This profile has not been claimed by the business owner or representative.
to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
1331 Nixon Dr, Moorestown, NJ, 08057, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 5:00 p.m. |
We had the worst experience at the **************** Banfield hospital on Saturday, March 26th. ******* is the rudest human I have ever experiences. This place has been a nightmare to deal with. They take your money and treat your fur babies like s*** I'd give them a negative review, if I could. ******* threated to fire us as a customer. This was because my husband voiced his dislike of being on hold so long. He was on hold for 10 minutes when he called to find out if our pets were ready for pickup. He actually drove over to ... read more
Business response:
As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Banfield has not made good on the promises about my service dog. I informed them that I would like to leave because I've had nothing but bad experiences with them for over two years now. I tried working with them. However, the service that I have received the last two years have been horrible. The young lady lied and gave me a hard time (won't cancel my contract). I informed her that I have to go through treatments and I can't get stressed out. I asked to speak with a supervisor. She stated that the supervisor was not availa... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. Please reach out to our Wellness Plan Relations Team at ************************************************************* at your convenience so we can try to address your concerns.
I been with Banfield for 8 years (my oldest dog) and it was ok until COVID. They no longer let you stay with your love pet. You have to leave them and they spend all day in a cage. They dont care about them thats for sure! Also you cannot speak face to face with the vet. They hide having the Covid excuse. If you have questions you need to talk to the front desk and they rely the msg which is not practical. Bottom line they are terrible and service is terrible. Def look somewhere else to take your pet.
Business response:
As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
DO NOT go to Banfield hospital in ***** - they are downright crooks. My 10 year old golden retriever passed away in September and I called a few days later to cancel our plan and they insisted I pay for the remainder of the year. No compassion, no concern for my dog or the grief we were feeling at the time. All they wanted to know is when I could make the next few payments. Im so disgusted with their service - abhorrent!
Business response:
We are sorry to read about your experience. Please reach out to our Wellness Plan Relations Team at email *************************************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Our dog has anxiety, he was diagnosed by Banfield as having anxiety. we used to get his meds there. and everything was fine until then they changed vets. That vet said he didn't have anxiety and just needed to be trained. They were happy to give us the name of someone who could train our dog for ******* plus.So, then his shots came due. he had all of his shots at one time and treated for tape worm. he was supposed to be treated for heart worm at the same time, yet later that day on Friday they called and said they could not ... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
My dog went in for an X-ray for her leg. They called and said hey, we can also due dental cleaning, etc. and do the two procedures together. My dog went under anesthesia and here I am five days later in a real pet hospital. She was so sick and refused to eat for days. We took her back in and the vet asked, maybe she got into trash?? We literally told them she hasnt moved or eaten in 4 days.no, she did not get into trash and I am thinking you guys fd up the anesthesiaif I could give a zero I would.
Business response:
We are sorry to read about your experience. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Terrible. We tried to leave before and we were convinced to stay with a promise of better treatment. Lies. These guys are dangerous for your pets. And they do not care. Now I have a sick dog, prescribed treatment does not seem to be working, and they refused to see her. We are foolish for trusting. Learn from our mistake.
Business response:
We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
I am quitting Banfield!!! I have been a client with a number of pets since ****. On Saturday, March 12, 2022 my grandsons cat Fox, who is on my plan, was taken to Banfield, in Leesburg when he appeared listless, wouldn't eat or drink. They had him from 8 am to 4 pm with only an examination. Did not administer fluids or pain meds. ****************** accused my daughter and son-in-law of being neglectful and they caused this to happen. Her diagnosis by a physical exam was renal failure. All of the staff were very rude. The vet... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Their wellness plan is advertised as something to help your pet but what they don't tell you and completely leave out except in small print is that you are locked into paying a full year no matter what happens. If you want to cancel they will charge you the full remainder of your plan all at once. I took my dog to them for "comprehensive" exams under the wellness plan yet they completely missed a condition that was killing him. When they finally noticed it was to late and they said it was from "undiagnosed condition" despite... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Banfield Pet Hospital has a 3.2 star rating with 1,908 reviews.
Banfield Pet Hospital is closed now. It will open at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com