H & R Block's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

H & R Block

1.3

About this business

We look at your life through tax - and find ways to help. H&R Block is a global consumer tax services provider that prepares one in every seven U.S. tax returns. H&R Block is global leader in tax preparation services - we've prepared more than 700 million tax returns through retail locations and at-home, digital solutions since 1955. And with approximately 12,000 tax offices in all 50 states, as well as U.S. territories, military bases and abroad, we're always available to help you file your taxes. Find your local Santa Ana ... read more

Location details

726 S Main St, Santa Ana, KY, 92701, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon7:00 a.m. to 7:00 p.m.
Tue7:00 a.m. to 7:00 p.m.
Wed7:00 a.m. to 7:00 p.m.
Thu7:00 a.m. to 7:00 p.m.
Fri7:00 a.m. to 7:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
1.3602 reviews
Select a rating
Toni C.'s profile image
Toni C. 
8 years ago

I joined a gym in my area that is covered by ABC Financial Services. I was told that my contract would end in 2 years and that I would not need to do anything to end my contract once time ran out. Even though I did not use my membership services for almost a full year I went ahead and continued to pay and fulfill my end of the contract. However when time came for my 2 years to be up I found my account to still be being charged. When I contacted the gym I was given a 1-888 number to call which would not allow me to speak with... read more

Business response:

Hello Ms. ******** Effective today, March 13, 2017, your account has been cancelled with nothing further due. We believe this satisfies your request. If you have any further questions or concerns, please email me at *************@abcfinancial.com. Thank you and have a great day! ********* *** Customer Relationship Specialist ABC Financial Services, Inc. 

Thomas R.'s profile image
Thomas R. 
8 years ago

The policy of having to submit a cancellation in person AND in writing before they will stop billing you is ridiculous.Then, they also count that 'in person visit' as a reason to bill for another month because it 'may take another 30 days' to actually cancel your membership. BEWARE...i was charged 2 additional months PLUS another years membership before the account billing was'cancelled, that cost an additional $63.95 that i believe was stolen from me. I contacted my ccard company, but they said the additional automatic char... read more

Business response:

Hello Mr. ***** We are sorry to hear that the cancellation procures for your gym membership were unsatisfactory. Please note that ABC does not have authorization to process the cancellations for your gym membership as they are all processed in-house. We do show that your account has been cancelled with nothing further due. If you have any further questions regarding your cancellation procedures, please contact you gym. If you have any questions for ABC, please contact me at *************@abcfinancial.com. Thank you, *****... read more

Hannah B.'s profile image
Hannah B. 
8 years ago

It took me SIX MONTHS to end my contract at a gym in Hinesville, GA with ABC financial. I sent in my husband's military orders in July of 2016 with a message saying "Hi I would like to start the process to cancel my 24seven gym contract with military orders. We are leaving the area now and will not be by another gym so we can't continue service. My name is Hannah ********* and I'm attaching my husbands military orders to this email." and they told me I could not cancel until the date of the orders which was October 10th, ev... read more

Business response:

Hello Hannah We apologize for any confusing information you received regarding your cancellation. Cancellation requests for military reasons should be submitted to ABC but have to be approved by the club in order to finalize. As a courtesy, a refund in the amount of $24.99 has been processed back to your Visa card ending in 0403. This amount represents your November dues. We believe this satisfies your request. 

Sarah M.'s profile image
Sarah M. 
8 years ago

Originally signed a contract for *** gym in West Roxbury MA a while back, and per the original contract that I signed I was only required to provide written notification to the GYM that I was using. *** change over to *****, I never signed any new contracts, but deductions kept coming from my account. I cancelled back in November, and still ABC financial continued to attempt to make unauthorized deductions from my bank account. They now say I owe them 100 dollars for the contract and an additional 40 in late fees. This is ou... read more

Business response:

Hello Sarah Pursuant to the membership agreement you signed with ***** *******, it states you must go into your home club and fill out a cancellation waiver in order to cancel your account. We do not have a record of receiving your cancellation waiver until January 8, 2017. If you have sufficient proof your cancellation waiver was received prior to January 8, 2017, please submit it so your cancellation may be backdated. 

