This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
For more than 75 years, Teleflora has helped customers connect with the nation's best florists. The flower shops featured in the company s network have been selected for their outstanding quality and reliability standards. Bringing more than 24,000 neighborhood florists together, Teleflora lets customers send floral arrangements for any occasion anywhere across the country. All arrangements are hand-made by a local florist using the freshest flowers, and many of its bouquets are personally delivered in a keepsake vase. The c... read more
11444 W Olympic Blvd Fl 3, Ste 4, Los Angeles, CA, 90064, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
Teleflora's fraudulent business practices: Ordered an arrangement and received a delivery confirmation email even though no delivery was made (checked with recipient). Upon calling, I was told the florist didn't have the arrangement in stock. Eventually received a refund, but after multiple attempts still have not received an answer as to why I was sent a delivery confirmation when no delivery was made. Do not trust this business.
I ordered a gorgeous bouquet for my boyfriend on Monday (May 7th). According to the website, I ordered early enough that I could request same day delivery. I did. The flowers didn't arrive. I contacted **************** around 7pm and around 4am on Tuesday I received a response stating that they were looking into the issue. I waited and heard nothing. I contacted them again in the evening asking for an update. Nothing. This morning, I got an email requesting a take a survey regarding my **************** experience. I did. As ... read more
I would highly discourage anyone from shopping with Teleflora. I ordered the Premium version of Teleflora's Be Happy® Bouquet with Roses. The product description is as follows: Classic white daisies combine with warm yellow roses and daisies in a yellow happy face ceramic mug. When the order arrives the bouquet has just yellow daisies and roses. No white daisies!! The entire arrangement was overwhelming yellow!! When I emailed their customer support telling them about the mistake and that the order was missing the "classic" ... read more
Business response:
Hello, I am very sorry for the disappointment caused by the delivered arrangement. I have reviewed your order and we have further resolved this issue. Please contact us via phone at X-XXX-XXX-XXXX if we may assist you further. Thank you, Caleb **
dont recommend Teleflora they did not send flowers on delivery date which was my daughters birthday ,called to cancel & get refund ,they asked me to give them another chance they would take 1/2 off & deliver next day with apology note .they sent next day a crappy $5 dollar convenience store looking bouquet no apology letter,no gift message & no balloon i ordered .When I called back they said theyd give 40% off next order no thank you,and did not do anything to right this ,they thought the amount they took off after not deliv... read more
Business response:
Hello ****** I am so very sorry for the disappointment this order caused. I have reviewed your order and this issue appears to have been resolved. If you have any further questions or concerns, please call us at X-XXX-XXX-XXXX. Thank you, Caleb **
I pre-ordered three of the same bouquet for three different friends for Valentine's Day, to be delivered for the holiday. In each case, the bouquets did not remotely resemble what was pictured. The flowers were wrong, the vase color was wrong, no ribbon, and worse some flowers were limp or there were broken stems. One bouquet was very small. In each case, they were delivered by unidentified florists. I sent photos to Teleflora and spent 2 days on emails and phone calls. Rather than a 100% refund, I was given a partial refund... read more
Business response:
Hello A J, We are very sorry that you were not satisfied with the arrangements that were delivered. I have reviewed you orders. We were unable to issue a full refund to your account however a 60% refund was applied to each of your 3 orders for a total refund of $91.09. You should have seen the full amount applied to your account statement no later than 3/9/18. Again, we are very sorry for any inconvenience and we hope you will give us another chance to give you the experience you deserve. If you have any other concerns, ple... read more
I would give this negative 10 stars! I ordered flowers to be delivered yesterday and got a message that they couldn't do that arrangement and would have to substitute the flowers, also even tho I ordered in plenty of time for same day delivery, they could not deliver them.. they guaranteed they would be delivered the next morning for sure. Well here it is day 2 afternoon and no flowers. When I call they say well we can't guarentee now when they will come?
I spent $80 on a bouquet of daffodils. But I got no daffodils. Just some tulips and lilies that died and never bloomed. Horrible.
Telefora was one of the worst companies I have ever worked with. Horrible customer service! I placed order# XXXXXXXXXX. This was supposed to be a birthday bouquet. The bouquet was delivered with a card for someone else-very embarrassing! Not only was it not the right card/person, it was for a funeral! The Gift Card Message should have said:Happy Birthday tomorrow! May your day be as amazing as you are! Instead, it said Dear ...may your soul be with God forever. I requested a refund as soon as possible and told them I would n... read more
This company destroyed Valentine's Day for myself, and, according to their facebook page, innumerable others. I placed an order for flowers to be delivered on Valentine's Day. I figured that everything was fine. Then, at 6:30pm on Valentine's Day, I received an e-mail saying my order would not be delivered on time and I had to choose an alternate date. An alternate date to deliver Valentine's Day flowers. Ridiculous. I then called **************** and was on hold for 42 minutes before "Ray" finally answered. He didn't care. ... read more
Business response:
We do apologize for this transaction. We do put a lot of effort into making sure our agents are empathetic and put themselves in our consumers place. We will pull the agent involved and the call for coaching. The order was placed the morning of Valentine's Day for same day delivery. I can assure we did our best to get the order placed. It went to each shop in the area; Most were already at capacity for the holiday and the last available shop unfortunately had printing issues and held the order for 4 hours before rejecting it... read more
Teleflora LLC has a 1.3 star rating with 324 reviews.
Teleflora LLC is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com