This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Total Life Changes (TLC) is a global company committed to changing people’s lives across the world with nutritional products and the opportunity to become an independent distributor since 2002. TLC offers products made with the highest quality ingredients to support digestive balance, weight maintenance, nutritional well-being, and more. These revolutionary products are sold in over 140 countries. We are privileged to call over 10,000 members family as we embark on the journey to change lives together. For additional c... read more
6094 Corporate Dr, Fair Haven, MI, 48023, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 8:00 a.m. to Midnight | |
Tue | 8:00 a.m. to Midnight | |
Wed | 8:00 a.m. to Midnight | |
Thu | 8:00 a.m. to Midnight | |
Fri | 8:00 a.m. to Midnight | |
Sat | 8:00 a.m. to Midnight | |
Sun | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. |
Order 7993188 has never been shipped ! The lack of customer service is terrible the phone number they’ll never pick up you will never receive a call back they will never answer your email . Don’t even waist your money because they don’t even ship product . I’m going to be filing a dispute with my bank to get my money back . This was a complete waste of time.
Business response:
Hello Naomi! We apologize for the delay in your order, we are working very hard on making sure all our customers orders are shipped on a daily basis. Please review your email with your tracking information on your order. Thank you
I haven’t received my order made 2 weeks ago i received a shipping notification but all it says is label created for the past 10 days. Their customer service is non existence I’m just going to file a dispute with my bank .
Business response:
Hello Naomi! We apologize for the delay on your order. A customer agent will be in contact with you shortly to resolve your case and make sure you receive your order. Thank you!
I am lost for words that this company has lost its integrity. this has become a tramp tea and not a detox tea. girls half naked very provocative, listening to degrading music selling there products. The company can not meet the supply on demand and is still taking peoples money. Creating shipping labels without even sending the product out, because they don't have any. Their contract to be apart of there company is very hidden and deceptive. The things that goes on behind the scenes( special privileges. private numbers, prod... read more
Business response:
Hello Lichelle, We apologize for the experience that you have received with Total Life Changes. We follow each of our core values and we would like to let you know that we want to make your situation right. A customer support agent will be in contact with you to collect more information regarding your case. Thank you
The raspberry lemonade which clearly states 0.0% THC HAS THC in it! which caused me to fail a DOT Drug test and lose my job! This company is disgusting and when you call to speak with someone No one answers nor calls you back!
Business response:
Hello Brittany, We apologize this happened to you. Our Broad-Spectrum Hemp Extract with 0% laboratory certified THC content, over 100 phytonutrients, and over 12.5 mg of CBD per serving. Please review this certificate of analysis for more information https://totallifechanges.zendesk.com/hc/en-us/articles/360043143074-Iaso-Tea-Instant-with-Broad-Spectrum-Hemp-Extract Thank you
They basically scammed me for my money.i still have not received my order and I'm getting no answers from them
Business response:
Hello Natasha! Your order is in transit to be delivered tomorrow 3/27. Please let us know if you do not receive your order tomorrow. We apologize for any inconvenience this has caused you. Thank you
Hello I was on a call for Total Life Changes to sign up and the lady who was running the call was very rude. She made comments about she don't want no broke friends and she was also talking down about heavy set people. She was very unprofessional with the call she held. I wanted to join the company but I no longer want to because she is very unprofessional. To have a company that is trying to change the lives of people around the world you guys need better leadership. Sharron ****is not someone a lot of people would want to ... read more
Business response:
Hello Nicole! We are sorry to hear that, we appreciate the feedback regarding this issue. We would want all our life changers to follow our core values as we do at TLC. We will take this to our compliance team to review. Thank you
My order *******, I received email per UPS expected delivery by 05/06/2020. Email received per TLC shipped 05/03/2020. TLC website states since 05/05/2020 order process and ready for UPS pickup. UPS tracking states needing label from sender. My order is just sitting somewhere. Very difficult to get in contact with the company. Received a callback at 3 am very frustrating when i am sleep and have to get up for work in a few hours to not get this matter resolved. Its been an additional week and still no progress and again will... read more
Business response:
Hello *******! We have received your case and your Nutraburst is being sent today with an extra Nutraburst for the inconvenience that this has caused you. Thank you
I ordered the Spring Back kit which was already difficult process due to the website lagging. On the day my order was due to be delivered, it was rerouted back to the warehouse for unknown reasons. My address and all of my information was accurate so I know it was not anything on my behalf. I tried contacting customer service & the person I signed up under. They completely ignored the call back request & email that the person I signed up under sent out in regards to my order. Customer service took forever to respond to me bu... read more
Business response:
Hello Kayla, We are very sorry for what happened. We understand that it can be frustrating. A refund for the spring back kit has been completed for you. Please allow 3-5 business days for the credit to appear on your account. Again, We are very sorry for the inconvenience. Please contact customer support for any further concerns you might have – our customer service agents are always very happy to help.
I appreciated getting my tea and drops in a timely manner, but it has now been more than a month since I ordered my Nutraburst, when the notice told me it would only be 5-7 days. I cannot get in contact with anyone and I’m number 987 in line. Very disappointing. Order #: 6823350
Business response:
Hello Allyson, We apologize for the inconvenience this has caused you. We will resend your Nutraburst today for you and we will send 2 for you to enjoy with a family member! Thank you
Total Life Changes, LLC has a 2.7 star rating with 204 reviews.
Total Life Changes, LLC is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com