Banfield Pet Hospital's cover image

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Banfield Pet Hospital

3.2

About this business

Location details

1331 Nixon Dr, Moorestown, NJ, 08057, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 5:00 p.m.
3.21,908 reviews
Select a rating
Shelby S's profile image
Shelby S 
3 years ago

Left my dog caged for six hours without being seen for what I dropped him off there for said his body language looked scared and he was giving the staff side eye so they didnt want to take him out of his crate.. they didnt call me till 230 to come pick him up I dropped him off at 8 AM. Never again!! ************ abuse. 

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Robert B's profile image
Robert B 
3 years ago

For one I just received an email from Banfield saying my account was suspended for non payment, I go to the banfield site and there is no place to tell me what why or what the amount I owe. So I go to chat and that person tells me 300 and something dollars. We talk about contract and all and she is really rude and says she will have them email me the signed contract. I get the email they sent and it is someone elses name and contract. When I respond to it asking if they are pulling a joke on me they send me a text message sa... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at 877-500-2288 or email banfieldcares@banfield.com at your convenience so we can try to address your concerns. 

Shae P.'s profile image
Shae P. 
3 years ago

We have had a wellness plan on two dogs for over 10 years. One of our dogs passed away this past weekend. I tried to call Banfield and their wait time to speak with someone is over an hour and a half. I was able to text someone, but come to find out that I have to continue to pay for a pet that is NO LONGER ALIVE. I searched their website for terms and conditions and had to text back to find out that they do NOT put them online. So, they hide them from customers! T& C are only provided at original point of sale, for me this ... read more

Business response:

We are sorry to read about your loss. If you would like to discuss your account, please reach us at wellnessplanrelations@banfield.com at your convenience so we can try to address your concerns. 

David Z.'s profile image
David Z. 
3 years ago

Read the fine print. Had to put our 12 yr old Shih Tzu down due to collapsed trachea that was miss diagnosed for three months. Was given steroids and antibiotics for months thinking his cough was viral. Plus X-rays cost. We had renewed the plan a few weeks prior to initial visit. The devastation of putting a pet down was compounded by them not allowing us to cancel our plan upon death. We are now stuck paying for remaining 10 months of plan while our dog is no longer alive. We were told SORRY, you must finish the payments du... read more

Business response:

We are sorry to read about your loss. If you would like to discuss your account, please reach us at wellnessplanrelations@banfield.com at your convenience so we can try to address your concerns. 

Alice L's profile image
Alice L 
3 years ago

I paid for the Wellness plan nearly 4 years. But when I wanted to make an appointment, I could get him in right away of I dropped him off. If I want to stay with him, I'd have to wait over a month. This makes no sense whatsoever. 

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. Please reach out to our Banfield Cares Team at 877-500-2288 or email banfieldcares@banfield.com at your convenience so we can try to address your concerns. 

Ronald P's profile image
Ronald P 
3 years ago

If I could give a minus 10 I would! It is nothing but a scam. They make you think you are getting an insurance plan when in fact you are just paying for the services they rendered that day and pay over a 12-month period. I only took my dog in for an x-ray and paid $240 that day. Once I got home I started reading the wellness plan contract they sold me thinking it was going to cover all types of medical needs. WRONG I immediately call the next day and tried to cancel and basically told to bad I would still have to pay for ser... read more

Business response:

We are sorry to read about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Jacquelyne G's profile image
Jacquelyne G 
3 years ago

We have had cats that have had a heart murmur and they say that they need to see a cardiologist. We cannot afford one and they will not proceed with our cats dental care. This is the second time this has happened. I feel like we should just find another veterinarian office who will take care of our cats instead of just sending them home without doing anything else to help them. 

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We also aim to provide a positive experience to everyone coming to our hospitals. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Ayman S's profile image
Ayman S 
3 years ago

They are horrible. They trick you into auto-renewing contracts that you cannot cancel (they say you can cancel at any time but you have to pay the full year and if you forget to call and cancel the auto-renewal, you have to pay for the next year. 

Business response:

Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Olivia P's profile image
Olivia P 
3 years ago

I only selected one star because that was the only was to write... My dog (15) has been with Banfield for *** years.. Lately any and every time we go there is some other "doc" ... Two days ago she goes for her "Comprehensive" Exam plus pedicure and etc... Today I had to take her to the Emergency Vet for a INFECTION! 440 DOLLARS LATER we are back home after a procedure to my 15 yr old baby! I actually called Corp wanting out of my contract and they said I have to pay it out, no ONE CARES they just want $$ .. F*** YALL !! 

Business response:

We are sorry to read about your experience. As a practice full of pet lovers and owners, the health and well-being of pets is our top priority. We would like to learn more about your experience. Please reach out to our Banfield Cares Team at ************ or email ****************************************************** at your convenience so we can try to address your concerns. 

Frequently asked questions about Banfield Pet Hospital

How is Banfield Pet Hospital rated?

Banfield Pet Hospital has a 3.2 star rating with 1,908 reviews. 

When is Banfield Pet Hospital open?

Banfield Pet Hospital is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com