American Signature Furniture's cover image

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

American Signature Furniture

4.4

About this business

Location details

15018 North Dale Mabry Highway, Tampa, FL, 33618, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon10:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue10:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed10:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu10:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri10:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat10:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sun11:00 a.m. to 7:00 p.m.
4.46,111 reviews
Select a rating
Jacqueline P's profile image
Jacqueline P 
2 years ago

I got a reclining sofa in June 2022 for my new home. In September as moved in and I started to use it.In January I noticed some issue and called them in February about a fabric and sewing issue . I also bought extra warranty . Finally a service came and said I should receive a call in the next 5 days . Nothing I emailed them : they apologized and said they will be in touch in the next 2 or 3 days. Still nothing . So after 1 month I am very disappointed. I want them to change the sofa because the fabric makes balls like an ol... read more

Business response:

Hi, we apologize if your experience with us was not up to your expectations. We value your feedback and would like to hear more about it. Please send us an email at *********************************** with your order number or phone number on the order. Thank you. 

Jacqueline P's profile image
Jacqueline P 
2 years ago

I got a reclining sofa in June 2022 for my new home. In September as moved in and I started to use it.In January I noticed some issue and called them in February about a fabric and sewing issue . I also bought extra warranty . Finally a service came and said I should receive a call in the next 5 days . Nothing I emailed them : they apologized and said they will be in touch in the next 2 or 3 days. Still nothing . So after 1 month I am very disappointed. I want them to change the sofa because the fabric makes balls like an ol... read more

Business response:

Hi, we apologize if your experience with us was not up to your expectations. We value your feedback and would like to hear more about it. Please send us an email at *********************************** with your order number or phone number on the order. Thank you. 

LaTanya R's profile image
LaTanya R 
2 years ago

I went to buy a new mattress for my bedroom set. My husband is a heavy man. At least 400lb. We explained that we needed strong support. We was taken instead. I was sold a pillow top mattress with Massage and lyft. My husband's side has Sunk in already just of 2 years. We was told to buy top mattress but we can't free the message. I've wasn't Explain the protocol of returning the mattress they come out and measure your mattress & no matter how un comfortable the mattress is thier never will exchange it. We was told if it didn... read more

Business response:

Hi, we apologize for any inconvenience you may have experienced and would like to investigate this matter further. To assist us in this process, please send an email to bbbcomplaints@americansignature.com and include the name and phone number associated with your account. We will do our best to assist you in resolving any issues you may be facing. Thank you for your understanding and patience. Best regards, Joy 

LaTanya R's profile image
LaTanya R 
2 years ago

I went to buy a new mattress for my bedroom set. My husband is a heavy man. At least 400lb. We explained that we needed strong support. We was taken instead. I was sold a pillow top mattress with Massage and lyft. My husband's side has Sunk in already just of 2 years. We was told to buy top mattress but we can't free the message. I've wasn't Explain the protocol of returning the mattress they come out and measure your mattress & no matter how un comfortable the mattress is thier never will exchange it. We was told if it didn... read more

Business response:

Hi, we apologize for any inconvenience you may have experienced and would like to investigate this matter further. To assist us in this process, please send an email to bbbcomplaints@americansignature.com and include the name and phone number associated with your account. We will do our best to assist you in resolving any issues you may be facing. Thank you for your understanding and patience. Best regards, Joy 

Brandon P's profile image
Brandon P 
2 years ago

Incomplete order after 3 days. Kids furniture broken beyond repay and asked to keep it at a discounted price… sorry my child safety doesn’t have a price tag. Zero communication for sales rep management the whole entire company and store.. 

Kevin G's profile image
Kevin G 
2 years ago

This company sells a warranty but fails to tell the customer it is their responsibility to call to get their money back. So when you call after you think you have given the plenty of time to send you the refund they then decide to inform you that , Oh you called to late you are not entitled to the $500. This company to me is a SCAM and just think how many other people they keep $500 from. 

Kevin G's profile image
Kevin G 
2 years ago

This company sells a warranty but fails to tell the customer it is their responsibility to call to get their money back. So when you call after you think you have given the plenty of time to send you the refund they then decide to inform you that , Oh you called to late you are not entitled to the $500. This company to me is a SCAM and just think how many other people they keep $500 from. 

Business response:

Hi, we apologize for any inconvenience you may have experienced and would like to investigate this matter further. To assist us in this process, please send an email to bbbcomplaints@americansignature.com and include the name and phone number associated with your account. We will do our best to assist you in resolving any issues you may be facing. Thank you for your understanding and patience. Best regards, Joy 

Brandon P's profile image
Brandon P 
2 years ago

Incomplete order after 3 days. Kids furniture broken beyond repay and asked to keep it at a discounted price… sorry my child safety doesn’t have a price tag. Zero communication for sales rep management the whole entire company and store.. 

Business response:

Hi, we apologize for any inconvenience you may have experienced and would like to investigate this matter further. To assist us in this process, please send an email to bbbcomplaints@americansignature.com and include the name and phone number associated with your account. We will do our best to assist you in resolving any issues you may be facing. Thank you for your understanding and patience. Best regards, Joy 

Lee C's profile image
Lee C 
2 years ago

If I could have given 0 stars, I would have. We purchased two sofas at the end of 2021 and we purchased the 5 year warranty. Well, one of our sofas are damaged so we called in to file a claim. We were told to take pictures and send them in so we did. We received a call asking to "video chat'' so they could see the extent of the damage rather than sending a representative out to verify the damage. After many calls back and forth, Value City decided to replace the sofa and told us that they would be in touch to iron out the de... read more

Frequently asked questions about American Signature Furniture

How is American Signature Furniture rated?

American Signature Furniture has a 4.4 star rating with 6,111 reviews. 

When is American Signature Furniture open?

American Signature Furniture is open now. It will close at 7:00 p.m.  

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com