This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
At Elgin Hyundai, we understand that every car buyer is different. That’s why our sales associates offer a personalized approach to each of our customers, with the ultimate goal of helping them leave informed and comfortable with their choice. We carry the latest and greatest from the Hyundai line in our inventory of new cars for sale. That includes the Tucson, Palisade, Sonata, Santa Fe, and much more. You’re also sure to find several high-quality pre-owned and certified pre-owned vehicles at our used car dealer... read more
1200 E Chicago St, Elgin, IL, 60120, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sun | Closed |
I purchased a used ****** Crosstrek from this dealership. I was shown the car fax and told it had a full service done on it, including new tires were installed. I bought the car and followed up with a ****** dealership also in Elgin. ****** told me my tires were under the safety specs and they are dated 2017. ****** also showed me some major leaks under the car that are covered under my warranty from Hyundai. I have been calling almost everyday and i get sent to voicemail and never a call back. The ** at Hyundai told me he w... read more
Amazing place to purchase a car! Issak was incredibly helpful.
Business response:
Thank you for leaving us this great review! We are very happy to hear that we could be so helpful during your recent visit with us. We look forward to seeing you back again in the future. Take care! Jenni - CSI@BLAUTOGROUP.COM - 847.628.2845
Horrible. They put a $3000 extended warranty on the car I purchased after I told them I didn't want it. They charged $2000 more than what they listed the car for on CarGurus. After making several calls to the dealer, got the GM who told me"if you don't like the car, return it" and when I got there to return it, he then said he wasn't taking it back! I trusted them and I shouldn't have. Will never go there again. Worst car buying experience I have ever had!!!
Business response:
We appreciate you taking time to let us know about your experience. It appears that the nature of your experience does not reflect our dedication to customer satisfaction. Your concerns are very important to us and we would like to learn more. Please contact me so we can address and remedy your concerns. Jenni - CSI@BLAUTOGROUP.COM - 847.628.2845
I would definitely recommend them to anyone. Mia was incredibly polite and the Manager was great. No hassle deal.
Business response:
We cannot thank you enough for your wonderful review of Elgin Hyundai and for your referrals and recommendation! It was a pleasure to assist you and please let us know when we can do so again! Jenni - CSI@BLAUTOGROUP.COM - 847.628.2845
We have purchased Hyundai Elantra the salesman ************************* was mostly arrogant. I was buying cat to my 21 old son After 4 hours we have ended up with sale where we agreed to price $25530 less **** dealer cash after troubling in and outs we have ended up with extra charges for theft deterrent $899 pro package $1999 accessories pro pack **** $1299.which supposed be included We have been cheated , lied and misrepresented. The trick is that when you pay down payment numbers look ok.We din not want to pay for those ... read more
Thank you for other reviews already posted! Very rude on the phone. Price online was suddenly raised by $3000 for “dealer accessories”. I asked for an explanation and received none. Was told, “ I’m just telling you the price of the car”. Hung up on Leonides and took my business elsewhere!! Don’t go here!!
Business response:
Thank you for sharing your experience with us. We strive to ensure an excellent experience and we want to learn more about what took place. Please contact us at your convenience. Jenni - CSI@BLAUTOGROUP.COM - 847.628.2845
They reached out and were good about it.
Business response:
Thank you for this amazing review! We really appreciate your business. Jenni - CSI@BLAUTOGROUP.COM - 847.628.2845
Great experience. Dealer worked with me to get to a price we could both be proud of. I purchased the car.
Business response:
Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We work hard to make sure our guests have an awesome experience. We will share your comments with our team and we look forward to working with you again down the road. All the best, Jenni - CSI@BLAUTOGROUP.COM - 847.628.2845
I have purchased multiple cars from this location. After my 2018 sonata started making a horrible rattling sound a year and a half ago the dealership stated nothing could be done as they were unable to hear the noise. Fast-forward to 3 months ago at the time of my last oil change, i mentioned this noise as I alslways did and they were finally able to replicate it. I was told a oil consumption test would need to be completed and I will need to report back to the dealership every 1k miles to have my oil levels measured. The de... read more
Elgin Hyundai has a 4.2 star rating with 3,854 reviews.
Elgin Hyundai is closed now. It will open at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com