Leslie's's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Leslie's

2.3

About this business

Specialties: Leslie's is your local and trusted neighborhood pool store. We offer the best selection of pool and spa chemicals, pool cleaners, pool equipment, cleaning accessories and pool inflatables and floats. We have the solution to all your pool and spa needs, including free in-store water testing, free in-store cleaner inspections, and free in-store labor on repairs. For your convenience, you can shop in stores, online (with the option to return purchases in-store), or on the Leslie's app. Also, be sure to join the Les... read more

Location details

847 E Bloomingdale Ave, Brandon, FL, 33511, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon7:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue7:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed7:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu7:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri7:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sun9:00 a.m. to 6:00 p.m.
2.3209 reviews
Select a rating
Justin F's profile image
Justin F 
3 years ago

I ordered a pool pump on July 27 from the Leslie's website. I received confirmation and receipt the my order was pending shipping. After 2 days and receiving no tracking number I called to investigate and was told the item would be shipping that day. Within 2 days I still had not received any shipping notifications so I phoned again and was told the same thing. I waited 2 days again and received no update so I phoned again and was told the same thing. I asked to speak to a manager and was transferred to a different departmen... read more

Business response:

I am very sorry for the miscommunication. We strive to be the very best and at times we fall short. I can guarantee you our intention is never to frustrate you. I looked into this order and per your request we cancelled the shipment and refunded you in full. 

Bill B's profile image
Bill B 
3 years ago

Leslie's is price gouging the h*** out of its customers over chlorine!!!!!! Charging $70 plus over chlorine tabs last year. 

Business response:

I know it may feel that way but I can assure you we are not price gouging. The cost of chlorine has risen on every side of the business, distribution, wholesale and retail. We keep the cost as low as possible but due to Covid19 prices have definitely changed. 

Janie B.'s profile image
Janie B. 
3 years ago

Went to store in Georgetown and out of the three men in there working, one asked if we needed help! He barely opened his mouth when he spoke and was VERY unenthused!! They didnt have what we needed. We looked a minute and when we walked out we said thank you, and NO ONE says a word to us!! Then called the store in temple the next day, and the man that I talked to sounded like it took all he had to answer the phone and my questions!!! Will not give them my business!!! 

Business response:

Hi *****, I am sorry to hear that our team members gave that impression. I am definitely going to get the District Manager involved to find out more information because this is not what we stand for. 

Scott Swinney's profile image
Scott Swinney 
3 years ago

I went to Leslie's Pool Supplies at ****************************************************************************************** on 7/29/21 at 11:30 AM. I went in and said, " Hi, I would like to buy 4 packets of chlorine shock" . The Leslie's employee at the counter, without a smile or any friendly expression on his face, just pointed with his right hand to the shelf on the wall saying " It's over there." I did not see any other customers or employees in the store so one would expect at least a "hello", a smile or greeting, or... read more

Business response:

Hi *****. You are absolutely right. This is NOT our normal level of service nor what we stand for. I would like to apologize on behalf of that employee and can ensure you I will personally look into this to correct the experience. As you mentioned you normally receive stellar service. We will do better next time - I can assure you of that! I hope we can turn this review into a 5 star for you soon. 

Peter C.'s profile image
Peter C. 
3 years ago

Don't stand by their work.I has them come out and check my pool heater. The tech said it was a circuit board. I replaced the board at a cost of $275.Same problem. Had someone come out and told me it was gas valve.Put in old circuit board and replaced gas valve.Everything works Called and complained and was told manager ***** would call me in 24 to 48 hrs.One week later ,no call. 

Business response:

I am so sorry about this! We will make this right. You will hear from us within 48 hours. 

Adam L's profile image
Adam L 
3 years ago

I went into the store to purchase a couple of rafts and a pump. When I went to the register I used my debit card and I was told it was declined and try it again, so I did and again I was told it was declined, so I paid in cash. Two days later when I logged into my bank I saw the 2 charges from Leslies Pool Supply. I brought my original receipt, which shows I paid in cash, and I brought a printout from my online banking showing the 2 charges. The store refused to refund my debit card, I went back the next day and again they r... read more

Business response:

I am sorry for the frustration. At times when a debit card is used and declined (it could be your bank declining it for fraud protection or other reasons) it will withdraw the amount as pending but never actually takes the funds. It does take days to reverse based on your banks policies. This has always been the way debit cards work since it comes directly out of your bank account, credit cards do the same but it wont post and doesn't affect your bank balance. I hope that helps, and again so very sorry for the frustration. 

Angel S's profile image
Angel S 
3 years ago

I went to store to buy a pool and was directed to there website by store clerk . I purchased one in stock and was told would be shipping 3-5 days . After 2 weeks I call to see the status and was told it be 3 months away from shipping. Id requested my refund and was told they couldnt because it was in progress of shipping . Then put on hold and never was attended back to . After calling back speaking to another person who I couldnt understand said they were shipping from overseas. I requested refund and same thing happened. I... read more

Business response:

Hi ****** I am very sorry for the experience you had. It is never our intention to upset our customers. At times the system wont allow a cancellation if the product is already processed and shipped. That is what this sounds like. If we can assist you with anything please ask for me and I will gladly help you out. 

Joel P's profile image
Joel P 
3 years ago

***** at ************ store is outstanding! Always pleasant and very knowledgeable. Thank you ****** 

John W.'s profile image
John W. 
3 years ago

So started out shopping for a new pool since the one we had for 14 years decided rust out and partially collapse. Went to a few places and got to leslie's pool supply in dundalk and thought we had a good deal,was told the 12x18 oval pool was in stock and would be delivered in 48 hours. Well find out it's not stocked it's a 3 week wait and between the staff at the store customer service and corporate office no one could give an answer on why we were told one thing then something else, I'm done with leslie's, don't mind taking... read more

Frequently asked questions about Leslie's

How is Leslie's rated?

Leslie's has a 2.3 star rating with 209 reviews. 

When is Leslie's open?

Leslie's is closed now. It will open at 7:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com