Logo White
Watch Demo

Vangogh Vapes

Own this business?
4.5
143 reviews
|Retail|Havre De Grace, MD 21078

610 N Juniata St, Havre De Grace, MD 21078

(443) 502-8467

https://www.vangoghvapes.com/

Closed now

Google

Facebook

Suggest edits
Top Retail in your area
4.8
(32) · Vape Shops

8 Washington Rd

(443) 201-8251

2 people are looking at this business

About

Smokers Information & Treatment Centers

Suggest edits
BIRDEYE FOR BUSINESSES
Birdeye For Business

This profile is powered by BirdEye. Over 50,000 businesses use BirdEye everyday to get more reviews and manage all customer feedback. BirdEye helps millions of local businesses to be found online with all their reviews and accurate business information. Learn more about BirdEye

BirdEye Score

The BirdEye Score® is calculated based on our proprietary algorithm applied to customers reviews, weighted by a range of different factors.

Learn how the BirdEye Score® is calculated
4.5
143 reviews
5112
  
45
  
36
  
23
  
110
  
7 reviews have no rating
  • 74 Reviews4.4Google
  • 69 Reviews4.7Facebook
Sort By:
5 results available.
Recommended
Dylan Shumate on Facebook

5 years ago

10/16/2015, 01:57 AM
Katherine Wallace on Facebook

5 years ago

10/12/2015, 01:32 AM
Best vape shop I've been to! The only shop within a 50 mile radius that had everything I need! They saved me in a time of desperation when no other vape shop could. And Tina was an amazing help and just so likable! Thank you Van Gogh Vapes, I love you guys! ✌️
Lilith McAlpine on Facebook

5 years ago

09/17/2015, 06:13 AM
Featured content
How to Track Competitor's Customer Reviews and Use Them to Your Advantage

How to Track Competitor's Customer Reviews and Use Them to Your Advantage

How to Track Competitor's Customer Reviews and Use Them to Your Advantage
How to Solicit Reviews on Facebook and Google

How to Solicit Reviews on Facebook and Google

How to Solicit Reviews on Facebook and Google
Tommy Hasson on Facebook

5 years ago

09/12/2015, 05:34 AM
Matthew Addison Ewing on Facebook

5 years ago

09/07/2015, 10:51 AM
Bought a defective mod from here and was told I had to send it back to the manufacture for the warranty after having spent a good bit of money here, they do not stand up for the products that they sale
Business Response:

Hi Matthew, I am sorry for your experience. We have a 48 hour return policy on defective hardware items for a replacement or refund. Unfortunately, we do not offer additional warranty protection on top of the manufacturer's warranty. I understand that your device won't function after three weeks of use and the manufacturer's warranty will cover fixing the item for you. Not being skilled in repairs, we have no way of knowing if the item is defective or broken due to user error. Please know that I am not claiming it was user error in this case, but it is only an explanation on why we do not offer additional warranty services.

Respond to negative reviews
Ken Delano on Facebook

5 years ago

08/30/2015, 22:51 PM
I really don't know where all these favorable reviews are coming from. Staff is nice and knowlegable, but the owner is not knowlegable at all. She has twice sold me items that are not compatable with my equipment. Often doesnt have particular juices in all the common miligram levels, and then forgets to order them for you when you request.
Kyle Jones on Facebook

5 years ago

08/30/2015, 11:52 AM
Awesome shop with a huge variety of juice and very fair prices and very polite staff.closest shop to my house and I'm happy to say it.
Gary Bañuelos on Facebook

5 years ago

08/30/2015, 05:13 AM
Mike Jones on Facebook

5 years ago

08/21/2015, 08:13 AM
Good selection of juices and tanks. Good prices.
Footer Banner
Get more reviews. Get more customers.

Get more reviews from your customers with BirdEye. Dominate search results. Beat local competitors. Grow your business. Easy, done.