Banfield Pet Hospital's cover image

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Banfield Pet Hospital

3.2

About this business

Location details

1331 Nixon Dr, Moorestown, NJ, 08057, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 5:00 p.m.
3.21,908 reviews
Select a rating
Elizabeth R's profile image
Elizabeth R 
5 years ago

Hi I took a dog in that I received to get shots and checked up. I finally got the dog up on weight and she was doing great. Now every visit Im told to get her fix to avoid health issues. Now I get told oh its not part of the plan.(their favorite line to get you to change to a plan for more money) I finally do it and she came back with a bruised on her neck I got no follow up call as stated when I call no one answers no one return my message till almost 3weeks later. Now I finally take her in cause she started to loose weight... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Maida K's profile image
Maida K 
5 years ago

I have 2 pet's and I had plan for both of them for 3 years. Horrible customers service. They talk to us like we are ignorant.I am a nurse with 20 years experience, and we are not idiots. They will charge for most expensive meds because they "run out" of cheaper one. It was raining very bad , and was told to move my car because I was waiting there to long.Is not my fault that we have to wait for hours even when we had appointment. 

Business response:

. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Natalia A's profile image
Natalia A 
5 years ago

I went to Banfield to bring my cat (Tito) to an appt... (To explain it better I have to write my story)> I had Tito on my petsitter's care plan (Bella) because she was the one who was taking care of tito before my husband and I got married, so after we moved together, I wanted to have tito under my care plan.< ...So I told to the lady at banfield the exactly story above, I also asked her about having Tito on my care plan as Lilo, the lady said yes, there was no a problem with that, she made me sign a screen, a dropped tito a... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. It saddens us to learn that your experience did not meet with these expectations. We hope that you were able to reach us directly to discuss this is further detail. 

L. S.'s profile image
L. S. 
5 years ago

I'd give them zero stars if I could. After 2 failed biopsies I decided this 'insurance' wasn't worth it. Now I've tried for 4 months to cancel but no one ever answers the phone, my email address no longer is recognized by their website so I emailed them 3 times through their website with zero acknowledgement. I finally did get through on the phone and they assured me (this was in month 3 of trying to cancel) that the account had been canceled only to find out that yet again, this month they have charged me. I WILL NEVER RECO... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

T. B.'s profile image
T. B. 
5 years ago

I am a wellness plan member at the ********** ** Banfield location located off Eastchester. We have been wellness plan members for my puppy since December of 2020 so about 8 months now. During that time I have had multiple unsatisfactory experiences with the staff a multiple levels including the reception staff, vet techs, and ************. Some of this issues have been resolved but only when Ive submitted formal complains via the Banfield website not once were they handled by the staff. These issues included:1. Not being in... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Leslie C's profile image
Leslie C 
5 years ago

My dog went in for routine vaccinations for a 9 AM appointment. At 2:30 PM he was still not seen. Why make an appointment for 9 AM if you cant honor that appointment time? They open at 8 AM so there could only be four dogs ahead of me according to their 15 minute scheduling system. Apologies were given but no explanation. This was the *************, ***** location. 

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Jody C's profile image
Jody C 
5 years ago

The most awful vet ever! Took my dog in for a routine exam. Just for prescriptions. For a dog. I was not allowed back with my dog. They told me I could come back to pick him ** in 2-3 hours! So he went to a waiting kennel. He left with an ear infection. On top of all this, I can never get an answer when I call. They put me on hold for 10 minutes each time. Its next to impossible, still, to get them to approve his regular ******************* prescriptions. If you truly care about your animal do not take them there! 

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Patricia P's profile image
Patricia P 
5 years ago

If I could rate less than a star, I would. Put simply, Banfield's wellness plan is a con. My husband and I were fraudulently induced into the contract by being told it covered services that it did not cover. We also were not told about the inability to cancel the contract. In fact - it wasn't represented as a contract at all but a "membership program." Further, our cat visited only once and was misdiagnosed. Why? So they could sell us medications that were not needed! I wish we had taken the time to read the hundreds, if not... read more

Business response:

We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Michelle H's profile image
Michelle H 
5 years ago

I have been paying anywhere from $36-$49 per month for almost 12 years for Banfield services. Since covid, their services have become limited but they have continued to charge me the same amount every month. For example, I've been paying $49 and some change for years but in just one year (not including the change) the total comes to $588. I've been paying for walk-in and unlimited office visits. I brought my dog in because of an emergency on Friday, August 21. I found out that day that they haven't been allowing walk-ins sin... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Frequently asked questions about Banfield Pet Hospital

How is Banfield Pet Hospital rated?

Banfield Pet Hospital has a 3.2 star rating with 1,908 reviews. 

When is Banfield Pet Hospital open?

Banfield Pet Hospital is open now. It will close at 7:00 p.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com