This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Ulta Beauty is the US' largest beauty retailer for cosmetics, fragrance, body, skin & hair care products. Shop over 25,000 products from 500 brands including Tarte, Fenty, Redken, TULA, & CHANEL. Plus, exclusives like Kylie Cosmetics, Olaplex, Colourpop, PATTERN, florence by mills, Juvia's Place & Ulta Beauty Collection. Conscious Beauty at Ulta Beauty offers choices in products that range across vegan, clean ingredient, cruelty-free, sustainable packaging, and making a positive community impact. The Salon at Ulta Beauty off... read more
1370 N Miller St, Wenatchee, WA, 98801, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Tue | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Wed | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Thu | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Fri | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Sat | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Sun | 11:00 a.m. to 6:00 p.m. |
Several months ago I had ******* senior stylist at Ulta hi light my hair. I told her heavy blonde hi lites. That was the color of my hair. She never did a sample patch test to check the product on my hair. She asked me if she could use a razor to cut my medium length hair. I told I I never had a razor cut before but she was the senior stylist and I trusted her judgement. She also suggested thinning my hair out because it was a little thick. I never had my hair thinned out before and ******* used the razor to shear it through... read more
Business response:
We're sorry to hear you were disappointed by your experience at the Salon. It has been sent to the appropriate teams for review and they will connect with you once they have more information.
limit to ONE payment for online purchases - meaning if you have multup,e gift cards or combination gift card and credit card. - You CANT buy online unless you spend an hour with their customer service to merge the gift cards into one**** what a snake of a company!
Business response:
We're sorry to hear you were disappointed by your recent experience with us. We understand your frustration, as our online ordering system does only allow for one form of payment to be used per order. We appreciate your feedback, as we're always looking to improve our services and will use it to create better experiences for you in the future.
If I could give 0 stars I would. This company is awful! My package was delivered to the wrong address, the wrong state even! They wont refund my money or resend the items its bull! I will never shop here again and I will use my social media influence to let EVERYONE and their brother know, not to shop at this store that has terrible customer service!
Business response:
We're sorry to hear that you were disappointed by your recent experience with us. As stated in our shipping/cancellation policy on our website, we are unable to modify or cancel an order once it has been submitted, as we begin processing our orders immediately. You can learn more about our policy on our website here: https://www.ulta.com/guestservices/guestServicesCenterDetails.jsp#CancelOrder and hope your next experience with Ulta Beauty is a more positive one.
Ulta Beauty does not care about their customers. If you do not receive a package they will just side with the shipper and not refund you or try to ship the product out again, so you are basically just scammed if there is any issues with their delivery methods. I live in a huge apartment complex and because the driver for ontrac shows they were in my complex with about 200 + different apartments that it shows delivered. Also it shows that ulta tries to save as much money as possible by using ontrac as a delivery method. Im le... read more
Business response:
We're sorry to hear you were disappointed by your recent experience with us! We'll be following up with you via email to connect further regarding your feedback.
I would give zero stars if I could. I placed an online order because the local Ulta store only had travel sizes in stock and I want full sized bottles of products. I ordered 1/16, was notified 1/17 that it had shipped. There has been no tracking update and no delivery as of 1/23. I have sent about a dozen emails to customer service, all of which are replied to with the same copy/paste form letters- be patient and understanding, sometimes the carriers tracking doesn't sync with ours but the packages still deliver eventually, ... read more
Business response:
We are sorry to hear that you are unhappy with your recent experience with us. The timeframe for standard shipping is 3-8 business days and we do need to allow the full window for our shipping partners to deliver the order. Due to some of the technologies our carriers use, sometimes order statuses do not update in a timely manner. If you have not received your order by the 8th business day since it was placed, we're happy to assist and look into your order further with you. We hope your next experience with Ulta Beauty is a ... read more
I ordered so many things in past 2 months with Ulta, approx over $500. Mostly in store orders. I placed an order for $44 online and it shows delivered when it hasn't. I reached out to customer service and they said they can't help and I need to call after 4 days later. I explained it was gift for someone and it is very important that I receive it. The representative kept saying they can't help me. Now that I am writing this review I see why Ulta has 1 star. For some consumers customer service matter more than product itself.... read more
Business response:
We're sorry to hear this, as we strive to show our guests how much we appreciate them all. Due to some of the technologies our carriers use, sometimes an order will be marked as delivered before it arrives. We do need to allow 3 business days from the delivery date before following up due to this. We appreciate your feedback, as we're always looking to improve our services.
I have been emailing customer service regarding an order placed on November 29th and it is now January 15th. Irecently sent out my 3rd email regarding this issue last week. It states on their website it's "awaiting carrier pickup" and ***** in customer service dismissed me by saying this issue has already been addressed. While you addressed it you never sent my package. At this time. I'll be taking I no my business to Sephora. I'll also make sure I encourage all my Co workers and friends, family to do the same.
Business response:
We're sorry to hear that this has been your experience, and appreciate your feedback, as we're always looking to improve our services. We do see that our team has issued a reshipment of your order. We hope you enjoy your goodies!
I had gone to their physical store to return some items I didnt like. The first time I went, they told us they could not give any refunds for the returns. They could only give out store credit, which sounds extremely suspicious because what if I paid with cash? Also they had no issues ringing people up and charging credit cards for purchases so the systems were not down as they claimed. I let it go and came back two weeks later and again, the associates did not want to take my return. They claimed it was because I did not br... read more
Business response:
Thank you for sharing your experience, ****. We do see that our teams are looking into this, and we will be reaching out via email to discuss further details with you.
The Ulta located in ******, ** is the by far the worst Ulta Ive ever visited. About 6 months ago, I was went to exchange an item and the way security and the store manager kept following me was ridiculous. About 3 weeks ago, my mother wanted to run in and purchase a gift card (the same ****** location). I went with her and was browsing around and being stalked by security yet AGAIN. You guessed it..Im black. I looked around to see if any of the white customers were being harassed as well, of course they wasnt! Its sad becaus... read more
Business response:
We stand for inclusivity. We want our stores to be a welcoming environment for every one of our guests and we recognize that was not your experience. We're sharing your experience with our teams to reinforce our policies and trainings surrounding inclusivity with all of our store teams
Ulta Beauty has a 2.2 star rating with 619 reviews.
Ulta Beauty is open now. It will close at 9:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com