Banfield Pet Hospital's cover image

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Banfield Pet Hospital

3.2

About this business

Location details

1331 Nixon Dr, Moorestown, NJ, 08057, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 5:00 p.m.
3.21,908 reviews
Select a rating
Jennifer B's profile image
Jennifer B 
3 years ago

Banfield insurance is a scam do not purchase. If your dog passes away you will continue to pay, it barely gives you deals, you have to wait to see vets so use emergency outside vet services anyway. And! They are so unethical, if your auto renewal is on the 19th for example and your membership is up on the 25th they will charge the entire month. 

Business response:

We are sorry to read about your experience. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Alissa L's profile image
Alissa L 
3 years ago

Terrible customer service, overcharged me for years and thousands of dollars, made it nearly impossible to cancel my wellness plan. Awful experience and waste of money for below average *** care. Strongly do not recommend 

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Derek D's profile image
Derek D 
3 years ago

This location tramautized our dog durimg boarding for a previous appt somehow and now he needs to be drugged and get personal appointments. Our last 2 appts have been rescheduled by banfield. First due to drugs deciding to be required, second for their staff being able to check us in on time and doc saying we were 10 min late...due to locked front petsmart doors and checkin? Also she was 30 min late in first appt....so what the heck. We are now on a 3rd rescheduling and are out over $300 in lost wages and meds due to having ... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

GARY C's profile image
GARY C 
3 years ago

I have been a customer since moving to ************, based upon my daughter's recommendations from her experience at other locations. I took my dog in to see a vet about a swollen ear, and was told she had a hematoma that needed to be lanced and drained. The vet gave me a recommendation for a very specific ear wrap for post surgery, scheduled for a few days later. I wasn't told that I would need to bring it at the time of surgery, only that I should get it. I ordered it, and it was scheduled for delivery the day after surger... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Minas B's profile image
Minas B 
3 years ago

We took our pet for what should have been 2 shots. Banfield misquoted us, lied to us about the price and charged us hundreds of dollars for services we did not request. They also signed us up for a subscription plan that we did not ask for. I would strongly recommend against using this company. If my wife is unable to get her money back we will be suing Banfield in court. Quite frankly, the vet should have his license revoked and the location shut down. Performing unauthorized medical procedures on animals is illegal. 

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Andrew M's profile image
Andrew M 
3 years ago

I have nothing to gain from lying. But this is exactly how the Banfield Pet Hospital nurse made me feel that was in the Petsmart. My dog got groomed here Feb 16 at the Petsmart and ever since had problems in **** areas constant licking, smelling, itching, discomfort. I had my dog for almost three years and after multiple grooming sessions he has never had a problem. The Banfield Pet Hospital nurse in OFallon had me repeating myself and told me my dog breed **** gland problem is normal. Again never experienced this and it sta... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Jay G's profile image
Jay G 
3 years ago

***********, We have been customers of yours for many years. We moved to ******* last year with our dog while our cat remained behind.We loved the service at your ********** ** store and continue to maintain a policy there for our cat.When we arrived in ******* we signed up at your ************** location expecting to same quality and care. We were so unhappy with the service and irresponsible behavior of your staff. Our dog was very sick and we were told the sooner he could be seen was over two weeks out. I explained he has... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Monica H's profile image
Monica H 
3 years ago

Worst customer service and worst company. Such a scam. Ive been paying for a monthly plan for my dog for the last couple years. They sent a bunch of emails saying my dog is due for some services so I brought her in. Once the appointment ended, they charged me $500!! Usually my plan covers it so I called customer service. They were so rude, I take pride in never being rude to agents, but apparently this did not go both ways. They said my plan expired a week prior. No emails letting me know i needed to renew. When I explained ... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Etta p's profile image
Etta p 
3 years ago

Disappointed ??. Im a regular client Have spent lots of money on upkeep with my dog with them. Called in prescriptions and pharmacy never heard back all day. I called several times was told this would be done by end of day. They didnt. This was a known med. I have recently stop filling with them and getting elsewhere. I believe this is the problem. They are more concerned with their money. Im sure if I called and filled it there I wouldve received my script the same day. I know this because I have done that before. ??. Not s... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Frequently asked questions about Banfield Pet Hospital

How is Banfield Pet Hospital rated?

Banfield Pet Hospital has a 3.2 star rating with 1,908 reviews. 

When is Banfield Pet Hospital open?

Banfield Pet Hospital is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com