This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Renogy is a renewable energy company that offers affordable, DIY solar solutions, from individual components to prearranged kits for on-grid and off-grid applications, and camping accessories. We also size custom systems to meet consumer needs.
5050 S Archibald Ave, Ontario, CA, 91762, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Tue | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Wed | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Thu | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Fri | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
Purchased an RV with a Renogy system fully hooked up. Seemed like a dream come true at first. But as we started working with this system, we found it was faulty. We tried for over a month to figure it out, we have been doing tireless research to try and figure out what the problem is. The panel says we lose more power than we gain throughout the day, and the alarm always goes off somewhere between 50% and 60% indicating low battery warning. Weve tried to contact customer support multiple times to try and get some understandi... read more
Business response:
Hello ******** *******,Thank you for taking the time to bring this to our attention. We apologize for the unpleasant experience with our support team and for the issues you're having with your Renogy system. We will use your feedback to improve our service and do better in the future.We have reviewed your case (*****************), and another member of our customer support team has been assigned to assist you moving forward. Rest assured, we are committed to providing service and resolving your concerns. Please expect an upd... read more
I have been trying to get a replacement under warranty for a faulty device for two months now. Their customer service is horrendous and they move at a snails pace. Initially they told me they couldnt find the order. I had to spend 2 weeks proving to them I had a device under warranty. When they finally admitted to their mistake, it took another week to print a return shipping label. Then the label they sent me was for the wrong product (a smart TV rather than Renogy One M1). When they finally gave me the right shipping label... read more
Business response:
Hello ****** ********,Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the experience youve had. We understand how important it is for your system to be fully operational, and we regret the inconvenience these issues have caused.Upon reviewing your case (*****************), we can confirm that your replacement device has been shipped and is expected to arrive on November 27. We truly appreciate your patience and apologize for the extended wait and any miscommunications during this process.Please b... read more
Wish I could give negative 5 stars. Ordered over 2k worth of panels. Received only 2. Rest show delivered in ******** - mind you I live in ****. They are like "We need to review with our logistics team for 2-5 days and will get back with you" Feels like I've been the victim of a bait and switch fraudulent thing. Will never order from them again. To say I'm disappointed is an understatement. I just want my money back at this point.
Business response:
Hello Ashley Barton, Thank you for taking the time to bring this to our attention and we apologize for this experience. We will use your feedback to improve our service and do better in the future. Upon checking your case number CASE2024101900064, a member of our customer support team is currently assisting you. Rest assured, we are committed to providing service and resolving your concerns. Please expect an update regarding your missing solar panels on the case. Thank you for your cooperation and understanding. Best reg... read more
I had purchased the Rover 60A MPPT for a solar project I was working on. The device was acting weird in a variety of ways. No big deal, things happen... I contacted customer support and after several weeks of providing measurements, pictures and videos of the settings on the device, it was deemed defective by Renogy personnel and I was told that I would be issued a full refund and I could dispose of the device. Luckily I did not. Then, nothing... I didn't hear back for several months. I tried calling constantly, only for my ... read more
Business response:
Hello Christopher Hibbard, Thank you for taking the time to bring this to our attention and we apologize for this experience. We will use your feedback to improve our service and do better in the future. A member of our customer support team has created a new case number CASE2024102100159 for further assistance. Rest assured, we are committed to providing service and resolving your concerns. Please expect an update regarding your concern on the case. Thank you for your cooperation and understanding. Best regards, Renogy ... read more
renogy products failed and burnt out #5 Rv batteries and #3 solar panels failed. renogy and insurer chubb insurance were notified usps cert. Mail. Bbb and dca were notified cert mail, all turned out to REPROBATES AT BEST... I HAD TO ENDURE SCORCHING TEMP. 2023 IN CA DESERT FOR 7 WEEKS DAILY WITH NO AC NO DC. RESULTANT IN LEFT VENTRICLE HYPERTROPHY, AND A CASCADE OF HEALTH PROBLEMS DUE TO THE ASSES AND BASTARDS AKA renogy and chubb insurance, MAY THEY BURN IN HELL EACH AND EVERY DAY, HORRAH HORRAH HORRAH.
Business response:
Hello Vance Maxwell, Thank you for taking the time to bring this to our attention and we apologize for this unpleasant experience. We will use your feedback to improve our service and do better in the future. Upon checking our system, we were unable to find an open case under your name and email address. We'll go ahead and investigate further and follow up on a case for you. We'll do our best to attend to your concerns. Please expect an update regarding your concern via email. Thank you for your cooperation and understand... read more
I have an issue with a new Renogy inverter an have found it impossible to get hold of customer service.
Business response:
Hello **** *****, Thank you for taking the time to bring this to our attention and we apologize for this experience. We will use your feedback to improve our service and do better in the future. We have created a case for you and assigned a member of our customer support team to assist you further. Your case number is *****************. Rest assured, we are committed to providing service and resolving your concerns. Please expect an email shortly. Thank you for your cooperation and understanding. Best regards, Renogy Sup... read more
I regret buying a Renogy Phoenix 500.I bought and successfully used the Renogy Phoenix 500 last summer for about 2 months. I carefully stored it in my home over winter, monitoring the charge carefully as needed. It did not get cold. It did not get hot. I brought it out for my cross country trip this summer and though it says it's fully charged, no output. Nothing. It just turns off. I contacted Renogy via their customer service platform, sent in the required video explaining my situation and was told 'out of warranty but we ... read more
Business response:
Hello ***********************, Thank you for taking the time to bring this to our attention and we apologize for this experience. We will use your feedback to improve our service and do better in the future. Upon checking your previous case number ***************** was already closed, however, a new case has been opened and the new case number is *****************. A member of our customer support team is currently assisting you with this. Rest assured, we are committed to providing service and resolving your concerns. Ple... read more
Would not even give a 1 star but zero is not an option. The lithium battery system purchased failed immediately. Have been dealing with their engineering team for 3 months attempting to have a replacement sent as it is warrantied. Have gotten nothing but the run around with this company. Do not trust this company.
Business response:
Hello *********************, Thank you for taking the time to bring this to our attention and we apologize for this experience. We will use your feedback to improve our service and do better in the future. Upon checking your case number *****************, a member of our customer support team is currently assisting you. They are waiting for you toprovide some necessary information to help you resolve the issue. Please expect an email with the information we need from you regarding your battery not holding a charge. Kindly ... read more
After having half my solar panels fail after only 2 years and having to go through the worst customer service experience I have ever dealt with for warranty claim, I WOULD NEVER PURCHASE FROM RENOGY!They used to be a local company with a good reputation. Now they have outsourced their warranty claims to the ************* and it is beyond unprofessional. The first person I talked to never even started the claim process so after a couple of days waiting for the email to file my documentation I had to call back and start from s... read more
Business response:
Hello *************************, Thank you for taking the time to bring this to our attention and we apologize for this experience. We will use your feedback to improve our service and do better in the future. Upon checking your case number *****************, a member of our customer support team is currently assisting you. Rest assured, we are committed to providing service and resolving your concerns. Please expect an update regarding your replacement solar panels on the case. Thank you for your cooperation and understa... read more
Renogy has a 3.5 star rating with 842 reviews.
Renogy is open now. It will close at 5:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com