This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
<p><span style="line-height: 1em;">This company states that they offer wheelchairs, electric scooters, and seating systems.</span></p> <p></p> <p> </p>
330 W Spring St Ste 303, Columbus, OH, 43215, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
Worst company I've ever dealt with. Bought a new Pride power chair and the battery lasted 4 months. Had hard time getting them to send me decent batteries. The batteries weigh 25 lbs ea and they sent me an email saying it is my responsibility to pack up the old batteries and returm them instead of having the tech who will be installing the replacement batteries return the old batteries as is common practice with all the other companies I have got new batteries from. When I mentioned this to the tech, ****, he said not a word... read more
Quite possibly one if the worst and most dishonest companies I have ever dealt with. No customer service; was referred to manufacturer. Lied to about in stock position - promised lift chair was in stock if I bought one with heat snd massage which I did to expedite shipping/ lied to again, Delivered three (3) faulty chairs months after delivery promised. Sales staff belligerent and customer service personnel not much better and told me Spinlife had nothing to do with solving problems and that only ****** could affect a remedy... read more
I bought a lift chair. Took forever to get it then it broke right after. They sent a man to fix it. He didn’t do to good of job cause it broke again. They sent another young man that said it wasn’t fixed right plus it was poor craftmanship. He took pictures and a video. They agree to replace it. Finally someone came with the new chair. The man open it up and it was broken. Now they are saying the may 15th. I am disabled. Now here I set with a broken 3000.00 chair. I wish i had never bought from them! This is horrible! I’m al... read more
Business response:
Dear Ms. Spurling, We are very sorry to hear that you have been experiencing an issue with you Golden Technologies lift chair and that the issue could not be resolved with repairs by our service technician. It is unfortunate and unforeseen that the warranty replacement lift chair when taken out of the box revealed damage. Another order for a warranty replacement chair was processed with Golden Technologies once we were notified of the situation. The May 15th projected ship date that you were provided is based upon the curra... read more
Bought Model No. SFPRO electric scooter from SpinLife to replace my old one, same model. Suppose to run five miles an hour. Something wrong with the gears. Defective. Contacted SpinLife about the problem. They told me that there was nothing that could be done about it. Also talked to me with disrespect.
This company takes advantage of Senior Citizens. Beware of the free "White ****** treatment. You get charged for the White ***** fee on the return. Nice policy to charge $250 to take back a chair.
Bought model #****, I love it but it stopped working.After their repair men came three times to put a new part on only to find the motors were wired backwards. SPIN LIFE was very good to me they replaced my scooter #****. Why I am writing you is that I want to buy a 2 year warranty on my new scooter but was told that I cannot. Iam a senior who is living on a very small income, if this one breaks what can I do?
order a life chair for my older and handcapped mother on sept 28 and sent a email stated that the shiping date was nov 8 2022 and then no email as to why it was not delivered on that date have a lot of phone call to spin life to fine out why and they can not get me a straight answer fell like all i getting is a lot of run around is that standard practice to email you went a order is delayed well spin life dose do that f they had done that then aleast i would have idea as to what was going on.
You will get a catalog what seems like every month!!
Business response:
Dear *******,We do send out monthly catalogs to our customers. Our records indicate that you have been removed from our catalog mailing list at your request. If you should continue to receive them please let us know so that we can address this for you.Sincerely.SpinLife ****************
I recently bought an electric wheel chair from Spinlife. I rode it no more than 10 minutes and it stopped, would not move again. I called them, they called their service man, he drove over 100 miles, checked my chair and told me the back motor had gone out. Im wondering how does that happen on NEW chair that I just paid close to $2,000.00 for. He took the motor out and in about a week he brought me the new one and installed it. I thought great now Im good to go, Wrong! This time it went less than a minute. I called them back... read more
Spinlife.com, Llc has a 1.5 star rating with 93 reviews.
Spinlife.com, Llc is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com