This profile has not been claimed by the business owner or representative.
to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
1331 Nixon Dr, Moorestown, NJ, 08057, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 5:00 p.m. |
I have made multiple attempts to contact Banfield Wellness regarding phone calls of a billing issue (I was given the option to pay $50/mo) and have now been given information that I have until next week to pay a lump sum ($200) of my deceased pets remaining amount of billed service or it will go to collections. Who am I able to contact regarding this issue? The credit card on file was replaced and when I tried to update it to continue payments, I received an error message and spent numerous hours trying to get someone on the... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. Please reach out to us at *************************************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Their wellness plan is a scam. Like all of the rest of the reviews, I was told by their South ****** location staff that all kinds of services were covered under a monthly plan and I could cancel any time. Meanwhile, they still take your pet out back and you're not allowed to go with them despite Covid restrictions being over. Then they bring her back and tell you they went ahead and did things without asking you first! Only in trying to cancel did I figure this out, somehow having racked up $600+ worth of debt, while I was ... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
They will not approve my dog's prescription because the vet who I saw a few months ago has left the practice. The prescription was approved for a year, but I purchase the product quarterly. They insist I have to bring my dogs in to see another vet. It is completely ridiculous, and they obviously do not care about keeping animals healthy or they would approve the Chewy order for the preventative medications my dogs are on. The only thing Banfield cares about is making more money. Stay way from them. They don't care about your... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Certified GARBAGE, the only scam that exceeds this is 3 card ****** Once you get the insurance its an annual contract although it was explained as a monthly plan. Took the dog to get his teeth cleaned Vet wanted to do blood work first (covered in the plan) his labs came back with low liver levels so she didn't want to do the teeth cleaning and that's understandable. I had the highest plan xrays and scans were over $400 out of pocket so I skipped that option. Since the Vet didn't do the dental cleaning the blood work was now ... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Trying to cancel my wellness plan and can't get anyone on the phone. Seems intentional. Waited on the phone 55 minutes then *** said he could not find the plan. Waited 37 minutes and then they hung up the phone. Waited 1 hour 25 minute then pushed 1 for a call back. Called me back about 30 minutes later and he said he had to transfer me to a different department so I was put on hold again. Pushed 1 for a call back and nothing 4 hours later. Called back and messages said they can't take any more calls today. Said I could leav... read more
Business response:
We are sorry for the difficulties that you are having reaching our representatives on the phone. Please try reaching us via email at *************************************************************************** or through our online chat feature at www.banfield.com at your convenience so we can try to address your concerns.
Will definitely spread the word to avoid this place. They talked me into a plan during a visit, highlighting ****************** of course. Never bothered to mention I would be locked into a year long contract. Just tried to cancel and they want to charge me $500 for services that they wont even be providing. Business like this, that are constantly trying to get something for nothing are really the scum of the Earth.
Business response:
We would appreciate the opportunity to review your account and discuss your concerns. Please try reaching us via email at *************************************************************************** or through our online chat feature at www.banfield.com at your convenience so we can try to address your concerns.
HORRIBLE EXPERIENCE! SCAM! RIPOFF!I am requesting a refund for ********'s x-rays (*****) of $254.72 on 7/21/23.I was referred to SAVES last week, and they told me the **rays are unusable, unreadable. Upstate Vet in ********** told me the same thing over the weekend. ***** has been in a health crisis since 7/21. I have been on a wild goose chase since then, seeing 5 different vets in ***, with no proper diagnosis.I had asked to see them at Banfield, and was told, "They are on the computer. You can't see them."SAVES emailed me... read more
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. It saddens us to learn that your experience did not meet with these expectations. We hope that you were able to reach us directly to discuss this is further detail.
Total scam!!!! We bought the puppy plan for our German *******. I got an email that she was due for her final round of shots so I booked immediately but, online booking only had 3 weeks out. Now they are telling me the puppy plan expired at the end of august and will not honor the plan that I already paid $1k+ for. Terrible customer service and a complete scam. Never bringing my animals back here.
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns.
Great vets but HORRIBLE company customer ****************** office. Tremendously long hold time or non- existant call back. Misleading products along with major bad bookkeeping that takes hours to correct-- if you can at all. DO NOT USE these guys-- only out for your $$. The pets could be groceries for all the corporate office cares.
Business response:
We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. It saddens us to learn that your experience did not meet with these expectations. We hope that you were able to reach us directly to discuss this is further detail.
Banfield Pet Hospital has a 3.2 star rating with 1,908 reviews.
Banfield Pet Hospital is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com