This profile has not been claimed by the business owner or representative.
to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
5424 Paseo Del Norte, Carlsbad, CA, 92008, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:30 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 8:30 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 8:30 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 8:30 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 8:30 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. |
Best car buy An amazing experience. Everybody was very friendly and helpful. Our salesman was extremely helpful and answered all our questions. Would recommend Toyota anytime. Excellent customer service!
Business response:
Thank you so much for your review! We appreciate your feedback! Vanessa Rodriguez Customer Relations Manager vrodriguez@toyotacarlsbad.com 760-918-3795
Another great car buying experience I highly recommend this location for two important reasons. First reason is for their friendliness of their employees who greet and offer to help right away. Second reason is for gthe great customer service that MARTIN SUAREZ and his team provided us from start to finish.He is very friendly, helpful, and what I call a " go getter"! He works hard to get you the best deal so you can leave happy. //el señor martin Suarez fue muy amable y me ayudo con los pagos y interes que le pedi. No Iva co... read more
Business response:
Hi, there! Thank you so much for leaving us such a kind review! Martin is definitely a go getter!! You are right about that! I'm thrilled to hear your experience was truly exceptional! Enjoy your new ride! Vanessa Rodriguez Customer Relations Manager vrodriguez@toyotacarlsbad.com 760-918-3795
My regular services I keep my car serviced at this facility for the overall great service!!! The staff here in Carlsbad knows what customer service means. Excellent work!!!
Business response:
Hi, there! Thank you so much for your kind words and continued service! We are happy to be your go to Service Department! Vanessa Rodriguez Customer Relations Manager vrodriguez@toyotacarlsbad.com 760-918-3795
Truly Exceptional Friendly people and fast service! Addressed my concerns with no problem and will be back again. They also have free wifi, which is always a plus.
Business response:
Thank you for servicing your vehicle with us! It's great to hear about your experience! We appreciate your feedback. Have a great week! Vanessa Clark Customer Relations Manager vclark@toyotacarlsbad.com 760-918-3795
Went through fleet sales. They made it a breeze We went in first time and it was a horrible experience with a new salesman that had obvious lack of experience and his communication was poor due to cultural differences. He just couldn't seem to get our name spelled right along with other words. We hated the going back n forth with him and the mgr on prices we finally walked out and than they forgot to give us our registration. I ended getting it the next day after they called we thought we would never end up back at this deal... read more
Business response:
Hi, there! Thank you so much for your feedback. We sincerely appreciate you giving us a second chance. I would like to gather some more information from you regarding your first visit here. Please contact me directly. Vanessa Clark Customer Relations Manager vclark@toyotacarlsbad.com 760-918-3795
Fleet sales made it easy Used Costco to order my new truck and was impressed as to how effortless Fleet Sales made it happen. I'm looking forward to the same service when I bring the truck in for maintenance.
Business response:
Hi, there! Isn't the Costco program great! Congratulations on your new truck! Come say hi when you're in town for service! Have a great day! Vanessa Clark Customer Relations Manager vclark@toyotacarlsbad.com 760-918-3795
Awesome Great service from the salesman& dealership in general. Finance was very helpful with offers of extended warranty contract and very fast service.The test ride was very helpful in my decision to but this vehicle.
Business response:
Hi, there! Thank you for your kind review! Congratulations on your new vehicle! Please contact us if you have any questions! Enjoy, Vanessa Clark Customer Relations Manager vclark@toyotacarlsbad.com 760-918-3795
It was very positive Omar Curry was very knowledgeable and helpful! He was very patient and efficient. He compared different trims and different financing options. He handled the test drive very professionally.
Business response:
Hi! Thank you for sharing your experience with Omar Curry! He is one of the best we have here on our team! Enjoy your new vehicle! Please let us know if you have any questions. :) Best, Vanessa Clark Customer Relations Manager vclark@toyotacarlsbad.com 760-918-3795
Great service The service was quick. Everyone was extremely nice and communicated well. They also have me a car wash voucher. The voucher is for a cheap car wash. Probably won't use it.
Business response:
Hi, there! Thank you for your feedback. I'm happy you are satisfied with your service visit. While the car wash voucher may be for an inexpensive wash, the quality is great! Please feel free to contact me if you have any questions. Thank you, Vanessa Clark Customer Relations Manager vclark@toyotacarlsbad.com 760-918-3795
Toyota Carlsbad has a 4.7 star rating with 5,433 reviews.
Toyota Carlsbad is open now. It will close at 7:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com