This profile has not been claimed by the business owner or representative.
to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
2675 W Jomax Rd, Phoenix, AZ, 85085, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. |
Beyond upset with this company! They have been chargeing a monthly membership of ***** since January 2021 and its November 2021! I have never signed up for a membership and there stating I have! Haha hey are dishonest and a terrible company! I am disputing this with my bank and will never be returning here and will be making sure all my family and friends are aware of the dishonest work they provide!
Business response:
Hello Ms. *********** sincere apologies for the frustration. We truly value our customers and the experience they have at Super Star Car Wash. I look forward to discussing your experience with you further and will be sending you an email so that we can converse.. Thank you, *********************** Director of **************** **********************
I love getting my car wash there your staff are awesome I love when ***** is working in the store she is very helpful and very nice . Not like other staff who work in the store .. I also love **** who works in the car wash side who always answers any questions I have he is super awesome but most of all those are the two staff I always look forward to seeing when I go to get my car wash..
I got into an accident two months ago, which I was not at fault, and clearly I have no car to take through the car wash. On top of all the other legal paper work I had to deal with, canceling my car wash subscription was not top of my mind. I just called to cancel the subscription, which was successful, but they were unwilling to refund me those two months I did not use their service.I have legal documentation to show that I have not had that car the past two months. So basically, I've payed Super Star a lot of money for no ... read more
I tried to cancel my recurring membership and they have you fill out a form online saying that someone will get in contact with you to cancel which they dont do. If you call their phone number they tell you to fill out a form online to cancel so you cant get a hold of a line person. Also they increased my monthly membership from $17.95 to $22.95 without notice.
Business response:
We have reached out to Mr. ******** and have satisfied his request with an apology for the frustration and experience.Thank you, **** GarciaDirector of Customer *****************************
I've made so many attempts to reach this company to cancel my membership, it's ridiculous. I've sat on hold for over an hour and never once moved place in line. They advertise "cancel at any time" but then make it literally impossible to do so. If you try it on their website, an error code pops up every single time and will prevent you from canceling. It doesn't matter what browser you use, or if you try it from their app. The app reroutes you to the website, which will then throw the error code. I just need them to stop cha... read more
Business response:
On this day, we have reached out to ************** via email and apologized for the frustration and experience. We've requested specific information to assist with her request. We look forward to assisting her.Thank you, **** GarciaDirector of Customer *****************************
Impossible to get anyone to pick up the phone and web site continues to provide an error message when trying to cancel monthly payment plan. Very shady!
Business response:
Hi **************,Our sincere apologies for the frustration and experience. I will send you an email with my information so that we can cancel your account, as per your request.Thank you for your patience.
Went yesterday 9/19/21 to get a wash. One of the employees went to assist with the payment. She goes and says: "Oh we have a $2.95 wash going on today, do you want to get it?" and I agreed. Then she said she will need my phone number. I asked what was the phone number for. She said: "Oh it is just for our rewards program and you'll get the $2.95 wash". I said okay sounds good. I want ahead and paid with my debit card. I got a receipt and went to do my wash. After I finished I was looking at the receipt and it showed an expir... read more
Business response:
Hello ******************,Our sincere apologies for the frustration and experience. I sent you an email for specific information so that we can assist you.Thank you,**** M GarciaDirector of Customer *****************************
I come here very frequently and on 8/24 I went and got a full service car wash. During the time they had my car in their possession, my antenna fin on the back of my vehicle was ripped off inside the car wash. I noticed it about an hour afterwards and called back to see if they had found an antenna fin and they did find my part inside their car wash. At this point it had been completely ripped off where I couldnt just place it back on myself. I called to see what they could do for me at that point and they told me if I got a... read more
Business response:
Hi *****,Our apologies for the experience you had at one of our locations. We truly value our customers, as such, our General Manager will be in contact with you shortly.We appreciate your patience,Thank you,**** M GarciaDirector of Customer *****************************
Horrible customer service. If you take your vehicle there and don't have a problem, consider yourself lucky. If you do have a problem, don't expect a happy outcome. The management is inept and unwilling to do anything to resolve your issue. Find another car wash and save yourself a lot of grief.
Business response:
Hello ********************,Our sincere apologies for the frustration and experience you had. We value our customers and look forward to assisting you in any way that we can. Please call our **************** number at **************, Mon - Sat 8-5 pm so that we can assist you.We look forward to hearing from you.Thank you,**** GarciaDirector of Customer *****************************
Super Star Car Wash has a 3.2 star rating with 752 reviews.
Super Star Car Wash is closed now. It will open tomorrow at 7:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com