This profile has not been claimed by the business owner or representative.
to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
2651 East Main Street, St. Charles, IL, 60174, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
What does a customer have to do to get a call back? We've left four messages with the Service Department to have a simple repair made and haven't even received a call back.
Worst place for service. They can't put in a radiator without messing it up. I brought in my 2014 Tacoma for some engine repairs. Was estimated to take one day. 5 days later go to pick it up. While driving home all the cab power turns off. Bring it back, and theirs a short in it. It's been a week now and I still don't have my truck .
Business response:
On behalf of the St Charles Toyota team, we would like to extend our apologies to you for your last visit with us. We strive to ensure an excellent experience and we want to make things right. We would appreciate the opportunity to hear more about what happened and take steps to resolve this situation. Best regards, The St. Charles Toyota Team
We buy all of our cars at St. Charles Toyota! We currently own five of them. Great cars from a great dealer.
Business response:
Thank you so much, John! We appreciate you taking the time to leave this feedback and rating. Please don't hesitate to reach out if you need anything at all in the future! Best regards, The St. Charles Toyota Team
Great service department. I am happy to always leave with a safe, clean car.
Stephanie Anderson went above and beyond when I last had my RAV4 serviced. She remembered that I have MS and she had my car parked INSIDE when it was finished! That really made my visit a pleasant one!
Business response:
Thank you so much for your excellent input, Laura! We're glad to hear that you felt Stephanie went above and beyond to help out with your vehicle needs. We're proud of our service technicians and hope to pass along your great experience to all of our customers. All the best, The St. Charles Toyota team
They took complete advantage of my fiancé when selling her the car. Tried giving us $200 on a trade-in. Should have given us $1000 minimum. My fiancé asked for $500 they came back not even a second later and said deal. Then we head into the finance dept and the guy there walked all over and got her to buy every warranty they had for the electrical parts of the car. Said that 92% of people who buy the electrical warranty make a claim on it. Then why the hell are you selling such faulty cars if 92% of people are having problem... read more
Business response:
Michael, we are concerned by your review and would like the opportunity to address it for you. Your satisfaction is extremely important to our company. Please contact us at your earliest convenience. Sincerely, St Charles Toyota Team
I just want to say what a wonderful experience we had working with St. Charles Toyota. My husband and I could not have been more impressed with their Customer Service and how easy they were to work with. Amanda was wonderful to work with. She was extremely knowledgable and took the time to go over all of the features of the vehicle. We could not be happier. We love our new Higlander!
Business response:
Nicole, thank you for the kind words! We couldn't be happier that you and your husband enjoyed your experience here at our dealership and that Amanda was there to provide you with such exceptional service. Congratulations on your new Highlander and we look forward to seeing you again in the future! Best, St Charles Toyota Team
The service was the best I've received at a car dealership
Business response:
Zach, Thank you for your wonderful remarks about your experience here at St Charles Toyota. We shall cascade to the team your valuable comments as your words of appreciation never fail to inspire us to be consistent in providing excellent service. St Charles Toyota Team
Staff was well organized, friendly, and made the buying experience easy. No hassles.
Business response:
Thank you for the excellent review, Jeremy! Your kind words will definitely be appreciated by our team. St Charles Toyota Team
St Charles Toyota has a 4.4 star rating with 1,615 reviews.
St Charles Toyota is closed now. It will open at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com