Waldorf Ford's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Waldorf Ford

4.4

About this business

At Waldorf Ford, we are proud to be one of the premier Ford dealerships near Clinton, Maryland. From Annapolis to Alexandria our award-winning dealership is proud to offer one of the best new and used Ford vehicle selection with low prices, dedicated customer service, and quality cars. 

Location details

2440 Crain Hwy, Mattawoman, MD, 20601, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
4.43,313 reviews
Select a rating
Peggy Holmes Cusack's profile image
Peggy Holmes Cusack 
recommend  Recommended
4 years ago

We have been dealing with Waldorf Ford for over 15 years and have had great service, both with the amazing sales team, thanks Mr. Bill for the many years of selling us cars, to Craig Burgess in the service dept and his great team of mechanics who service our vehicles keeping us safe on the road! Thank you for everything you do! Ms. Peggy 

Business response:

Peggy Holmes Cusack Thank you so much, Ms. Peggy, for your awesome recommendation! We're honored that you've given our team the opportunity to serve your family for the last 15 years. Thank you so much for your loyalty and we hope we'll be able to serve you for the next 15 years! Thanks again. 

Imani Briscoe's profile image
Imani Briscoe 
4 years ago

I am going to vent for a second.. I have had 2 Ford Focuses, the first one I traded back in because of transmission issues. The second, my current vehicle that I bought brand new, that Waldorf Ford insured me the issues with the transmission were fixed from previous models has cost me $2,100 I went in and got an oil change on a Tuesday and my car broke down the next day, I took it in and they told me that my car was out of warranty and I would have to pay for the repairs. I am a hard working young lady I do not ask anyone fo... read more

Business response:

Imani Briscoe Thank you for bringing this issue to our attention. We have forwarded your remarks to our Management Team and will be attempting to contact you as soon as possible. Thank you. 

Dave Amos's profile image
Dave Amos 
recommend  Recommended
4 years ago

they were very helpful in getting things done. if I had a complaint it would be I should have demanded a spare key fob as they only gave me 1. but all in all ok. 

Business response:

Dave Amos Thank you, Mr. Amos, for your remarks. We're happy that you enjoyed working with our team and would be happy to discuss a second key fob with you. Please feel free to contact our team at 301-843-2400. Thank you. 

Ron Kornreich's profile image
Ron Kornreich 
recommend  Recommended
4 years ago

Working with Drew on my 2020 Explorer was easy. Always helpful and friendly. Fixing the moon roof problem was a challenge but they got it done.😀 

Donald Humphrey's profile image
Donald Humphrey 
recommend  Recommended
4 years ago

Selling quality vehicles with quality service 

Business response:

Donald Humphrey Thank you very much, Mr. Humphrey, for your awesome review! Thanks for letting us know of your experience. We hope to see you again soon! 

Jesse Greenwell's profile image
Jesse Greenwell 
4 years ago

Depends on them fixing the defects on the new Edge I just purchase. The sales person Cindi is wonderful and cares about her customers. 

Business response:

Jesse, we always strive to do 100% for all of our customers so we’re extremely disappointed to hear of your negative experience with us. Please contact our General Manager, Scott Strickler, at (301) 843-2400 when you have an opportunity, and we will be more than happy to try and turn your experience around. 

Tom Gross's profile image
Tom Gross 
recommend  Recommended
4 years ago

Received a fair deal with the dealership on my 2018 Ford Explorer. 

Dwight Gentry's profile image
Dwight Gentry 
recommend  Recommended
4 years ago

I bought a used Mustang convertible and am pleased with the car. I got a fair price for my trade in.i was surprised to find there was no owners manual or spare key. 

Business response:

Dwight Gentry Thank you, Mr. Gentry, for letting us know of your experience. We're happy to hear that you're enjoying your new car and would be happy to have a member of our team look into acquiring a replacement manual and key for you. We have passed your feedback to our Management team and will be in touch with you as soon as possible. Thank you and we look forward to speaking with you. 

Julia Bryant's profile image
Julia Bryant 
recommend  Recommended
4 years ago

The service was excellent 

Business response:

Julia Bryant We are very pleased to hear that Ms. Bryant! Thank you for your awesome recommendation! 

Frequently asked questions about Waldorf Ford

How is Waldorf Ford rated?

Waldorf Ford has a 4.4 star rating with 3,313 reviews. 

When is Waldorf Ford open?

Waldorf Ford is closed now. It will open at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com