All Star Automotive Group's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

All Star Automotive Group

3.9

About this business

All Star Automotive Group Used Cars sells pre-owned vehicles from some of the best and most respected automotive brands. Visit us today to find a high-quality used car, van, truck, SUV, or crossover at an excellent price! Shop our inventory of used cars near Baton Rouge online now. 

Location details

13000 Florida Boulevard, Baton Rouge, LA, 70815, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 4:00 p.m.
SunClosed
3.96,379 reviews
Select a rating
LaKisha T's profile image
LaKisha T 
6 months ago

9/16/2024 - I dropped my car off on August 27th for 2 recalls, brakes, and throttle services to be completed. The service manager says my car will be ready Friday, September 20, 2024. ***** **** and ***** ******** saved the day! They gave me a very nice loaner car to use while I wait for the services to be completed on my 2015 Genesis! Thank You so Much! 

Business response:

Thank you for your review and for your patience while we completed the necessary work on your vehicle. We're delighted to hear that ****** and ***** were able to assist you effectively and provide a suitable loaner car. Your satisfaction is our top priority. If you need any further assistance, please don't hesitate to reach out to us. - All Star Customer Care 

Gabrielle W's profile image
Gabrielle W 
7 months ago

I went to visit All Star CDJR in Denham Springs on August 23, 2024 after scheduling an appointment through CarFax to test drive Hyundai Kona 2020. After test driving the SUV and getting a quote; I submitted quote to USAA Bank for approval of auto loan. Loan was approved on August 28, 2024. I contacted Sales person ****** ****** on August 31, 2024 to make sure that the automobile was available. ******stated that it was available. I asked him if they would be open on Labor Day September 2, 2024 he stated yes. On September 2, 2... read more

D'ona E's profile image
D'ona E 
7 months ago

First time car/car insurance buyer. I bought my 2016 Chevrolet Malibu Lt from All Star Toyota on 07/01/24. I didn't get the car serviced before leaving the lot. On 07/29/24, I heard the engine while I was driving on my way to work, and it never went above 34 mph. I was told it could be a transmission and/or oil issue. When I took the car to the dealer later that day, I didn't have that problem anymore. I was told my car might be the type that needs to start up first, so I let it go. On 08/11/24, the car showed a message sayi... read more

Business response:

<p>We're always striving to enhance our services and your feedback is essential to that process. If you have any specific suggestions or issues you encountered, we would be grateful if you could let us know so we can work towards a better experience for you and other customers in the future.</p> <p></p> <p>Sincerely,</p> <p>All Star Customer Care</p> <p>*****************************</p> 

Lakietra L's profile image
Lakietra L 
7 months ago

I’ve been waiting on my overage check from all star Hyundai of Baton Rouge for going on over 2 months. I’ve called and spoken to just about every head person in their corporate office and NO ONE. Wants to help me. I’ve bought 4 cars from them and each time I’ve brought money to them. I don’t understand why won’t they help me and get my money back to me? Everyone in their office is acting lost as though no one knows what’s going on. 

Business response:

<p>We're sorry to hear about your disappointing experience with us. Customer feedback is vital for our growth, and we want to learn from this to better our services. Please contact us directly with any specifics, and we’ll do our best to resolve the issues you faced.</p> <p>Sincerely,</p> <p>All Star Customer Care</p> <p>*****************************</p> 

Carol h's profile image
Carol h 
8 months ago

On July 18, 2024.I contacted Kia on Seign lane to see did I have a warranty on my battery, well they guy ***** in service told me that he will transfer me to parts department, well parts transferred me back to service, so ***** was about to transfer me again till I said sir please do not transfer call. I'm just trying to find out do I have a warranty on battery. He said parts can assist you. So, I hung up and called Juban store with a nice lady was able to assist me and look in the system to tell me if I have a warranty. so,... read more

Business response:

Thank you for reaching out and sharing your experience with us. We appreciate your efforts to seek assistance regarding your battery warranty and understand the frustration you encountered. We would like to assure you that your feedback is taken seriously, and we are constantly striving to improve our customer service processes.<br /> <br /> Our manager has informed us, and we are pleased to hear, that you were able to have your battery replaced. We hope that we will have the opportunity to serve you better in the future. Pl... read more

T. H.'s profile image
T. H. 
10 months ago

Of course this place is not BBB accredited. I wish I would have looked here before buying. They sold me a vehicle with a bad transmission. The dealership itself is bad enough, but the lack of leadership at the top is insane. STAY AWAY!! Stay away from any dealership with the words All Star in it. 

