This profile has been claimed by the business owner or representative.
At Toyota of Santa Fe, the finest auto dealership in New Mexico, we devote ourselves & our customer services teams to helping and serving our customers to the best of our abilities every day. We believe the cars we offer are of the highest quality and ideal for any lifestyle. We understand that you rely on our website, store, and call operators for the best and most accurate information, and it is our pledge to deliver you relevant, correct, accurate, and helpful answers to your car questions and any automotive concerns.
1601 St Michaels Dr, Santa Fe, NM, 87505, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 8:30 a.m. to 7:00 p.m. | |
Tue | 8:30 a.m. to 7:00 p.m. | |
Wed | 8:30 a.m. to 7:00 p.m. | |
Thu | 8:30 a.m. to 7:00 p.m. | |
Fri | 8:30 a.m. to 7:00 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sun | Closed |
Bryan, Alex and the entire team over there go above and beyond! My Tacoma broke down and had a handful of problems. This took me off the road for two days and they were more than helpful during that time. I’ve been a Subaru Car salesman in the past and worked with many unsavory people. Every employee I came in contact with at Toyota of Santa Fe was professional and kind. Also, free espresso drinks all day, donuts in the morning, WiFi, and multiple lounges made everything that more sweet! Thanks for getting me back on the roa... read more
Always high standards with Toyota.
I called yesterday to see if your service department could reprogram my key fob, was told that they could not; and that I would have to buy a new one from then. I told them I had purchased my 4 Runner from them and still the answer was no. I googled "how to" and was able to do it on my own. Your customer service needs improvement.
Business response:
We are truly sorry for the confusion regarding the key to your vehicle. Of course, we can program your 4Runner key for you. Obviously, our team misunderstood your request. We have spoken to the persons involved to make sure it does not happen again. It’s a shame you weren’t offered this service when you purchased your 4Runner. We typically offer all our customers discounts on parts and service when they purchase from us. Please reach out to Paul Sandoval, our parts and service director. He will send you our current coupons s... read more
5🌟🌟🌟🌟🌟 Great customer service, make you feel important by being attentive, awesome Sales Representatives, my favorite is Aspen Leaf ( just a quick shout out)
Business response:
Thank you, Mr. Baca for your feedback and your comment about Aspen.
By treating customers honestly, and with integrity. One dissatisfied customer, can change a lot of peoples minds about doing business with this dealership.
With the help of Mark Martinez (Sales Rep @Toyota of Santa Fe) we were able to go home with the most beautiful new Toyota Tacoma. We were very happy with our experience and Mark worked very hard to get us the financing options we needed. Thank you to Mark and Toyota of Santa Fe!
I HATE Beaver Toyota of Santa Fe! 3 hours and couldn't even inflate my tires YOU SUCK ! �������� And, you said everything was fine for my road trip after I asked to check my brakes...well GUESS WHAT! I NEEDED BRAKES! SO UNSAFE! DO NOT GO HERE!
Aspen Leaf is a terrific auto salesman
Business response:
Thank you Mary for your awesome review! We are happy to hear to were satisfied with our staff' performance.
Toyota of Santa Fe has a 4.6 star rating with 2,782 reviews.
Toyota of Santa Fe is closed now. It will open tomorrow at 8:30 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com