This profile has not been claimed by the business owner or representative.
to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
1331 Nixon Dr, Moorestown, NJ, 08057, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 5:00 p.m. |
*** DO NOT ENROLL IN WELLCARE ***understand your "prepaying" for services and the advantages suggested are not so advantageous if your paying for them befor you use them. If you miss an appointment, you loose, if you don't need medications you loose, if you need to cancel because of the insane cost of living and fuel..... you loose. Best to just avoid this altogether.
Business response:
We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Wellness Plan Team by email at *************************************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
I am so ***et and livid with Banfield. I had sign up for a wellness plan for my dog a about a year ago. Was taking her in for regular check *** which was only 2 plus and extra one for a skin allergy. When I took her in for her last checkup she was her fine normal self when we dropped her off. Got a call that everything was normal and she was ready to be picked up. Then when my husband got there, something was horribly wrong. She couldn't walk, she was lethargic and we were told she may have internal bleeding and to go to the... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
We have been waiting for our dogs test results for a week now, and I was informed the we will not get the results until the doctor that sent out the test was in the office. This is unacceptable. Our dog may have cancer and waiting a week for results we should have already received by now is asinine. The results should be available for any vet or vet tech to see so we can proceed with what needs to be done for our dog. Unfortunately this is not the only issue we have had with Banfield and we will not be renewing our plan when... read more
Business response:
We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Banfield is a scam with over priced services. They literally will keep your pet half a day to give your puppy their basic shots. I believe they do this in order to justify the large ****.I went to the *************, ** office and I tried to cancel this insurance at the end of one year. The staff would not allow me to do so and hence the second year of insurance is beginning again. I have tried calling the corporate office and I can cancel only if i pay off this second year premiums.Please do not take your pets to this over p... read more
Business response:
We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
AVOID ****** AT ALL COSTS. I AM WORRIED EVERY TIME I BRING IN MY PET WHENEVER ****** IS WORKING AT THE BANFIELD PET HOSPITAL IN ********, **. ****** HAS DELIBERATELY SHOWN NEGLIGIBLE EFFORTS FOR MY PET AND HAS TO ABANDON ALL POSSIBLE ATTEMPTS TO PROVIDE FOR MY PET IN NEED. WHEN I BRING MY PET TO THE ANTELOPE LOCATION, I SHOULD NOT HAVE A FEAR OF WHETHER OR NOT MY PET IS SAFE IN ******S HANDS. PLEASE CONSIDER ANY REFORMATIONS REGARDING ******S NEGLIGENCE AND ABANDONMENT.
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Banfield Pet Hospital in *********, **. I have been in contact with Banfield, speaking with the Chief of Staff, and was unable to obtain answers or a true concern and apology. She, herself, stated the Doctors are spread thin, and that day she saw 35 animals. How much time is actually being spend on treatment and care in an 8 hour day, when one Doctor sees 35 animals!?!?!?!My dog was under their care since 2017, and was never diagnosed with a life threatening tumor, even though I maintained her wellness exams, shots and nailt... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
The most disgusting uncaring vet ever , I took a stray cat that came to my porch periodically , i called her ******************* , she came one day and she was limping. So I told her hello and I went inside. The next day ******************* was still lying on my porch. She seemed to have something wrong with her. I don't have enough money to support an animal efficiently but I looked up online to say if anyone had an appointment for ******************* to see if there was anything that I could do for her she seemed to be in ... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
I personnaly inquired about simple guinea pig nail trimming service, for my kid, and was met with horrible customer service. A complaint was made and a manager called back. The manager was no better and could not address a simple kid pet issue. Very sad indeed. I am wondering, of all the services stated on their website, which one is a priority? Are there any details customers do not know?In short, based on our conversation, the manager said the service (guinea pig nail trimming) is not their priority. The manager asked that... read more
Business response:
As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Had a paper coupon for a free exam so I took my new rescue dog there. His ear wasn't looking too good and I was told by them it would be over $700 to treat, plus Mir emoney for antibiotics he needs for months after. I KNEW this was complete baloney so I declined and went straight to a pet supermarket store and bought a $9 ear infection spray, applied it 3x/ daily for a week and guess what. His ear infection thing was completely healed! Beware, these vets are just salesmen. They will take every dollar you have. Prices are bey... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Banfield Pet Hospital has a 3.2 star rating with 1,908 reviews.
Banfield Pet Hospital is closed now. It will open at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com