Tripster's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Tripster

4.4

About this business

Vacations should mean plenty of R&R, not endless internet scrolling. Take the stress and anxiety out of trip planning with Tripster. Our expert itinerary team has vetted endless activities, tours, resorts, and more to bring you the very best. With a few simple clicks, you can book 1,000s of fun things to do and great places to stay with Tripster. Seeking some vacation inspiration? Tripster destinations include everywhere from Oahu to Orlando. We offer vacation packages, hotels, and resorts in the country’s best beaches... read more

Location details

523 State Hwy 248, Branson, MO, 65616, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Sat8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Sun8:00 a.m. to 5:00 p.m.
4.4615 reviews
Select a rating
Peter R's profile image
Peter R 
5 months ago

We purchased two tickets from Tripster for a dinner cruise on the Showboat Branson Belle in Branson, **. We used the address for the boat launch that was on our Tripster ticket voucher and put that in our GPS. It took us far from the correct location. We stopped a local resident to double check our directions. He told us that several other people had ended up where we were and he didnt understand why Tripster would continue to send people to the wrong destination. He gave us the correct location but by that time, we had lite... read more

Business response:

Thanks for taking the time to share a complaint regarding a Showboat Branson Belle Dinner show purchase. The information viewable prior to purchase on Tripsters website regarding the shows details including the address is loaded by the venue directly. The address on Tripster compared to address on Showboats direct website is the same and correct for the location. We also offer a viewable map for the exact location of the venue when shopping the website. After purchase, a confirmation voucher is provided for check-in with the... read more

Joseph G's profile image
Joseph G 
5 months ago

Tried to buy Anakeesta tickets through Tripster. They charged my card THREE TIMES. Wanted to call the company, they shut down at 5PM. Called the credit card and told them I wanted a fraud alert on Tripster charges. Don't waste your time with Tripster. All you do is spend several hours trying to fix Tripster overcharges. Funny reading the reviews they seem to always have an excuse and blame everyone. Was not worth the $5 I would have saved. 

Business response:

Thanks for reaching out and sharing your experience. We are sorry to hear about your review. We have searched our records and unable to find a customer account with the name and email address provided. Wed be happy to investigate in regards to any pending charges appearing, but would need more information. Did you attempt to make a booking under a different name or email address? If you attempted to make a purchase and received a decline message, no charges have been collected from Tripster. Any amount you may be seeing when... read more

matthew b's profile image
matthew b 
5 months ago

Terrible customer service, was trying to buy a ticket, their security system kept declining my card, it was on their end, my card company kept saying it was approved, Tripster wanted me to try it with a different email or try another card. She even said I should try a different company so I did. Got bad vibes about doing business with thus group. 

Business response:

We are sorry to hear you were having an issue with the check-out. It appears our merchant account was unable to accept the payment entered, which is why we advised to try an alternative card instead. We apologize that we are unable to collect the funds for the tickets. We always advise guests they can make a purchase on their direct site if you are unable to complete the purchase with Tripster, as we are a third-party reseller. We are looking into implementing alternative payment options to offer our website during the check... read more

Christopher H's profile image
Christopher H 
5 months ago

Tripster is a joke. I used BenefitHub through ****** to book a recent trip to ******. When I went to check into the hotel, I found that the hotel didn't even offer the room that I booked. Really enjoyed spending an entire vacation sharing a room with between 4 people. My entire trip, I called everyday hoping for a resolution. Each day I was told they would get back to me when they had an answer. Then, 2 days after my trip was over, they refunded a very small portion of the overall cost of the stay and didn't even let me know... read more

Jennifer S's profile image
Jennifer S 
6 months ago

I used my ****** debit card to purchase the 2day Dollywood tickets bundled with a hotel stay. When I paid for it, it said my card was declined. However, they still took the total I owed for the trip. I called and complained. **************** said my money was pending and they couldn't do anything about it. She assured me that the pending charges would fall off the next day. I asked if she was sure, since it was the weekend. Well, Saturday morning, I still don't have my money. To top it off, they also took $64 I had remaining... read more

