Lincoln of Edmond's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Lincoln of Edmond

3.6

About this business

We are proud to be your local Ford Lincoln dealer and meet your service, new car sales and used car sales needs! We have all of the latest Ford trucks, Ford cars, Ford SUVs, Crossovers and Hybrids, from the best-selling F-150 and Super Duty trucks to our full car line, including Fiesta, Focus, C-MAX, Fusion, Taurus, and everyone's favorite Mustang, plus an SUV/Crossover to fit every need, including the Escape, Edge, Flex, Transit Connect, Explorer and Expedition. Plus we have a wide selection of Hybrids and Electric Vehicles... read more

Location details

600 W. Memorial Rd, Oklahoma City, PA, 73114, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Tue8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Wed8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Thu8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Fri8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 8:00 p.m.
SunClosed
3.6216 reviews
Select a rating
Debby Sutton's profile image
Debby Sutton 
recommend  Recommended
4 years ago

The sales man who helped us with our car, Isreal Sheppard. 

Business response:

Debby, thank you for the kind review about your recent experience. It was a pleasure to assist you and we wish you all the best. Take care! 

Kyle Willard's profile image
Kyle Willard 
recommend  Recommended
4 years ago

Easy and quick experience. 

Business response:

Thank you for the kind review, Kyle! 

Shelle Gibson Lutke's profile image
Shelle Gibson Lutke 
4 years ago

We have bought 2 new vehicles from them. The purchase process goes about average for a dealership. However, the service department and any other dealings are much below average....downright incompetent, inept and rude about it all! Time after time they failed to perform. We moved our business to Vance. Its a much farther drive for us but so far so good there. 

Jean Gentry's profile image
Jean Gentry 
recommend  Recommended
4 years ago

Very nice people to deal with. 

Business response:

Jean, thank you for the kind review! It was a pleasure to work with you and we wish you all the best. Until next time, take care! 

Danyia Elaine Dodge's profile image
Danyia Elaine Dodge 
4 years ago

Do not buy a used vehicle from this dealership. Once you drive that lemon off the lot, you can’t get anyone on the phone. After we purchased our truck, they kept it for over a week supposedly to give it a full tuneup since we somehow got railroaded into a warranty. We had it less than three weeks when it threw a code and we had to take it to a mechanic. We replaced the spark plugs and a coil pack right off the bat. Then when we changed the oil it was black, clearly not freshly changed during the “tuneup”. Everyone that you F... read more

Business response:

Danyia, thank you for taking the time to leave us a review about your recent experience. We are disappointed to hear that you did not enjoy your experience with our team and we apologize for falling short. We ask you to private message us your contact information and our team will reach out to discuss this in further detail. Thank you. 

Roberta Larson's profile image
Roberta Larson 
4 years ago

Beware of weak cylinder walls in 2017 Edge and Escape requiring new motor...My daughter recently had the check engine light come on in her 2017 Escape that had 58000 miles. She took her vehicle her to be checked out. We have every warranty there is. Service and extended. I told them that we had a warranty and they could not find it. (FYI If you are a woman, do not deal with the service dept. Call a male friend to handle it.) They said it was the spark plug and we went ahead and replaced all of them. I asked for pics. One of ... read more

Dakotah Boyd's profile image
Dakotah Boyd 
4 years ago

watched an empolyee of managment named richard yelling and cussing out his tech member at the on que on memorial and western. could not belive what i was hearing coming from his mouth very unprofessional will not be using them . 

Diana Lindsey's profile image
Diana Lindsey 
4 years ago

Service department is rude and inept. Most recent bad experience here: Had my car in on the 7th, received a text later that day from a service advisor that they would contact me with service estimate, a week later I called to follow up, different service advisor gave me a price on the repair and would call me back to schedule, a week later I had to call again where I was placed on hold multiple times then the guy argued with me that no repair order had been opened and they now had no record I had even been in, then when I ex... read more

Business response:

Diana, thank you for taking the time to leave us some feedback about your recent issues. We apologize for falling short during your service experience and we would appreciate the chance to hear more about your time with our team. Please private message our team your direct contact information and we will be in touch as soon as possible. Thank you. 

Pamela Billingsley's profile image
Pamela Billingsley 
recommend  Recommended
4 years ago

Salesman, General Sales Manager were awesome. Very personable and friendly staff going the extra mile to make your visit an enjoyable experience. No high pressure sales pitch just there to help you find your next automobile and to make sure you’re a satisfied customer. Finance was a pleasurable experience as well. 

Frequently asked questions about Lincoln of Edmond

How is Lincoln of Edmond rated?

Lincoln of Edmond has a 3.6 star rating with 216 reviews. 

When is Lincoln of Edmond open?

Lincoln of Edmond is open now. It will close at 8:00 p.m.  

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com