This profile has not been claimed by the business owner or representative.
to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
1331 Nixon Dr, Moorestown, NJ, 08057, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 5:00 p.m. |
First, I have no issue with the vet and staff at the Petco/Banfield on ******************* in *********. However, Banfield itself as a company is horrid. DO NOT get caught in their pet insurance plan scheme. Its absolutely ridiculous. I was under the impression I could cancel anytime and not be charged for the remainder of the year, but I would have to pay for the services that I used if I did choose to cancel before the year was up. I was very irritated to find out when I called and cancelled, three months in, for various i... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Banfield is a scam! We canceled our contract with them and they continued to charge us on a 0 balance contract. Fraud alert!!
Business response:
We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Banfield is one of the worst companies I have ever dealt with. The vets and the techs are incompetent and their receptionists are no better. They are incredibly difficult to deal with and are extremely rude. Banfield cares about one thing and that's money and it's very clear by the way they do not give a s*** about you or your pet. Our dog had started limping and we took him into a location, they did bloodwork and x-rays. After our dog sat there from 11am to 6pm, and after me calling the location at 5:45pm to ask if my dog w... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
I had to update my little guys rabies shot and unfortunately I chose Banfield at Petsmart! Worst mistake ever! In ****** you can not make an appointment to have your animal looked at But, Banfield will put you on a waitlist! WOW! I went to petsmart to buy my dog food ID prescription diet, they were out. I tried asking someone at Banfield, her response was ask someone at petsmart they do the ordering! I walked out!Now I order the food online but, Banfield calls telling me my prescription was out dated and the need to see my d... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Banfield is a literal scam for pet owners and should never be used at all. For starters, they tell you its cheap but you can actual buy pet insurance with that $40 a month c*** Petco literally has a Thrive shop and vitalcare program. Thrive is only $10 a month for a MINIMUM of 6 months and you can cancel any time after that. Unlike banfield where they charger you over $300 for the first few things and even and it doesnt even cover all of their vaccinations. I got my dogs vaccinations for cheap and they even do exams. Now to ... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. Banfield does not offer any for of pet insurance but we do offer preventive care packages. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
I have been trying for days to get my sick dog to be seen.They say quality, strong commitment to care for the pet is their highest priority. I sure havent seen it. I had her in the PetHotel for an extended weekend. I picked her up on a Monday evening and Tuesday mid-morning she had bad diarrhea. It got worse and I called Banfield, cant get me in. Went another day, called Banfield back, nope cant see her. Went another day and the same thing.I havent just called one location, Ive called all close to me. This is so unacceptable... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
We signed up for a one year plan for our cat, but Banfield decided to renew it for two additional years and has been charging us for a service that we have not been using. Do not recommend this place. When we were taking our cat there, they had many scheduling issues which wasted a lot of my time and PTO at work.
Business response:
We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Banfield Hospital takes advantage of elderly people. My mother went into Petsmart to get her dog a simple grooming. Banfield ended up putting her little dog under to do the grooming and then charged my mother for a dental cleaning and made her sign up for a contract to pay off costs totaling around $1,000. I own two dogs and I never heard anything like this. They must have quotas on selling these contracts to unexpecting victims. This is overkill when it comes to grooming.
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
I have the wellness plan. For the last year, I have been unable to get a reasonably scheduled appointment with ANY Banfield in my state (Georgia), no really, I searched for appointments at every Banfield and appointments are out for months. So unable to get my pet seen for services that Ive already paid for (vaccinations, refill on prescriptions such as flea/tick/heart worm pills). I went ahead and purchased a refill of her medicine, since Im unable to get a reasonably scheduled appointment, and the 3rd party vendor I ordere... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Banfield Pet Hospital has a 3.2 star rating with 1,908 reviews.
Banfield Pet Hospital is open now. It will close at 7:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com