connor s.'s profile image
connor s. 
8 years ago

I have been trying to cancel my gym membership because I have moved out of state for work. My contract contains a clause that states I can cancel my membership if I am able to provide "sufficient evidence of relocation." So far I have sent them my new job acceptance letter, bills addressed to me at my new out of state residence, as well as my new employee ID. The company continues to pretend that this information is not enough despite the fact that all three of these items appear on a list of what they consider "sufficient e... read more

Business response:

Hello Connor Effective January 10, 2017, your account has been placed in a pending cancel status with $115.00. This amount represents your January dues of $65.00 and a $50.00 cancellation fee. We believe this satisfies your request. 

charly j.'s profile image
charly j. 
8 years ago

I never had so many issues with dealing with two companies. ****** in Nashua and ABC financials. When I signed up for the membership, it was no contract, no hassle based on what the person at fitlab mentioned. I was told that I could call anytime to cancel the membership in which I did in October and ****** said they couldn't help and I tried to get a hold of ABC financial. When I got a hold of them they said I need to send a letter (they didn't mention email) to cancel this account. I don't recall signing any agreement stat... read more

Business response:

Hi Charly, I am sorry to hear that your most recent ABC experience was not satisfactory. I'd like to review your account to ensure your cancellation has been processed according to your membership agreement with ******. Please email me at membersupport@abcfinancial.com and include either your 9 digit agreement number or the home phone number that is listed on your account. Thank you! Have a great day! ********* *** Customer Relationship Specialist ABC Financial Services, Inc. 

Daniel S.'s profile image
Daniel S. 
8 years ago

My Fiance and myself signed up for a Golds Gym in Brooksville, FL thinking we could use any Golds Gym in the world and specifically use Golds Gyms products. Shortly after signing up they turned into 24/7 Fitness Live making it to where I cannot use any Golds Gyms I want to in the world or use their product. I tried to cancel my membership because in my mind this is a contractual break. I called the lady (Kim) in the office at 24/7 Fitness Live and she began to tell me that if I am so concerned about using golds gym in anothe... read more

Business response:

Hi Daniel, I'm sorry to hear that you are having a difficult time with the cancellation of your ******* Gym membership. I wasn't able to locate your account with the information provided in your post. Can you email me directly at *************@abcfinancial.com so that I can look into this for you? Thank you! ********* *** Customer Relationship Specialist ABC Financial Services, Inc. 

Nick S.'s profile image
Nick S. 
8 years ago

I am writing this review as they are joint partners with my gym in Las Vegas, EOS Fitness, handling their billing and cancellations. My membership with EOS fitness has always been on a recurring auto-draft, so I have never had problems with late payments that I have seen other customers complaining about. My problem is that I must give a 30 day notice to cancel the account, pay a $15 cancellation fee to cancel the account (two accounts, one for my wife and myself, so $30), plus pay the recurring fees of my gym for an additio... read more

Business response:

Hello Nick Effective December 9, 2016, both of your accounts have been cancelled with nothing further due. We believe this satisfies your request. 

Lane R.'s profile image
Lane R. 
8 years ago

Last year I signed up with GOLDS GYM next to my office. I was working relatively close to the gym and was a student at the University of Houston. When I first signed up everything was great. About 3 months into the I was not able to go to the gym for various reasons. I called to cancel and they told me there was a 100$ cancellation fee. I decided not to cancel at the time as I was moving more than 25 miles away from all 3 gyms soon. After moving back to my parents house, I attempted to cancel my membership per the move. I wa... read more

Business response:

Hello Mr. R., We are sorry to hear that your most recent experience with ABC was not satisfactory. We have reviewed the documentation we received on October 31, 2016 and do see where it states that you can pay the bill at discover.com. The document is not the full front page of your Discover card statement therefore, the writing at the bottom was overlooked. We apologize for the oversight and have cancelled your account effective today. We have also issued a refund for your December dues of $22.68. We believe this satisfies... read more

Frequently asked questions about H & R Block

How is H & R Block rated?

H & R Block has a 1.3 star rating with 602 reviews. 

When is H & R Block open?

H & R Block is open now. It will close at 7:00 p.m.  

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com