McCluskey Chevrolet's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

McCluskey Chevrolet

1.2

About this business

Specialties: New? Used? Trucks? Commercial? Service? Parts? McCluskey Chevrolet does it all! Come in today to see what we can do for you. Including: · Free Lifetime Mechanical Warranty · Free 48 Hour Test Drive · Guaranteed Credit Approval · Service open 7 days a week and until 3 am in the morning Established in 1973. McCluskey Chevrolet is known throughout the USA for having the largest selection of new and pre-owned vehicles, all with our everyday Haggle Free pricing and backed by our Free Lifet... read more

Location details

9673 Kings Automall Rd, Cincinnati, OH, 45249, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 9:00 p.m.
ThuClosed
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 6:00 p.m.
1.266 reviews
Select a rating
Michael S's profile image
Michael S 
3 years ago

Purchased used pickup and ordered some optional parts to be added, the major was a tonneau cover. Left my truck there 8:30 AM on Tuesday. Work was supposed to take several hours and would be completed by Tuesday afternoon. By 6PM. I had not heard from Mccluskey service. I called several times but only got voice mail. They returned my call and said my work had not been started but would go to a late shift mechanic and would be completed later that evening or first thing in the morning. Wednesday morning and no status update. ... read more

SBou B's profile image
SBou B 
3 years ago

I would Never Ever recommend this place to anyone! Without disclosing too much information at this moment! People who take the time to scam hardworking honest people of there necessities should not be allowed to do business! The state of Ohio, the Attorney Generals Office along with attorneys will fight this one to the END!!!! 

Josh C.'s profile image
Josh C. 
4 years ago

My experience at McCluskey Chevrolet was terrible. After buying a newer model truck from them I took it back for regular maintenance. The truck strangely had paint peeling off above the rear window seals. They confirmed it was a factory defect and agreed to fix it for free. The touch up paint was not executed well and they broke the seals on both of my rear windows.At a later date when I brought the truck back to get the window seals fixed I also asked about a seat back panel that had come loose on my seat. They said it was ... read more

Business response:

We are truly sorry that you feel the way that you do about us ***** We did "touch up" on your approximately 7 year old vehicle did. We did not charge you for this touch up. Obviously, you could have opted to take your vehicle to any body shop for this to be addressed in more detail if you wished to do so. Yes, we completed the simple task of popping your seat back panel back into position for you when you let us know about this concern. The tech that performed this action saw that the clips were intact at that point and that... read more

ANDREA N's profile image
ANDREA N 
4 years ago

I've had my car for only a 1 year and a half... 3 days after I bought the car ..... the hydraulic part on the clutch went out**** days after!.. I had to fight with them for days until they said they would fix it for free...so they fix it.... then 6 months later... the turbo goes out... they replace it ... mind you .. I live in dayton .. its a 45 min drive to the dealership... everytime I've asked if I could have a vehicle while my car gets worked on. .. they never seem to have a car for me to use ... never do they try to acc... read more

Business response:

We appreciate you letting us know about your experience. We are coaching employees in this regard and we truly apologize for the way that you were made to feel during this inter-action. As far as a "loaner/rental" vehicle is concerned, we have limited amount of vehicles available for our customers who wish to secure a "loaner/rental" vehicle, as we have thousands of service customers visiting us on a monthly basis. Again, we apologize for your experience, but we are happy that we were able to provide you with the free repair... read more

Julius M's profile image
Julius M 
4 years ago

I had the worst experience with this establishment I currently own a Chevy cruze 2017. I had leased the car at the time and my air/AC unit was not working so I went to the dealership where I bought the car; asked them to fix my ac unit in my car. Long story short I went there five times and they still could not fix the problem, they asking me to pay and they never fixed the problem. In all the 5 times I went they could not figure out the solution to the problem. They made it where the air blow good temporarily then it start ... read more

Business response:

We are truly sorry that you feel the way that you do about your service visits with us. In researching this matter, our records indicate; We put Freon in your vehicle multiple times and determined that you had leakage from varied places and we repaired those items. Your A/C was under bumper to bumper warranty up until your last visit, but then your extended warranty you had on your vehicle covered that last repair, and you paid a $100.00 deductible + $20.00 (reduced rate) for a rental vehicle. Our GM certified technician's r... read more

Michelle Angell Hancock's profile image
Michelle Angell Hancock 
4 years ago

I contacted fresh start to try to refinance my auto. I got an email from McCluskey Chevy, inc. I send them an application (which did not ask for a signature) just information on my vehicle, address, income, basic stuff. But, also my SS# ( which I should have left off). Never gave them approval to run my credit or signed anything. I also, told them my credit situation...they supposedly specialized in this area. So, they knew my situation and my credit should have been very straight forward. I asked them, if they could get low... read more

Business response:

Your product specialist spoke to you on the phone and was told, by you, to go ahead and see what we could do with the possibility of securing a loan for a vehicle for you. You were advised, at that time, that we would not know what interest rate you would qualify for before we submitted your credit application over to t he lenders. You also completed the application for financing and sent it to us before it was reviewed by you, and your vehicle solution specialist on the phone. McCluskey will not be participating in the remo... read more

William D.'s profile image
William D. 
4 years ago

They told us they were giving us $20,000 trade in on our 2020 Trax with only 14,000 miles, towards a 2020 new Traverse, last year's model, With 5000 miles on it. Priced at $32,000, they overcharged us by about $7000 dollars. When caught up in it they said they where only able to give us $14,500 for the Trax because the bank wouldn't go a loan with over $8,000 negitve equity. They are crooked thieves. If you deal with them., don't trust them and read everything you sign especially the finance paperwork. And we checked the blu... read more

Business response:

We are truly sorry that you feel the way that you do. Yes, it is the responsibility of any customer to read what they are signing, as the information that you reflect would have been a part of the legal documentation/documents pertaining to this matter. Your pricing does reflect the products that you purchased in finance as well such as GAP insurance, and extended service contract and our premier collection, + of course, taxes/title/doc fees, which is most probably the amount you reference as being overcharged. The sales pri... read more

Jimmyaw's profile image
Jimmyaw 
4 years ago

These crooks put 5 hard inquires on my credit report. I have never even tried to get a car from them and they ran my credit 5 different times and then tried to say they didn't do it even though I have paperwork showing their name on it 

Misty M's profile image
Misty M 
4 years ago

Tried to return our 2021 vehicle the day after getting it and trade to something we wanted. We live on a big hill in the country wanted a V6 old trucks and all-wheel or four-wheel this car didn't have it we got absolutely no help was only gave one option to choose a used car we tried to reported instead was called from the manager at McCluskey who we dealt with couldn't hardly get a word in with this man he was running his mouth so bad can't wait to never ever deal with this place again too bad I went to them first they are ... read more

Business response:

Ms. ******hasn't left any comments as to why she gave a 1 star review. Our records indicate that a few days ago, she came in and purchased a new Equinox from us, and if she is having any issues in this regard, she should contact her product specialist, who will be happy to assist her. 

Frequently asked questions about McCluskey Chevrolet

How is McCluskey Chevrolet rated?

McCluskey Chevrolet has a 1.2 star rating with 66 reviews. 

When is McCluskey Chevrolet open?

McCluskey Chevrolet is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com