MyEyeDr.'s cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

MyEyeDr.

1.7

About this business

MyEyeDr. is your trusted community doctor providing the best in vision health care and the best selection of eyewear. We welcome all insurances. 

Location details

140 Willow St #1, Ste 1, Winsted, CT, 06098, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
1.7192 reviews
Select a rating
Johnny T's profile image
Johnny T 
2 years ago

Me and my girlfriend 2months ago attended the Burleson location for eye exams. Very expensive exam which 3 weeks later after finding and wearing new glasses I purchased there was the wrong prescriptions.Therefore I then returned them .However,after refusing to take another exam I demanded a refund which I had sent almost $400.00 on the exams with the glasses as the manager gave me a refund form but minus the 123.00 eye exam although the eye exam is what a prescription is based on .The refund form advised a check would be sen... read more

Business response:

Thank you so much for reaching out. I am sorry to hear You have had so many issues with My Eye Dr. We have received your complaint and I would be more than happy to help. I am happy to hear you have received the refund check you were owed. If you have anymore issues or would like to talk more please do not hesitate to reach out. Thank you Alyssa 

Rebecca B's profile image
Rebecca B 
2 years ago

I am a patient/customer at the Dallas/LBJ location. Before myeyedr acquired this office, customer service was excellent. With 4 kids in glasses/contacts, I appreciated the staff’s efforts. Everyone cared about my family’s vision correction needs. Now, the complete opposite is true. I ordered new glasses in February & still do not have them - it is now almost the 4th of July! I have been back to the store several times and called over a dozen times, which is difficult for me to do as a school teacher. No one ever calls me bac... read more

Gail S's profile image
Gail S 
2 years ago

Me and my husband have been going to the My Eye Dr in Laporte Indiana for atleast 3 years and never had an issue. Last week I called to make appointments for me and my husband. The recorded message said to schedule appointments online. I then went online and scheduled and appointment for my husband for today. I then went out of the system and went back in and scheduled my appointment for the next available after my husband which was back to back. Today we went to the My Eye Dr in Laporte Indiana and walked in and I said "we ... read more

Monika F's profile image
Monika F 
2 years ago

I had a terrible experience at MyEyeDr in Cheshire, CT. I ordered frames that were supposedly in stock at another location. I told them I need new frames like I need water. I am very near-sided. They took my payment at my first visit, told me they would rush the order and didn’t. When I called for a status they had no ETA. All they told me was the frames are being shipped FedEX and they will get here when they get here. They had no record of me even buying frames at first when I called. Here it is two weeks later and I still... read more

Lauren M.'s profile image
Lauren M. 
2 years ago

I didn’t get a reminder about my appt and I knew my son and I were 20 mins apart with the scheduling of our appts. I just wanted to show the front desk receptionist the test that I didn’t get a text reminded me mine was at 9:40am I got one for his being 10am so I assumed mine was 10:20am and this was due to them having to cancel my appt and reschedule. When walking off from showing the young lady the text…she was rolling her eyes and mocking me and didn’t realized I turned around. I get it she could care less I just wanted t... read more

Olandis C.'s profile image
Olandis C. 
2 years ago

I had an appointment at 4 pm. At 6:15 pm, I still had not seen a doctor. I was told “we are sorry. We are understaffed”. Understaffed, yet they scheduled seven 4 pm appointments. I had to reschedule for the next day to complete my exam, as I had a toddler to pick up from daycare. After my next appointment, I was told that my eye glass and contact lens prescriptions would be available online. After 3 phone calls over the next 2 days, my eye glass prescription was posted. Still no contact prescription. I called four more times... read more

Elizabeth K's profile image
Elizabeth K 
2 years ago

Had an appointment for an eye exam at the Plymouth office on 6/2/22. I had an exam the prior year at the same location. My cost after insurance in 2021 =$40, in 2022=$179.50. This was an increase of 222%! The exam I had was less extensive than in 2021. Without insurance the charges totaled over $320. I was told prices went up, and they don't make the prices there. When I advised them with such a big increase they owe it to their patients to warn them, I received no response. Additionally, I wanted to take make prescription a... read more

LaShonda H's profile image
LaShonda H 
2 years ago

I don't usually leave reviews whether bad or good, but I had a horrible experience with them. I had my appointment rescheduled three times while trying to correct my contacts that bothered my eyes so bad I couldn't wear them. I was nothing but accepting and accommodating to the changes. I spent way to much money on something I can't even wear. Now they are telling me it is not refundable or changeable. Ray at the front desk was nonaccomadating and rude. I will never come to them again. Please save your money and visit somewh... read more

Alex M's profile image
Alex M 
2 years ago

Really bad customer service at all. