This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
We look at your life through tax - and find ways to help. H&R Block is a global consumer tax services provider that prepares one in every seven U.S. tax returns. H&R Block is global leader in tax preparation services - we've prepared more than 700 million tax returns through retail locations and at-home, digital solutions since 1955. And with approximately 12,000 tax offices in all 50 states, as well as U.S. territories, military bases and abroad, we're always available to help you file your taxes. Find your local Santa Ana ... read more
726 S Main St, Santa Ana, KY, 92701, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Tue | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Wed | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Thu | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Fri | 7:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
Hello, I am being billed incorrectly. Please see below. 8/22/2017 CK8399 Check Cleared 8/28 (6DAYS) 9/25/2017 CK8422 Check Cleared 09/25 (9DAYS) 10/29/2017 CK8434 Check Cleared 11/14 (16DAYS) - Included late fee 11/21/2017 CK8455 Check NOT CLEARD (12DAYS) It should not take 16 days for a check to clear your company. Are you doing this intentionally to obtain late fees? This is poor business practice.
Business response:
Hello Kerri, We are sorry to hear that you are having a difficult time with your payments towards your Body Boutique account. I have confirmed with our accounting office that checks are posted to the accounts within 48 hours of being received at our office. The delay in your checks clearing could be a result in the time it takes to be mailed to our office and also the banks time in processing it on their end. We do recommend setting up automatic withdrawals so that there is no delay in payment. If you have any further quest... read more
I am currently in the difficult process of cancelling my gym membership. They have given me the run around several times telling me to call, email, and send certified mail to get it done, until they finally told me I am not eligible for canceling my gym membership. So now, I'm being told I am not allowed to cancel my gym membership, does this sound legal to you? ABC financial has done everything in their power to make it a confusing, deceptive, nightmare. I signed a month to month gym contract with retro fitness. It was not ... read more
Business response:
Hello Ms. Reed, Effective December 7, 2017, your account has been cancelled with nothing further due. We believe this satisfies your request. If you have any further questions or concerns, please email me at *************@abcfinancial.com. Have a great day! ********* *** Customer Relationship Specialist ABC Financial Services, Inc.
Worst company ever , they deal with different gyms for the payment, but they don't know what's going on in the gym and the Gym guys doesn't know what's they are charging for
Business response:
Hello Mr. *******, I am sorry to hear that your most recent ABC experience was not satisfactory. I was able to locate your account with 10 **** *******. I show that you signed for a 12 month membership on December 15, 2016. Your final payment drafted on November 10, 2017 and your account is set to expire on December 15, 2017. If this information is incorrect, please email me directly at membersupport@abcfinancial.com so that I may help correct any incorrect information. I appreciate your time and look forward to speaking w... read more
I cancelled my membership in person at the West O Fitness gym Emiline location on 8/31/17, turned in my membership card and key fob. I was told my last billing date would be 10/1/17 for my monthly amount of $14.77. This information is also on the cancellation form that they emailed me a copy of. The final payment was made and I thought that was the end. On 10/16/17 they took $31.65 from my account that wasn't authorized. I called my bank and had it stopped. They recouped that amount and took back the 10/1/17 final $14.77 pay... read more
Business response:
Hello *** Effective November 2, 2017, your account was cancelled with nothing further due. The 31.65 that was drafted on your account on October 15, 2017 was reversed on October 20, 2017. Please contact membersupport@abcfinancial. com if you have any further questions.
My wife and I've had so much trouble cancelling our membership. Our contract clearly states it's an "open" contract and there is not a term but they are trying to make me uphold a 12 month contract which is not what we signed. First in their contract, they requested a waiver to be sent to them signed by the gym manager (which just so happens to never be available) and I finally get it causing me to cancel 2-3 weeks later than I wanted. Then I send them the email with the waiver and they responded with saying we have a 12 mon... read more
Business response:
Hello Manuel Pursuant to the agreement you signed with ***** *******, your term account can only be cancelled with sufficient proof of permanent disability or relocation. Please be advised the club offers the buyout option as a courtesy for members that may need to cancel for other reasons. At this time, there is one payment remaining in your term. A copy of your agreement was emailed to you for your records, please contact membersupport@abcfinancial.com if you did not receive it.
This company is stealing money from my account for a Gym membership that went bankrupt. I made several calls plus emails. They are a terrible company.
Business response:
Hello Sal Effective August 2, 2017, your Retro Fitness account was cancelled with nothing further due. We do not have a record of drafting your account after the club closed in July 2017. Please email me directly at *************@abcfinancial.com a copy of your bank statement outlining the drafts for your Retro Fitness account so this matter may be researched further.
Poor company in regards to allowing a minor child to sign a crooked gym contract with a person over the age of 18 acting as their guardian. When in fact I am her father and they won't let me cancel the crooked contract. Terrible company.
Business response:
Hello Mr. ****** I am sorry you are having difficulty with your daughter's account. I'd like the opportunity to review her account to see if I can help you. Please email me directly at *************@abcfinancial.com. Thank you, ********* *** Customer Relationship Specialist ABC Financial Services, Inc.
My issue with your excuse for customers not following a policy set forth by a gym. You are affiliated with the places you do business with, period. The cancellation policy set forth on a BLAST membership is, in order to cancel you must be present in person to cancel your membership. When a person moves out of state or travels, clearly, they aren't available to come in and do so. BLAST and ABC, are making a ton of money by making it near impossible to cancel a membership unless in person. No, they cant fax it, nor email it to... read more
Business response:
Hello Ms. ********* We are sorry to hear of the difficulty you have encountered with the cancellation of your Blast Fitness account. Effective September 15, 2017, your account was cancelled with nothing further due. We have also refunded you the September 13, 2017 payment of $83.10. The refund was released from our office on September 28, 2017. We believe this satisfies your request. If you have any further questions, please email me at *************@abcfinancial.com. Thank you ********* *** Customer Relationship Speciali... read more
2 years ago i called to cancel my Husbands and my Accounts at Fitness 2000 in north fort worth. i was then alerted that i needed to send a certified letter to ABC to cancel. well do to mine and my husbands work schedule this was not possible to happen, due to the hours of operation of the USPS. so we continued to pay do to the auto draft and not say anything cause it was only 20 dollars a month. Now recently i lost my debt card the payments were being made from so i had to get a new card. Hurray no more payments for somethin... read more
Business response:
Hello Carissa, We are sorry to hear that you have had a difficult time with the cancellation of your accounts with Fitness 2000. Effective today, both your account and your husband's accounts were cancelled with nothing further due. We believe this satisfies your request. If you have any questions, please email me at *************@abcfinancial.com. ********* *** Customer Relationship Specialist ABC Financial Services, Inc.
H & R Block has a 1.3 star rating with 601 reviews.
H & R Block is open now. It will close at 7:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com