Spinlife.com, Llc's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Spinlife.com, Llc

1.5

About this business

<p><span style="line-height: 1em;">This company states that they offer wheelchairs, electric scooters, and seating systems.</span></p> <p></p> <p> </p> 

Location details

330 W Spring St Ste 303, Columbus, OH, 43215, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
1.593 reviews
Select a rating
Paul T's profile image
Paul T 
2 years ago

I purchased a Jazzy Air 2 ******************** wheelchair and paid for it on September 1, 2022. I was notified that it would be delivered Sep 29, 2022. A hurricane hit ************* on that date. The next day I called and I was informed that the chair was in *****, ** and ready for shipping. I called 2 more times suibsequently and got no answer and left messages. I called this morming and sent an email. I finally got a call fom them at about 11:45 am and they informed me that they needed to get a part for it and could not gi... read more

Melissa H's profile image
Melissa H 
2 years ago

Lying Biz Taking 4 Months to Deliver Scooter!SPINLIFE is a horrible company that just collects your money and does not care about you. They will not lift a finger for you after they have your money. Knowing this company treats older people like the way they treated me, is heartbreaking.I have learned a lot in the last four months I have waited for my scooter. I have had conversations with SPINLIFE, Golden Technologies (the manufacturer), and YRC Shipping (freight shipper) multiple times over this.SPINLIFE is a DROP SHIP comp... read more

Business response:

Dear *******,We sincerely apologize for the delay in shipping your scooter and for the freight delivery issues. Many of our manufacturers have been impacted by the global supply chain issues. The vast majority of our orders ship on time and we partner very closely with our suppliers on all orders running late. The projected ship dates that we provide to our customers on our website are based on the most current information provided to SpinLife from the manufacture. At times these dates may change as product does not arrive a... read more

A M S's profile image
A M S 
2 years ago

on 6/03/22 i ordered a pair of the ONLY 22x1-3/8 (******) wheelchair tires on their website along with a pair of tubes.received tires within 10 days and checked size to be 22x13/8 .put in closet to await tubes, which 12 weeks later i find out from spin life (after calling them) that they were back ordered. received tubes week of 9/19/22 and took to local specialty bikes shop that has been attending to my wheelchair for over 15 years. early this week and told these are not the 22x1-3/8 (******) and will not fit my wheels. the... read more

Business response:

Dear ***,We are sorry to hear that you did not receive the correct size tires. As a courtesy SpinLife will be sending to you the correct size tires and the return of the incorrect size is not needed. You are a valued customer and it is our hope that we can assist you with your future mobility needs. Sincerely,SpinLife ***************** 

Rachel T's profile image
Rachel T 
2 years ago

On Friday, Sept 10, I placed an order for a 4 wheel scooter, with a date of Sept 13 for shipping. In the meantime, a friend was able to get the old one working. Even though they were not there on the weekend, I called twice requesting a cancellation and left an email before the item got shipped. A phone call Monday Sept 12, informed me it had already been shipped and would have to pay a restocking fee plus a fee to ship it back. I am on a fixed income and cannot afford to lose that kind of money, especially the return fee. I... read more

Business response:

Dear ******,We are sorry that we could not cancel your order as requested as your order had shipped earlier than originally expected. Once shipped and no longer wanted it is then regarded as a return and return fees would apply. As a courtesy we have offered to waive a portion of the return expense however you have decided to continue on with the delivery. You are a valued customer and it is our hope that we can assist you in the future with your mobility needs.Sincerely,SpinLife **************** 

Carole W's profile image
Carole W 
2 years ago

July 27, 2022 RE: PRIDE Jazzy Air 2 - *************** Chair Ordered May 31, 2022 - $4,080.63 Spin Life received $4,080.63 June 2, 2022 I am extremely disappointed with Spinlife and the new elevated power chair I ordered and paid for that wasn't working properly as well as the lack of urgency from Spinlife to expedite getting the part needed to get this new scooter working. My husband is completely immobile due to very serious medical issues and we desperately needed this scooter to get him to his doctor's ************ regard... read more

Ernie E's profile image
Ernie E 
2 years ago

I was going to buy a new scooter like the go-go elite I have it is very old, it was not available for several months so the salesperson recommended a Spitfire Pro. he said it would be the same as my old scooter, so I went ahead. It is nothing like the go-go elite. the seat is so short I fall off of it and the turning radius is horrible. I have had 8 operations due to 2 spinal cord malignant tumors.I should not fall and I have 6 screws in my lower back, I spoke to someone on the 24th of May and she reassured me I would hear b... read more

Theresa E's profile image
Theresa E 
2 years ago

They sold me an old battery and that cause my scooter to almost go on fire I called them they told me to then take it to a service center. I am a disabled senior who can not walk I told it to the service place and the owner told me that he could fix it but it would cost me $425.00 I'm on SSI and having to pay out that much money causes me to go with out food. They called me after sending them a letter with the **** from the service company and bottom line they offered me Nothing 

M. H's profile image
M. H 
2 years ago

Zero stars! Lift chair ordered 4/11/2022 has been sitting in a warehouse in *********** for a week, (arrived 4/19/2022). Tried calling SpinLife multiple times, call is automated provided shipper tracking number to contact shipper. Unable to talk to a live person at SpinLife. Shipping tracking gave delivery date 4/25/2022 on shipper site. On 4/25/2022 (site delivery date to arrive), site update stated will call for delivery. No one called to arrange for delivery despite site update. Called shipper, Mainfreight, 4/26/2022 (nex... read more

Richard N's profile image
Richard N 
3 years ago

Owner was aggressive to get this sale. He wouldn't let us know where we could see this $1,800 item where we live. He said he's been doing business like this 30+years. We declined to order something this expensive sight unseen. We had ordered something from Spinlife a few years ago but it was an item we had before and it wore out. The next day er got an order "confirmation" for the $1,800 item. Of course we called customer service and cancelled. Please warn others of the aggressive tactics used by spinlife. 

Frequently asked questions about Spinlife.com, Llc

How is Spinlife.com, Llc rated?

Spinlife.com, Llc has a 1.5 star rating with 93 reviews. 

When is Spinlife.com, Llc open?

Spinlife.com, Llc is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com