Birdeye Logo White 2020
Watch Demo

Natural Dog Company

Claim this profile

This business is unclaimed. Owners who claim this profile can update information, boost SEO, and more.

Claim this business for free
4.7
898 reviews
|Pet Stores|Marble Falls, TX 78654

212 Avenue N, Marble Falls, TX 78654

(888) 471-8288

https://naturaldogcompany.com/

Open now:9:00 am - 6:00 pm

Google

Facebook

Suggest edits
Top Retail in your area
5.0
(2) · Pet Stores

1599 Bell Springs Rd

(512) 893-8919
5.0
(290) · Pet Stores

1301 Chicon St #102

(512) 273-7297

2 people are looking at this business

4.8
(96) · Retail

2303 Ranch Rd 620 S #180

(512) 344-9111
4.8
(62) · Retail

3300 Bee Cave Rd #370

(512) 306-1121
4.7
(525) · Retail

7816 Burnet Rd

(512) 956-9000

7 people are looking at this business

4.7
(400) · Pet Stores

4211 S Lamar Blvd

(512) 445-4549
BIRDEYE FOR BUSINESSES
Birdeye For Business

This profile is powered by Birdeye. Over 60,000 businesses use Birdeye everyday to get more reviews and manage all customer feedback. Birdeye helps millions of local businesses to be found online with all their reviews and accurate business information. Learn more about Birdeye

4.7
898 reviews
5278
  
49
  
33
  
21
  
115
  
592 reviews have no rating
Sort By:
5 results available.
Recommended
Real Val on Facebook

5 months ago

04/13/2021, 04:10 AM
My dog Nalaa likes to get into grass in the back yard and we noticed she developed a rash . I didn’t feel comfortable giving her monthly allergy injections. I did the skin soother daily and it helps her rash heal so quickly and her skin is soft and moisturized ! Whenever she sneaks onto grass I make sure to whip out the skin soother stick and it clears any redness of the skin immediately ! Her rash was getting bad but this stopped the irritation so much. I love how the skin absorbs it, how natural the ingredients are , and how it has only a subtle scent. Everything in the skin soother is human friendly and I appreciate that. I also use the paw and nose balm and they work great also. Already on my second bottle!
Business Response:

We are overjoyed to hear that you are having such great success using our products. Thank you for your feedback, and for being a Natural Dog customer! Hugs and belly rubs to Nalaa. 🐾🐶

Jennifer Renee Prado on Facebook

5 months ago

04/11/2021, 03:55 AM
Good and honest products made all natural. especially good for dogs with allergies but their skin or any type of allergy actually.
Lisa Whitfield on Facebook

5 months ago

04/10/2021, 04:34 AM
Oh my goodness this product is off the chart amazing for my pit bulls skin and paws.
Business Response:

Hi Lisa! We are glad that our products have helped your pup, and hope they continue to serve you well. Thank you for your feedback, and for being a Natural Dog customer! 🐶

Featured content
SMS Marketing: How to collect phone numbers for opt-in

SMS Marketing: How to collect phone numbers for opt-in

SMS Marketing: How to collect phone numbers for opt-in
Why a Digital Marketing Agency Should Offer Online Reputation Management

Why a Digital Marketing Agency Should Offer Online Reputation Management

Why a Digital Marketing Agency Should Offer Online Reputation Management
Jennifer Nelson on Facebook

5 months ago

04/10/2021, 02:19 AM
Great adjunct to my allergy prone dogs care. Ship Tzu. 10yr old w/ food allergies. Soothing for itching and flaky skin. Pics are after 1 week twice daily use.
Business Response:

Wow, thank you for showing us your pups pawgress! We are thrilled to see how much our products have made a difference in your pups skin, and we hope they continue to serve you well. Thanks for being a Natural Dog customer! 😊🐾

Desiree Marcum on Facebook

5 months ago

04/10/2021, 02:16 AM
Super great for sensitive skin. Highly recommend the 2 oz stick! Easy application and mess free. It also makes my pup’s belly SUPER smooth! 💕
Business Response:

We are happy to hear that you are a fan of our products, Desiree, and we appreciate your feedback! Thank you for being a Natural Dog customer. 🐾🐶

Kristina Nakasone on Facebook

5 months ago

04/09/2021, 03:02 AM
Disappointed with how my order arrived. At $20/bottle for shampoo, it should at least be sealed. Instead, my box arrived with 1/4 the shampoo gone and all the balms sticky. I also don’t know why some of the balms contained it’s own packaging and some not. I tried to message Natural Dog Company before posting this negative review but if you’re in the same situation, don’t bother. It’s just a bot trying to get you to buy more things! I don’t know if the shampoo or balms work as I’m hesitant to even try it now. I’m not sure if I received used/old products at this point.
Business Response:

Hi Kristina, and thanks for your feedback! We apologize that the Facebook bot via messenger was unhelpful, and for your items arriving damaged in transit. We have responded to your inquiry, and are sending a full replacement of your order for the inconvenience. Please let us know if you have any questions or concerns!

Danielle C. Bacskay on Facebook

5 months ago

04/08/2021, 06:18 AM
My dogs nose was an absolute mess. It was horrible, flaky, crusty. I ordered two of the larger sticks on the 28th of March, but due to a shipping error, I ordered a trial size sticks and two small tins to hold me over until the large size could arrive. (They Did 2 days later- its ok, the stuff is incredible) The poor dog was miserable, and I know that had to bother him. I got my trial stick and immediately slathered it on, it melted in and his nose looked like it was alot more moist (Sorry-I hate that word) The next morning, there was already a slight difference in his nose, So I put more on. He never sits, but ran right over, plopped down, and let me put it on, so I know it had to feel relieving. By the third application, he already had a big scab falling and a shiny fresh healed patch of nose. We are at day 5, and his nose is almost completely healed. I can't thank you enough, this stuff is amazing!!!
Business Response:

Hi Danielle! We are glad that our balm has helped your pup, and hope it continues to serve you well. Thank you for your feedback, and for being a Natural Dog customer! 🐾

Nancy Thomas on Facebook

5 months ago

04/06/2021, 05:40 AM
Horrible buying experience. I placed my order over two weeks ago and it’s not delivered yet. They took days in giving a real tracking number as they first sent a fake DHL tracking number. What a horrible company and service. Use Pet Honesty instead.
Business Response:

Hi Nancy, and thank you for your feedback! We recently made a software change which led to our tracking links being assigned to the wrong carrier by accident. Our team is aware of the issue and we are working to fix it as quickly as possible! We truly apologize for the confusion that this has caused. We do our best to pack and ship orders as quickly as possible, but unfortunately are unable to control the packages once they are in the possession of the mail carriers. For further assistance, please send us an email to orders@naturaldogcompany.com at your earliest convenience so we may investigate further!

Tricia Gonzales on Facebook

5 months ago

04/05/2021, 03:51 AM
I experienced the same as the below customer. I have an invalid tracking number and I got this email today asking me how I like a product I never received. I guess I was scammed and need to find something elsewhere.
Footer Banner
Get more reviews. Get more customers.

Get more reviews from your customers with Birdeye. Dominate search results. Beat local competitors. Grow your business. Easy, done.