Business response:

Thank you for sharing your thoughts about your recent vehicle purchase. Our records indicate that the transmission issues you experienced arose after thirty-three days and three thousand miles of use, exceeding the dealership's warranty period of 30 days and 1000 miles. Additionally, while an extended warranty option was offered at the time of your purchase, you chose to decline it. We understand your perspective and acknowledge your desire for assistance with the repair costs. However, it is necessary for us to adhere to th... read more

Briana M's profile image
Briana M 
10 months ago

Horrible business and horrible customer service!!! I even bought my car from this dealership. ALL STAR DODGE, JEEP, RAM in Denham Springs, LA is a complete joke and rip off. Literally paid for my services to be done to my vehicle $2500, was told I had to rent a car from enterprise when they had so many cars in the lot and still would not let me get a car. I said I would pay the $35 dollar fee a day. It is not my fault I had to bring my car back three times due to the same issues. Same two lights kept coming on because they l... read more

Business response:

Thank you for your patience and for giving us the opportunity to provide an additional inspection and clarify the work that was done. It's unfortunate that the after-market shop misinformed you about the repairs done at our dealership. A thorough inspection was conducted, and the necessary repairs were made, as outlined in the service records. Detailed pictures and explanations were provided to support the work performed. For any further questions or additional information, the team is ready to assist.<br /> <br /> Sincerely... read more

Richard H's profile image
Richard H 
10 months ago

Part 1of 2 A few days ago I went to the All Star Kia agency in Baton Rouge, LA. In response to an important safety recall that Kia issued for my Kia Stinger, they found that the turbocharger oil feed and hose assembly needed to be changed immediately to avoid a possible fire when driving. Imagine for a moment that real danger. So after 1 month of calling Customer Service, they gave me an appointment. The day arrived and I was very punctual to the appointment, an employee from the agency mentioned above came out and received ... read more

Business response:

At All Star Kia of Baton Rouge, we aim to provide top-level service to all our customers and address any concerns you might have. We appreciate your patience and understand the inconvenience that vehicle recalls can pose. Rest assured that our team is dedicated to resolving these issues as quickly and efficiently as possible, within the constraints of parts availability and operational capacity. We strive to meet the high standards expected of us and are continuously working to improve our processes based on valuable custome... read more

Fred F's profile image
Fred F 
11 months ago

I purchased a new jeep with a wire transfer. My bank said the transfer was complete by 1:00pm. The dealership refused to check if the transfer went through in their side. And said I needed to wait until Monday it was Friday. They would not release the car until the transfer went through and they wouldn’t check if the transfer went through. Monday morning I have not heard from anyone. I call my bank and they tell me incorrect wire instructions were given and the transfer failed Friday afternoon. They do not answer the phone, ... read more

Business response:

Thank you for sharing your experience. We strive to ensure that all transactions are smooth and meet our customers' expectations. It's important to highlight that our process for verifying wire transfers is designed to protect both our customers and our dealership from potential issues. We understand the anticipation and excitement that comes with purchasing a new vehicle, and we make every effort to expedite processes within the constraints of our policies. Our team's decision to deliver the vehicle, incurring additional co... read more

Frequently asked questions about All Star Automotive Group

How is All Star Automotive Group rated?

All Star Automotive Group has a 3.9 star rating with 6,379 reviews. 

When is All Star Automotive Group open?

All Star Automotive Group is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com