Banfield Pet Hospital's cover image

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Banfield Pet Hospital

3.2

About this business

Location details

1331 Nixon Dr, Moorestown, NJ, 08057, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 5:00 p.m.
3.21,908 reviews
Select a rating
Pen R.'s profile image
Pen R. 
5 years ago

Don't take your pet to any Banfield.My cat looked like it was losing weight. It wasn't eating much so I took it to the Vet. ************** was an amazing vet but Banfield recently took over his practice. I gave them a chance worst pet choice ever.Due to COVID-19 you can only talk to the vet over the phone and not go in with your pet. My cat was **** pounds to start. So when I took him in and found out he 17 pounds I was concerned. I Paid 500 dollars plus to run tests and things came out normal. Vet said he was fine and not t... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience and we apologize for the delay in our receipt of this review. If your concerns were not previously address please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Jonessa J.'s profile image
Jonessa J. 
5 years ago

I am extremely disappointed with this particular location I recently moved up to ****** and I needed a new Banfield to go to this is the one that Ive been going to for the past couple of times this past time made me extremely upset. I took my baby girl in to get a dental cleaning when I get home from picking her up I see that there was p*** all over her **** and in her fur, I check my vehicle she did not p*** in my car so I gave them a call and only then did they tell me that she defecated during the procedure and in the ken... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Jodi W's profile image
Jodi W 
5 years ago

This is a terrible company. Terrible. I pay for the optimum wellness plan, I can not get a sick appointment for my dog. I was told he could be seen in 2 months or in a few weeks I could drop him off for the day to be seen by a vet at some point during the day. The person who I spoke with today said theyre closed some days because they dont have a vet on site. I am paying for a service that they can not provide to me. They are stealing peoples money. I am shocked there isnt a class action lawsuit yet. I have yet to speak to a... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Heather's profile image
Heather 
5 years ago

I'm like other people that complained about getting a sick dog in before 2-4 weeks. I don't think it should be me to call around to find appts at other Banfield locations. They use to take them in for same day with drop off. Our old dog was suffering. We just put down our 16 year old dog. So I called to cancel her wellness plan and they said I have to still pay the monthly fee until the plan expires. We were into it 3 months. I don't think it is right and they put their policy for that in very fine print so you don't see it.... read more

Business response:

We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Rosalie P's profile image
Rosalie P 
5 years ago

I've been a customer for 25 years, with Two different dogs. They have given me the run around, just because I want to downgrade the plan by $7! I finally had to call on the 7th time, and tell them my dog died, for them to cancel the plan! Found out through **************** that their are much better pet insurance out there. 

Business response:

We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Caitlin C's profile image
Caitlin C 
5 years ago

Brought my kitten **** to the location in ********, ** off of 121. She had been limping for about a week, basically not using her back left leg. After I had seen very little improvement, I made an appointment and brought her in. I decided to bring her to this clinic to have the xrays done because she was on the wellness plan for her vaccines and spay (which had all gone smoothly), so I assumed this would be a safe decision as she had been to this location multiple times. HUGE MISTAKE. The next thing I know, I'm receiving a c... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

bill m's profile image
bill m 
5 years ago

BEWARE BEWARE WARNING DO NOT SIGN UP WITH THE PLAN banfield wellness plan is a fraud scheme just to get money and never cover services that they show are covered by the wellness plan is actually not covered 10.3.0 

Business response:

We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

DeAlRah S's profile image
DeAlRah S 
5 years ago

I enjoyed this service when I lived in Virginia and found it worth it till I moved to *****. Spouse is Military and we moved to ******** the beginning of this year. Back in March we tried to book an appointment but it was booked months out. We looked into cancelling it but decided since it auto renewed for another 12 months we would stop the autorenewal and wait to see if appointments would open up but they NEVER did. Now its August and we are still unable to get an appointment from Banfield but have been paying every month.... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Janelle's profile image
Janelle 
5 years ago

They are the worst place to bring your pet! Not only did they misdiagnose my dog with liver problems (which she never had). They also charged me $500.00 for the **** visit and another $200.00 in top of that fir medication. They they said she needed to ho to a specialist that costs $1200.00 for a liver biopsy when there's nothing wrong with her liver! Horrible! Don't bring your pet there. I wouldn't even bring a rat there! 

Business response:

We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Frequently asked questions about Banfield Pet Hospital

How is Banfield Pet Hospital rated?

Banfield Pet Hospital has a 3.2 star rating with 1,908 reviews. 

When is Banfield Pet Hospital open?

Banfield Pet Hospital is open now. It will close at 7:00 p.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com