This profile has not been claimed by the business owner or representative.
to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
15018 North Dale Mabry Highway, Tampa, FL, 33618, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sun | 11:00 a.m. to 7:00 p.m. |
I have nothing but a WONDERFUL experience at the ** ***** **location and my salesman was Zach. I went in and purchased a living room set almost 2 weeks ago., The first set was delivered Tuesday however it was too big to fit in my door. So they had to take it back. Zach called me first thing the next morning and told me what my options were. I went back to the store that day, and selectied a different set. Well, it was delivered today and it fit through the front door. However with the additional chase lounge it was too big f... read more
Business response:
Hello, thank you for taking the time to leave us feedback. We will pass this on! If you have any questions please email us at email at ***********************************
I have nothing but a WONDERFUL experience at the ** ***** **location and my salesman was Zach. I went in and purchased a living room set almost 2 weeks ago., The first set was delivered Tuesday however it was too big to fit in my door. So they had to take it back. Zach called me first thing the next morning and told me what my options were. I went back to the store that day, and selectied a different set. Well, it was delivered today and it fit through the front door. However with the additional chase lounge it was too big f... read more
Business response:
Hello, thank you for taking the time to leave us feedback. We will pass this on! If you have any questions please email us at email at ***********************************
Horrible!! Our furniture broke after 2 months they came out to asses the situation and said it would be at least 8 weeks to get it fixed we waited almost 4 months before anything happened I called and they said it couldn’t be fixed and the couch was discontinued so we could get a brand new couch with a gift card I said ok we went to pick out a new set and they said we would have to return the broken one before we got a new one which we were never told so we had ended up not getting the set we walked around for 2 hrs looking ... read more
Business response:
Hi , we apologize if your experience with us was not up to your expectations. We value your feedback and would like to hear more about it. Please send us an email at ***********************************. Thank you.
This company is the WORST! I would never buy anything from the ever again and i hope that nobody ever does either!
Business response:
Hi , we apologize if your experience with us was not up to your expectations. We value your feedback and would like to hear more about it. Please send us an email at ***********************************. Thank you.
Horrible!! Our furniture broke after 2 months they came out to asses the situation and said it would be at least 8 weeks to get it fixed we waited almost 4 months before anything happened I called and they said it couldn’t be fixed and the couch was discontinued so we could get a brand new couch with a gift card I said ok we went to pick out a new set and they said we would have to return the broken one before we got a new one which we were never told so we had ended up not getting the set we walked around for 2 hrs looking ... read more
Business response:
Hi , we apologize if your experience with us was not up to your expectations. We value your feedback and would like to hear more about it. Please send us an email at ***********************************. Thank you.
This company is the WORST! I would never buy anything from the ever again and i hope that nobody ever does either!
Business response:
Hi , we apologize if your experience with us was not up to your expectations. We value your feedback and would like to hear more about it. Please send us an email at ***********************************. Thank you.
Value city sold us a warranty for $450. All we've done is fight to get our items repaired or spills taken out. They have not stood by their agreement. I do not feel Value City Furniture should be selling this warranty. They have not repaired or replaced the items that I have reported even though the warranty states these items should be covered.
Business response:
Hi, Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are sorry to hear that we did not meet the level of service that we aim to provide. If there is anything further, we can assist you with, please do not hesitate to reach out to us via email at ***********************************.
Employee Tanisha H***** at the Gratiot (Michigan) location was great. She took her time explaining things to me. Promote her and give her a raise.
Business response:
Thank you for sharing your feedback with us, we will ensure to communicate your feedback to our team. if you need any assistance in the future please email our email address is ***********************************
Value city sold us a warranty for $450. All we've done is fight to get our items repaired or spills taken out. They have not stood by their agreement. I do not feel Value City Furniture should be selling this warranty. They have not repaired or replaced the items that I have reported even though the warranty states these items should be covered.
Business response:
Hi, Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are sorry to hear that we did not meet the level of service that we aim to provide. If there is anything further, we can assist you with, please do not hesitate to reach out to us via email at ***********************************.
American Signature Furniture has a 4.4 star rating with 6,111 reviews.
American Signature Furniture is open now. It will close at 7:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com