This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
For more than 75 years, Teleflora has helped customers connect with the nation's best florists. The flower shops featured in the company s network have been selected for their outstanding quality and reliability standards. Bringing more than 24,000 neighborhood florists together, Teleflora lets customers send floral arrangements for any occasion anywhere across the country. All arrangements are hand-made by a local florist using the freshest flowers, and many of its bouquets are personally delivered in a keepsake vase. The c... read more
11444 W Olympic Blvd Fl 3, Ste 4, Los Angeles, CA, 90064, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
On 8/1 I ordered Enchanted cottage arrangement for my mother's birthday. it is a purple bouquet with white roses, lavender colored stalk flowers, and a purple bow. What I got looked like it had been taken out of the garbage of a chain grocery store. It had pink and white daisies. There were no roses. There were no purple flowers at all. There was no bow at all. The attached birthday card had messy notes written all over the front of the envelope and what was inside was a piece of paper with my words physically cut and taped ... read more
Business response:
Hello *********, I have reviewed your order. I sincerely apologize that you were not ***** with the bouquet that was delivered nor the fulfilling florist. I show that we have processed a cancellation for this order. We issued a full refund on 8/2. Please allow 2-10 business days or by 8/16 to see the adjustment on your billing statement. I hope that you will allow Teleflora the opportunity to better serve you in the future. Best Regards, ****** **
absolutely horrible service! I chose the bouquet (Blue Sapphire Skies) I ordered based on the photo on their website (like everyone else) and what my family received was less than half the size, bare and terrible looking. They offered a 50% off coupon for next time, which I declined, stating that they needed to send new flowers. I paid $75 for this arrangement and was expecting so much more! They then offered to cancel my order, have the florist come pick up the flowers(Since I would be canceling they wanted their flowers an... read more
Business response:
Hello ********, I sincerely apologize that you were not happy with the value of the bouquet that was delivered to ******, ****, and ** I have reviewed your order and it shows that you turned down the re-delivery and we resolved your complaint with a 50% refund back to your card. Please feel free to reach out to us if you have any further questions or concerns. Kindly, ****** **
I ordered the His Favorite Ford F1 Pickup by Teleflora(Standard)" (Old Ford Pickup Vase and Plants) for my father for Fathers Day. The florist delivered flowers and a vase. I contacted Teleflora, and was offered a discount on my NEXT order. I demanded the item I ordered to be delivered as I ordered. I was told it was then delivered correctly on the following Monday. I spoke to my father and he did not receive any additional deliveries. Again, contacted Teleflora and demanded a refund. I received a small credit and another of... read more
Worst company ever! I placed an order for June 8th and for some reason they did not deliver the flowers that I ordered. They made me change the delivery date to June 9, 2017 but again they did not delivered as promised. I will never order from this company again. So disappointed! They ruined a great moment for my daughter.
Business response:
Hello ********, I sincerely apologize that we were unable to deliver your floral gift. Upon reviewing the notes on the order, I see that we were having a hard time finding a florist that could deliver to the Air Force Base. I show that we have cancelled your order for a full refund. Please feel free to reach out to us if you have any further questions or concerns. Kindly, ****** **
Teleflora LLC has a 1.3 star rating with 324 reviews.
Teleflora LLC is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com