Banfield Pet Hospital's cover image

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Banfield Pet Hospital

3.2

About this business

Location details

1331 Nixon Dr, Moorestown, NJ, 08057, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 5:00 p.m.
3.21,908 reviews
Select a rating
Cynthia C's profile image
Cynthia C 
4 years ago

Banfield can kiss my ****. my pet was suspected to having cushings a year go but they didnt test for it until this past November. He got sick in December and I called them for days to get him in same day and they kept denying it. I was told the vet would call me and he never did. I called the vet hotline and they are useless. I called Banfield in Awatukee, ** again to bring him in and I had to get angry in order for them to tell me to bring him in the next day. My dog didnt make it to the next day as he passed that night. I ... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Tanner T's profile image
Tanner T 
4 years ago

I got sick from Covid-19 and missed two payments for the wellness plan. They canceled my plan and told me I had to pay the remaining balance and then sign up for a new plan and pay for the new plan. My old plan had 5 months left on it but they refused to work with me. Never again will I use this company. The corporate office is horrible and disgusted by their customer service. 

Business response:

We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Wellness Plan Relations team by email at *************************************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Mat T's profile image
Mat T 
4 years ago

do not recommend this "hospital" or vet services here. Took our cat here for a urinary blockage they kept him all day, were unable to relieve the blockage. We were charged $573 told the just weren't equipped to properly treat the blockage that we could take him to an ER for $4000 or have him euthanized. By the time we found a hospital capable and willing to help him he passed away from something that could have been prevented. 

Business response:

We are sorry to read about your experience and your loss. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Benjamin P's profile image
Benjamin P 
4 years ago

I hate to write this review, but people need to know about the Banfield location in ***********, **. I tried working with the Chief of Staff *************** on multiple issues, but they have only continued and they have now told me that my dog is no longer welcome to boarding. I have brought up multiple valid concerns on how theyve handled the boarding process and **************** was aware and even agreed that there were issues. Issues from the feeding process, to how long it takes to drop off and pickup. I also had issues ... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Jeannie L's profile image
Jeannie L 
4 years ago

Dear Sir * Madam: January 14, 2022 My name is ************************* and I want to bring attention to BBB regarding Banfield Pet Hospital. This is in regards to the *********** located at ********************************************** I have been a loyal client of Banfield Pet Hospital and my two Shih Tzus had been on the Banfield Wellness Plan since June of 2011. In 2015, one of them passed so the plan was just for one. Cookie is going to turn 17 in a few months. She has had a happy and healthy life and I expect the rest... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We will be addressing your concerns with the local hospital team and have asked that their leadership team reach out to you directly. 

Sharon B.'s profile image
Sharon B. 
4 years ago

I have been taking to dogs to petsmart for years and enrolled them all in the wellness plan. Since covid when we haven't been able to do in room visits the service *****. I now have to drop my dogs off and wait for a vet to call with their findings. Usually several hours later. Always the response is "I'm sorry the vet has been involved with a very difficult surgery all morning" I'm sorry why are you scheduling appointments while the vet has surgery. I pay monthly for you to hold my dog for 6 plus hours. I am done with this ... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. We know that the changes in our ability to see patients in room can be frustrating for our clients. We are dedicated to the health of our patients and the safety of our clients and associates. However the lack of communication and/or follow you are experiencing does not meet the expectations we set for our hospital teams. Can you please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can ... read more

Linda K.'s profile image
Linda K. 
4 years ago

My dog was with them for 9 years, thankfully he didn't have any major issues. But he passed this week and when I called to cancel his subscription I was told about ALL the money I had saved and that I still had to pay out my year so I owed over $200 for my dog that was gone. REALLY, are you really trying to say you haven't made out like a bandit on all your accounts!!!It's absolutely ridiculous that DEATH is not a reason to cancel.Yea they really care about your pet. 

Business response:

We are deeply saddened to learn of your loss. Our thoughts go out to you and your family during this difficult time.The *** package of preventive care services is designed to be delivered over the course of a year and at any Banfield Pet Hospital. Clients can elect to spread the cost of the *** over a year with monthly payments or they can choose to pay up front for the entire annual cost of the ***. While the plan can be cancelled at any time there may be a balance owed if the services/discounts used from the plan exceed th... read more

Seberina H's profile image
Seberina H 
4 years ago

After being a loyal family to Banfield for over 5 years we will have to make the decision to find another vet. Our dog had to be euthanized which was something we saw coming prior to our wellness plan renewing so we requested that the plan not be renewed, however, the plan still auto renewed. Their policy is you can cancel anytime if you haven't used any services of the plan without any penalty, you simply are out the money you already paid. Well, for starters, I asked that the plan not be renewed. I didn't use the services ... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns 

Talya's profile image
Talya 
4 years ago

I would give Banfield Pet Hospital on ********** in *********, ** a zero. I have taken both my babies to this location; one dog for 14 years and the other about 4. The original staff and vets that worked there were amazingly caring and compassionate individuals that really cared about animals. Over the years this has changed drastically. It seems as Banfield is now hiring a bunch of people that seem to think wearing scrubs makes them medical professionals and that are not true animal people. I recently took my pet in for his... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Frequently asked questions about Banfield Pet Hospital

How is Banfield Pet Hospital rated?

Banfield Pet Hospital has a 3.2 star rating with 1,908 reviews. 

When is Banfield Pet Hospital open?

Banfield Pet Hospital is open now. It will close at 7:00 p.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com