This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Featuring 2 exotic pools and beautiful views of the ocean, The Modern Honolulu stands next to the sands of Waikiki Beach. A world-class restaurant and 3 bars are also available. The spacious rooms of The Modern Honolulu offer open views and lots of natural light. Free WiFi, custom beds and a 46-inch flat-screen TV are included. Select rooms include an organic breakfast with dishes like Molokai sweet bread french toast, banana-macadamia nut waffles or corned beef hash. Guests can dine at THE GROVE, a Pacific inspired, soul in... read more
1775 Ala Moana Blvd, Honolulu, HI, 96815, United States
Get directionsThey can't even get through their marketing program ethically! I purchased a 5 day/4 night stay at Waldorf Astoria Maui in Jan. 2021. They say that it is subject to availability. I am writing this review in July 30, 2023 .... 19 months AFTER PAYING THEM $1000. The property remains UNAVAILABLE!!! Now they basically tell me that this property is not the property they use for their marketing. Not my problem. That's what they sold me. That's what I bought. Now they are trying to switch -- bait and switch!!! to a different proper... read more
Business response:
Hello Sandra, thank you for making us aware. We will look into your case and will make sure that you are contacted. Thank you!
The timeshare people for Hilton are absolutely rude! And ultimately made my decision not to sign up for the timeshare! Had a very unpleasant experience!! They made you feel like you were stupid. And that you were a joke! I’m so happy I didn’t get my timeshare through Hilton as I had better experience elsewhere! Step your game up cause your corporate representive and financial representive were jerks!!
Business response:
Hello Jaclyn, thank you for your feedback. We apologize for the frustrations you have experienced. Please know that we have shared your feedback with our Team and they will be reaching out directly to assist you.
My husband and I entered into a Hilton Grand Vacations contract a year ago, and so far, our experience has been HORRIBLE. In May 2022, we received a call offering a three-night vacation for an enticing price. All we had to do was attend a short meeting, or so we were told. The whole presentation was nothing but smoke and mirrors filled with high pressure and false financial claims. They painted a picture of a real estate investment that would allow us to reciprocate incredible travel opportunities for our future and our chil... read more
Business response:
Hi Jennifer, thank you for your feedback. We are disappointed to hear this was your experience. Please know that we have shared this with our Team, and they will be reaching out directly to assist you. Have a good day!
Please, Please, Please dont go to any timeshare presentation by this company. I don't care what they offer you to go. They claim so much and it's totally false. Just got back from Oahu and we fell for the whole no pressure presentation just to get a discount on our island tour. We were told it would be a 2 hour presentation and then back to the hotel. Please dont feel obligated or pressured into anything, because that's not what Hilton is all about. Total **... Of course everyone there is treated so nice and each couple is g... read more
Business response:
Hello Craig, we apologize for the frustrations you have experienced. Please know that we have shared your feedback with our Team and they will be reaching out directly to assist you. Have a good day!
Horrible experience. Pressure sales and lying is in their blood. Bought a trial package for $1695 before purchasing a larger package. So far in 6 months I have not been able to book anywhere we want to go even 6 months in advance. They were able to find availability where we don't want to go. Changing terms of point usage. 2 weeks turned to 1 week and then 4 days. I could have paid same amount to book a better place on Expedia for longer time. No more Hilton for us. Please stay away from these time-share purchase (points sys... read more
I can say with all honesty that it has been a huge MISTAKE for me to buy into Diamond/Hilton grand vacations timeshare. My initial investment started in 2001 with 2500 points deeded at the Ridge in Sedona. Since then, I have been frustrated numerous times with not being able to find availablity and being invited to owner updates that were nothing but high pressured meetings that lasted up to 4 hours. Fast forward to 2021 with and addition of 5000 points and paying the ever increasing maintenance fees every year. I heard abou... read more
Hilton Grand Vacation is a complete joke! Anyone reading these reviews better avoid at all cost. My wife and I payed for a vacation with Hilton Grand Vacation in Daytona Beach Florida back in October 2022. We were told that the hotel was one of their finer beach hotels. The online pictures are misleading. We booked in June for travel dates of July 21st thru 24th. What a disaster! We drove 6 hours from our home to arrive at the Hilton Garden Inn in Daytona Beach. Upon arrival, I gave the receptionist my credit card for what I... read more
I recently stayed at this resort and unfortunately the day I arrived, I received a call there was a death in my family. I had to reschedule my return flight to leave a day earlier due to this situation. The day I arrived, 7/20/2023 I informed the front seat when I checked in I would be checking out a day early, 7/23/2023 instead of 7/24/2023 as originally planned. The clerk instructed me to come down the day of departure 7/23/2023 to check out and they would cancel the reservation for 7/23/2023. I wasn’t comfortable and agai... read more
My late wife and I purchased 5,000 points from Sunterra in 2003. We had used these points up until my wife’s unfortunate passing due to cancer in 2007. From then on, I continued to travel solo and never interacted with Diamond Resorts, the owner of Sunterra, until around 2014. Once Diamond Resorts got involved, it all went downhill and became harder to get reservations and got significantly more expensive. They told me about the amazing new benefits and how it was worth purchasing points with them. It was not worth it, and t... read more
The Modern Honolulu has a 3.2 star rating with 4,531 reviews.
The Modern Honolulu is open now. It is open 24/7.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com