This profile has not been claimed by the business owner or representative.
to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
8765 Baymeadows Rd, Jacksonville, FL, 32256, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
This is regarding the Hillsville, VA location. I am disgusted by this hotel. I wish I could attach pictures. There was poop on the wall, dirty sheets, and a band-aid stuck to the wall. All of this plus rude staff and they refuse to refund my money, saying I didn't bring it to the attention of the hotel. Well the check-in lady wasn't exactly friendly so I was not going to try and argue with her. Then they called me a liar saying I fabricated the photos. This is just ridiculous.
Business response:
Dear Ashley Wilson, I appreciate you contacting us regarding your experience at our Motel 6 property in Hillsville, VA. First and foremost, on behalf of Motel 6, I would like to personally apologize for the inconvenience you incurred due to the lack of service you received. This is not our standard and I would like to thank you for bringing this matter to our attention. We will review your concerns along with our expectations to you as a customer with our location, and can assure you that your concerns will be addressed by... read more
***** 6 ********* West - ****** Valley **** Valley **** ****** ******* ** XXXXX To Whom It May Concern, On March 25, 2018 I stayed at your hotel for two nights in room 255. As I mentioned to your receptionist at the time, the accommodation was unsatisfactory in the following ways. I made my reservation through motel.com for 24th & 25th of March 2018 for a business porpoise after spending my first night at your location which was very good at that moment; on next day by 9:00 am I left hotel to a had breakfast at Denny's rest... read more
Business response:
Dear Isaac, Thank you for taking the time to tell us about your experience. Your feedback is very important to us as we strive to provide a great guest experience. After reviewing your email, I would like to convey on behalf of the company, our sincerest apology for the poor experience you had at our Motel 6 property in Jurupa Valley, CA We would like to discuss this matter with you and ask that you take time to call us at Guest Relations. Please refer to report number #1373922. Our toll free number is 1-800-557-3435, if ... read more
Booked reservation through Hotwire but upon arrival there is no record of my reservation. I was offered a room for my stay at a considerably more expensive rate. Worst experience ever encountered from any business. Owner is a bait and switch con artist.
Business response:
Dear Matthew Stears: We appreciate your comments regarding your experience at our Motel 6 property in Saint George, Utah. Please accept our sincerest apologies that your experience was less than satisfactory. It is disappointing to learn that we fell short of your expectations. A copy of your comments and our records has been forwarded to the Regional Management Team and corrective measures will be taken to prevent similar problems from recurring. We are committed to guest satisfaction and we appreciate you taking the time... read more
I stayed about a motel 6 of Atlanta for NEW YEARS. I reached out to motel many times trying to alert them that I believe the room we stayed in was full of bed bugs. the hotel was motel 6 tucker Atlanta location. address of **** ******** ***** ********* ** XXXXX. Still to this day the cooperate office nor the front office of this location has contacted me. I have done my research and I will be pursuing a lawsuit in this situation. one full month later no call has been made to my phone nor has a refund of any kind has been mad... read more
Business response:
Dear Christopher Woods: We appreciate your comments regarding your experience at our Motel 6 property in Atlanta-Norcross, Georgia. Please accept our sincerest apologies that your experience was less than satisfactory. It is disappointing to learn that we fell short of your expectations. A copy of your comments and our records has been forwarded to the Regional Management Team and corrective measures will be taken to prevent similar problems from recurring. We are committed to guest satisfaction and we appreciate you takin... read more
I reserved a room here for two night, when called to check my reservations couldn't find it. I tried to reserve another room and they found it. My first night there. Woke up to bed bug bites all over my body i reported it to the manager and she said they will files a report and the only thing they can do is move my room i couldn't get my money back for the second night even if i didn't want to stay there. They told me it would taken 2/3 days for the exterminator to come out and check it i called fourth day they told me that ... read more
Business response:
Dear Nicole Grandsberry: We appreciate your comments regarding your experience at our Motel 6 property in Minneapolis, Minnesota. Please accept our sincerest apologies that your experience was less than satisfactory. It is disappointing to learn that we fell short of your expectations. A copy of your comments and our records has been forwarded to the Regional Management Team and corrective measures will be taken to prevent similar problems from recurring. We are committed to guest satisfaction and we appreciate you taking ... read more
for the first time in several years I was finally able to take a few days away which I was really looking forward to. I regret making the decision to come here and I will not make the same mistake again. First the walls are so thin you hear all the door slams which can get pretty loud, a lot of talking, and every time the maids go past with their carts the whole room shakes so bad you can't even hear the tv. Later I bought a wifi pass and I had trouble setting it up so I call the customer service and after having a bit of tr... read more
Never stay at the Motel 6 *************************************. While I was checking in the Front Desk Clerk, unbeknownst to me scanned my drivers license into their system. When I realized what she was doing I told her I did not want my drivers license in their system. She told me that in the morning it could be deleted. (WRONG) In the morning I asked the morning Clerk to delete my information. Se tried to delete the information, but could not. I told her they were very wrong to scan in the info without my permission. This... read more
I have never been so disrespected and offended in my life. Was placed on a do-not-rent list in Grand Junction, CO because: 1) oil spot from under my truck. Hubby and I cleaned it up from rags given by an understanding and polite manager. She said it was no big deal because maintenance has somehing to clean it up with. Night Rachel (blonde manager with glasses) and Tony (day employee) were upset oil got on their handicapped parking spot they illegally park in. Others just said "google help to take care of it. not their probl... read more
Business response:
Dear Rosalba ********* Thank you for taking the time to tell us about your experience. Your feedback is very important to us as we strive to provide a great guest experience. After reviewing your email, I would like to convey on behalf of the company, our sincerest apology for the unpleasant experience you at our Motel 6 property in Grand Junction, CO. We would like to discuss this matter with you and ask that you take time to call us at Guest Relations. Please refer to report number XXXXXXX. Our toll free number is X-XX... read more
I stayed at Motel 6 Extended Stay in Coral Springs, FL during Hurricane Irma evacuation. The motel itself was more traumatic than the hurricane. Cigarette burns on bedspread, roaches everywhere, urine toilet water leaking on floor, trash in hallways! I called customer relations and they are even worse!! This business should be closed down
Business response:
Dear Christine Smith, Thank you for taking the time to tell us about your experience. Your feedback is very important to us as we strive to provide a great guest experience. After reviewing your email, I would like to convey on behalf of the company, our sincerest apology for the poor room conditions you experienced at our Motel 6 property in Coral Springs, FL. We would like to discuss this matter with you and ask that you take time to call us at Guest Relations. Please refer to report number XXXXXXX. Our toll free number... read more
Studio 6 has a 3.6 star rating with 1,498 reviews.
Studio 6 is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com