This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Vacations should mean plenty of R&R, not endless internet scrolling. Take the stress and anxiety out of trip planning with Tripster. Our expert itinerary team has vetted endless activities, tours, resorts, and more to bring you the very best. With a few simple clicks, you can book 1,000s of fun things to do and great places to stay with Tripster. Seeking some vacation inspiration? Tripster destinations include everywhere from Oahu to Orlando. We offer vacation packages, hotels, and resorts in the country’s best beaches... read more
523 State Hwy 248, Branson, MO, 65616, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Tue | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Wed | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Thu | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Fri | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sat | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sun | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. |
Using this company to book a vacation package turned out to be a nightmare. They gave false information & were unwilling to help fix the problem. It was their mistake and made no attempt to help fix it. They were very rude & unhelpful when when we tried fixing the issue. We went back & forth on even taking this vacation for months due to the ****************** & we finally decided to just go for it, they booked wrong hotel, told us we could cancel up to a certain date which they later said they never told us which they most ... read more
Business response:
We are sorry to hear about your review and apologize if we somehow missed the **** on our interactions with you. We have looked over your account and investigated the booking placed. The first order you placed online for a hotel lodging reservation with show tickets. You contacted us to inquire about a wheelchair accessible room, but we advised you the booking was only reserved for a standard queen room and an accessible room was not offered through our company for the location you selected. Our agent did reach out to the pr... read more
Tried to get a refund on 1 ticket I purchased that I didnt not use. And said I had to cancel a day before I even bought the tickets.
Business response:
In reviewing your account, we are showing you acknowledged and agreed to the cancellation / change policy prior to purchase. The policy stated that once purchased, it cannot be cancelled for credit. Here is an example of information the guest had to be check in order to complete the purchase online. Purchase Date: 6/13/2024 I accept the cancellation terms listed below and have read and agree with the Cancellation / Change Policy.(click each item below to accept)X: Big Kahuna's ***************** Park: cannot be cancelled for ... read more
My Employer uses Benefit Hub as an employee benefit to get discounted tickets. I just recently tried to purchase discounted tickets to ****** Land through them and of course they use another third party, Tripster. Most of my bad experiences were through Tripster. When trying to checkout with Tripster it would immediately decline my credit card. My billing information was correct, and I called my bank to ensure they were not blocking the transaction. My Bank confirmed that the cancelation of my payments was happening on Tipst... read more
Business response:
In reviewing your account, it appears our merchant account was unable to accept the payment you have entered. We apologize that we are unable to collect the funds for the tickets. We always advise guests they can make a purchase on their direct site if you are unable to complete the purchase with Tripster, as we are a reseller. We are looking into implementing alternative payment options to offer our website during the check-out. Thank you for providing the feedback!
They are acting like a scam. they keep denying credit cards and then sell information to other parties. Be careful
Business response:
Thank you for your comment. It appears we were not able to collect your payment entered through our merchant account. We apologize we couldn't service your reservation and certainly do not store or share any data. We have been in business since **** and are accredited with the BBB. You can see from our TrustPilot reviews we have many satisfied customers. If we are unable to collect your payment, you can always make a purchase on ************'s direct website, as we are a reseller. Thanks for your review and take care!
I purchased in this website using 2 credit card but of them got denied. The thing is my money already paid but there were no ticket or refund to my account
Business response:
Hello. We are unable to locate an account based on the information you have provided. If you attempted to make a purchase and received a decline message, no charges have been collected from Tripster and no purchase has been made. Any amount you are seeing is most likely a pre-authorization, which has already been voided the same day and will drop off your account. If you need any assistance with making a purchase, please feel free to reach out to our customer service team at **************, as the BBB won't be able to assist... read more
I spent an hour trying to purchase Orlando theme park tickets. I had to give up after their system claimed my credit card was declined. I called my credit card company who verified that there was no problem with my credit card. I checked my transaction history to find that the card was debited then immediately credited multiple times for the Tripster order. Upon calling Tripster customer service I was told that my card failed some kind of security check on their system. I explained that I saw the transactions going through b... read more
Business response:
We are a third party travel company and it appears our merchant account is unable to accept the payment you have entered. We apologize that we are unable to collect the funds for the tickets. You can certainly make a purchase on their direct site if you are unable to complete the purchase with Tripster, as we are a reseller. Thank you for providing the feedback!
I spent an hour trying to purchase Orlando theme park tickets. I had to give up after their system claimed my credit card was declined. I called my credit card company who verified that there was no problem with my credit card. I checked my transaction history to find that the card was debited then immediately credited multiple times for the Tripster order. Upon calling Tripster customer service I was told that my card failed some kind of security check on their system. I explained that I saw the transactions going through b... read more
Business response:
We are a third party travel company and it appears our merchant account is unable to accept the payment you have entered. We apologize that we are unable to collect the funds for the tickets. You can certainly make a purchase on their direct site if you are unable to complete the purchase with Tripster, as we are a reseller. Thank you for providing the feedback!
I spent an hour trying to purchase Orlando theme park tickets. I had to give up after their system claimed my credit card was declined. I called my credit card company who verified that there was no problem with my credit card. I checked my transaction history to find that the card was debited then immediately credited multiple times for the Tripster order. Upon calling Tripster customer service I was told that my card failed some kind of security check on their system. I explained that I saw the transactions going through b... read more
Business response:
We are a third party travel company and it appears our merchant account is unable to accept the payment you have entered. We apologize that we are unable to collect the funds for the tickets. You can certainly make a purchase on their direct site if you are unable to complete the purchase with Tripster, as we are a reseller. Thank you for providing the feedback!
I have a credit on my tripster account of a pretty large amount due to having to cancel a trip last minute in October. I was going to use my credit to plan a trip this year and now I can't even get to the website just an error page comes up.
Business response:
Thank you for reaching out. We are sorry to hear you are having trouble accessing your Tripster account to use your travel credit. Just now, we have resent you a reset password to the email address on file. If you are still experiencing an issue with logging in at www.tripster.com, please feel free to reach out to our customer service team. We are available 7 days a week from 8am to 5pm central time at ************ or you can email us at ******************************************* Please dont hesitate to reach out to us dire... read more
Tripster has a 4.4 star rating with 615 reviews.
Tripster is closed now. It will open tomorrow at 8:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com