Myrtlewood Condos's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Myrtlewood Condos

3.5

About this business

Location details

1410 48th Avenue North Exit. North, 1410 48th Ave N, Myrtle Beach, SC, 29577, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sun9:00 a.m. to 9:00 p.m.
3.5936 reviews
Select a rating
Kendra Brown's profile image
Kendra Brown 
recommend  Recommended
4 years ago

Beautiful & Relaxing!!!! We always love staying at Myrtlewood!!!! 

Crystal G Dzurnak's profile image
Crystal G Dzurnak 
recommend  Recommended
4 years ago

Immaculate surroundings, beautiful views and extremely relaxing🏖🌴🤗❤️ 

Rose Colon's profile image
Rose Colon 
4 years ago

Thought we were getting a king bed and what we slept on was 2 twin mattress put together. Towel holder fell as soon as I tried to hang my towel to dry. 

Ticia Collins's profile image
Ticia Collins 
4 years ago

Checked in today and I am quite disappointed. The king bed is actually 2 twin mattresses pushed together, broken towel handles, missing socket plates...writing on the walls... it’s definitely not what I expected. We will make the best of this visit but will NOT be back or recommend to anybody 

Chontea Williams's profile image
Chontea Williams 
recommend  Recommended
4 years ago

Everything was great from the service to our stay Everyone was so friendly and welcoming The condos were very spacious 

Ma'at Lindo El's profile image
Ma'at Lindo El 
4 years ago

Honestly from the outside, it’s BEAUTIFUL and very well manicured as far as the grass out outside area. The pool was nice, wasn’t a fan of not being able to swim past 9pm. Great location, close to the beach and other sites. And the suite we got was spacious BUT it was disgusting! Old rags left in the shower, dirty sheets and carpets. PUBIC HAIR in the shower! The closet doors were barely hanging on! & there was so much crap just shoved into the closet; half the lights didn’t work and to make matters worse, the attitude of th... read more

Business response:

Hello! We sincerely apologize for the issues you experienced with your accommodations. As well we are sorry or the way the staff you encountered handled the situation as this is not our standard. Would you please send us a private message with your contact information and reservation number so we can have a member of our management team reach out to you? 

Kenneth Golphin's profile image
Kenneth Golphin 
4 years ago

No elevators we on the 3rd floor. Not friendly to motorcycles. Also long time to get a maintenance man 

Jack Coluccy's profile image
Jack Coluccy 
4 years ago

I give the establishment a ZERO The unit we stayed in 4833 number 302. Broken closet doors, disgusting carpets, broken furniture, ice maker leaks so it is clumped, dishes don’t fit in cabinet, it did not appear to be vacuumed, junk under the beds, toilet leaks, master bath toilet bangs when you get up and does not flush correctly, torn patio door screen, patio door difficult to open and close, rusted dishwasher, bed linens too short and small for the beds, ancient mattresses, pool chairs locked up, master bathtub has a crack... read more

Business response:

Hey Jack We are very sorry to see that you did not have a good experience with us. This is very unacceptable and we want to address this situation. Would you mind direct messaging this page so we can further assist you? 

Jacqui Biddick Coluccy's profile image
Jacqui Biddick Coluccy 
4 years ago

I give the establishment a ZERO The unit we stayed in 4833 number 302. Broken closet doors, disgusting carpets, broken furniture, ice maker leaks so it is clumped, dishes don’t fit in cabinet, it did not appear to be vacuumed, junk under the beds, toilet leaks, master bath toilet bangs when you get up and does not flush correctly, torn patio door screen, patio door difficult to open and close, rusted dishwasher, bed linens too short and small for the beds, ancient mattresses, pool chairs locked up, master bathtub has a crack... read more

Business response:

Hey Jackie! We are very sorry to see that this was the type of vacation you had. This is highly unacceptable and we completely understand your frustration. We have reached out to our team to make them aware of this issue so we can ensure issues like these are handled and taken care of. Thank you for bringing this to our attention and again we apologize. 

Frequently asked questions about Myrtlewood Condos

How is Myrtlewood Condos rated?

Myrtlewood Condos has a 3.5 star rating with 936 reviews. 

When is Myrtlewood Condos open?

Myrtlewood Condos is open now. It will close at 9:00 p.m.  

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com