This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
BlueVine provides working capital financing to small and medium-sized businesses, including cash advances on outstanding invoices and an online business line of credit.<br />
401 Warren St #300, Redwood City, CA, 94063, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 5:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Tue | 5:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Wed | 5:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Thu | 5:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Fri | 5:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 1:00 p.m. | |
Sun | Closed |
This is the worst bank Ive ever dealt with!!! As a small business owner I trusted the wrong companies and made an *** purchase and never received the items. On the day that I was supposed to receive the items, I received an email from the company stating that they were no longer doing business with the third company and that a refund was initiated which I never received! When I made the claim with BlueVine they deboned it because the *** was approved. I spoke with a BlueVine representative during the investigation process an... read more
Business response:
Hi ******,Thank you for taking the time to share this review with us, and apologize that your experience didnt meet your expectations.Our team has worked with you to resolve the issue, and has contacted you directly. If you're still interested in assistance, please reply to our latest communications. We're happy to help.Thank you,Bluevine Team
This bank is the worst did a mobile deposit and it's a payroll check from my boss bear in mind it's a 362. 00 check and was told that it is on hold until January 11 in the meantime I have no food for my kids and was told by a supervisor that unfortunately there is nothing they can do about it. I only use them because I lost my other bank card and was waiting on a new card to arrive. As soon as my check is clear I am taking cash out and close this account ASAP. This banks is horrible
Business response:
Hi ******,Thank you for taking the time to share your review with us. Bluevine provides simple, fast, and intuitive banking services and access to financing products for small businesses. We're very open to taking product feedbackthank you for providing yours! We'll work closely with our product managers to prioritize requests, including the ones you mentioned. If you're still interested in assistance, please contact our support team ******************************************************** you,Bluevine Team
If I could give less than 1 star I would. I initially made a request for an ****** loan. After my request, I received a popup notification saying "create a bluevine checking account and get your funds instantly". Seeing as it was going to take 3-4 business days, I went ahead and made the checking account and requested to cancel the initial loan and issue one to the new checking account. I received a reply email from *********************** confirming that he was cancelling the initial request and pushing through the second. ... read more
Business response:
Hello *********, Thank you for taking the time to share this review with us, and apologize that your experience didnt meet your expectations.Our team is working to resolve the issue and has contacted you directly. We appreciate your patience as we work diligently to resolve this case. If you need additional assistance, please respond to our latest communications. We're happy to help.Thank you,Bluevine Team
Everything is easy until you try to deposit a check. I tried a million different ways to deposit a $3600 check to them, and the only notification i would get (five minutes later each time) was that it failed. FAILED WHAT? I called the help desk numerous times. I tried the chat help. All anyone could say is that is what it said. I kept asking them to transfer me to a tech person or to ask someone where in the app code it was failing. They were unhelpful and not smart and not one person would contact anyone who could say "here... read more
Business response:
Hello *******, Thank you for taking the time to share this review with us, and apologize that your experience didnt meet your expectations.Our team is working to resolve the issue and has contacted you directly. We appreciate your patience as we work diligently to resolve this case. If you need additional assistance, please respond to our latest communications. We're happy to help.Thank you,Bluevine Team
Hello Everyone,Thank you for taking out your invaluable time and I greatly appreciate you sharing your horrible experiences, and have saved time and more importantly, AVOID the STRESS that I will certainly will have if I use Bluevine,Inc., I worked very hard to recover from a 2 year disability/chronic diagnose of being the 17th person in the world to have this diagnose and no cure. Thank god I don't have COVID, and I am on the merry-go-round that I am on. The doctor's are against the vaccines since 4/2022, I had a Head-to-To... read more
Business response:
Hello Duped, We appreciate you taking the time to share this review with us, and apologize that your experience didn't meet your expectations.Bluevine takes protecting the privacy of your personal information very seriously. We have put strict policies into place to ensure that the privacy of your personal information is protected while still enabling you to make use of the website or the services provided by Bluevine. We want to help. However, we're unable to locate your account with just your name. If you're still interest... read more
I'm an incredibly small business owner and was looking for a bank that would give me easy access to my funds as I was working with vendors such as universities who only pay through check. Not only have they held my for funds 6 days but on the day they said my funds would be released they weren't available 1st thing in the morning, I have to wait a 12 hour window before I can access my funds on the day they said it would be available, Like I said being a new small business owner this has been detrimental as I haven't been abl... read more
Business response:
Hi *******,Thank you for taking the time to share your review with us. Bluevine provides simple, fast, and intuitive banking services and access to financing products for small businesses. We're very open to taking product feedbackthank you for providing yours! We'll work closely with our product managers to prioritize requests, including the ones you mentioned. If you're still interested in assistance, please contact our support team https://www.bluevine.com/contact-us/.Thank you,Bluevine Team
Overall BlueVine receives blanks from me in star department! The same day funds I sent from my bank account to my BlueVine Business Checking cleared , became subject to someone unlawfully using for online purchases. Ninety day investigation ruling according to BlueVine, however upon arrival of ninety day deadline a BlueVine customer service representative gave me misleading information to call back thirty days from day( which would now be November 22,2022) and was assuredby representativeit wasn't my deadline to receive my f... read more
Business response:
Hello *******, Thank you for taking the time to share this review with us, and apologize that your experience didnt meet your expectations.Our team is working to resolve the issue and has contacted you directly. We appreciate your patience as we work diligently to resolve this case. If you need additional assistance, please respond to our latest communications. We're happy to help.Thank you,Bluevine Team
I tried to apply for their business checking account for my LLC, however I was unable to submit the ** state driver's license front and back pictures because their auto submit app was so bad it wouldn't let me take any pictures! Then I attempted 4 times to submit the driver's license pictures manually, I took perfect pictures that was ******* clear, and any APE could verify my identity! These incompetent people could not their system first told me the background is too busy, then I retook pictures on a solid black background... read more
They closed my account without explanation and stole all the money in it
Business response:
Hi *****,We appreciate you taking the time to share this review with us and apologize that your experience didn't meet your expectations.Like most banking services, our security rules and policies are of high standards meant to protect you and your account. Our underwriting team regularly reviews current customer accounts to ensure safety, and we might find it necessary to freeze or close an account due to suspicious activity. Thank you,Bluevine Team
BlueVine has a 2.9 star rating with 457 reviews.
BlueVine is closed now. It will open at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com