Business response:

We are sorry to hear you were having an issue with the check-out. It appears our merchant account was unable to accept the payment entered. We apologize that we are unable to collect the funds for the tickets. We do offer other payment options. We are showing no charges were collected for the order. Typically, any type of pre-authorization drops offs within 1-2 business days. If the funds still show as pending after 2 business days, please reach out to our customer service team via email or by our customer service 800 number... read more

Katie S's profile image
Katie S 
7 months ago

If I could, I would give them less than one star trips to scammed me I recently purchased tickets to Dolly stampede and Branson, ********. I went through my Apple Maps app and went directly to Branson, Missouri Dolly stampede website, and followed the link that it gave me to purchase tickets. I purchased the tickets and showed up to the show only to be told that I was sold tickets to a different location. I tried to call, the day and multiple times over the next couple days after that I left voicemails over and over again an... read more

Business response:

We are sorry to hear about the frustrations and feedback regarding the review. Our team has taken the time to investigate the complaint to gather the details. We have reviewed all records of the interactions with our site and customer service team. The customer did navigate through the web and visited the listing page for Dolly ******* Stampede Pigeon Forge on August 18th. This is the site they visited to make a purchase: www.tripster.com/detail/dolly-partons-stampede-pigeon-forge. There are several places that mention the w... read more

Adrienne H's profile image
Adrienne H 
8 months ago

Got on tripster thinking I would save money, but apparently I spent more. Had to buy three tickets in order to get two. When going into the show they asked me where's my third person, I said that I had to buy three tickets in order to order it online. They said you do not have to buy three tickets to get two. So the lady at the service desk got a hold of somebody and they told me I had to call tripster, it was out of their hands. I called tripster, they told me it was the dinner shows policy, I would have to get approval fro... read more

Business response:

Thanks for taking the time to share your booking experience with Tripster. We are sorry to hear about your review. By looking at your purchase, we are showing you did save over $40 versus buying directly for the show and attraction tickets you ordered online. For the show you have mentioned in this complaint at ******** and ***************** show, they offer family-style seating with individual tables that seat up to four people. They do have a requirement that you must select at least 3 seats to buy through Tripster. This i... read more

Karen S's profile image
Karen S 
8 months ago

I tried ordering Titanic and ******** Aquarium in Pigeon Forge tickets online and when I checked out my card was declined. After the 4th or 5th time trying, I called but they could not tell me why and they did not offer to pay by phone. There are other ways to get tickets, stay away from this aggravation. It shouldn't take over an hour to try to order tickets. 

Business response:

We are sorry to hear you were having an issue with the check-out. It appears our merchant account was unable to accept the payment entered. We apologize that we are unable to collect the funds for the tickets. We always advise guests they can make a purchase on their direct site if you are unable to complete the purchase with Tripster, as we are a reseller. We are looking into implementing alternative payment options to offer our website during the check-out. Thank you for providing the feedback! 

ashley s's profile image
ashley s 
8 months ago

I wanted to take my kids to aquatica this morning so i bought single day tickets for Today and tripster took my money but didnt give me my etickets!!! i expect a refund by the time they give me my tickets it will be tomorrow and the tickets are for today only!!!! so here i am at work ready to get off and surprise my kids and i have no tickets to show but i do have my bank account showing it was taken out.. 

Business response:

Thanks for taking the time to leave us some feedback. In reviewing your account, we are showing the order showed an error at the time of purchase, but no funds were collected. The transaction was voided the same date the attempt was made and no charge was ever collected from Tripster. Any amount you may have seen was only a pre-authorization, which falls off the same day. If you are looking to purchase park tickets, you can make a purchase attempt again. Please dont hesitate to reach out to our customer service team for any ... read more

Frequently asked questions about Tripster

How is Tripster rated?

Tripster has a 4.4 star rating with 615 reviews. 

When is Tripster open?

Tripster is closed now. It will open at 8:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com