This profile has been claimed by the business owner or representative.
Welcome to Indian Hills Apartments, a charming and cozy residential community that offers spacious one, two and three-bedroom apartments in the always-exciting city of Gillette, WY! Spacious and well-appointed, these beautiful homes offer the serene lifestyle that you've always wanted. Each of these vast, pet-friendly Gillette apartments have been designed and laid out to cater to a variety of lifestyles. Expansive windows allow for gorgeous views of the surrounding areas, as well as for well-lit interior spaces. Interior fe... read more
1001 E 12th St, Gillette, WY, 82716, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 10:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Tue | 10:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Wed | 10:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Thu | 10:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Fri | 10:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
The new owners Lazo is literally the worst apartment team ever. No communication at all. Lie after lie after lie. Someone needs to take some action and get these managers and especially the maintenance team fixed or replaced. Absolutely unacceptable to have this happening at a "luxury living" complex. My lease cannot end fast enough.
Business response:
******, we are sorry to hear that you have had a negative experience with this property, and we will be happy to follow up with the on-site team regarding the concerns you described. Thank you for making us aware.
My one star review is primarily, though not exclusively, due to my experience after moving out of an Avenue5 property. We were sent a final bill of $440.42 (after the security deposit deduction of $200). This amount is high to begin with, but in addition we had legitimate questions including why two carpet cleaning charges were applied, and why an additional lease termination fee was applied when we had already paid the lease termination in full. I called the billing office number five times during business hours, leaving va... read more
Business response:
********, thank you for taking the time to leave your review. Our associates are committed to following all lease terms and related laws. However, we are sorry to hear that you had a negative experience regarding follow-up communication on your move-out charges, and will be happy to follow up with our billing team today to see what may be done.
Indian Hills has a 1.3 star rating with 191 reviews.
Indian Hills is closed now. It will open on Monday at 10:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com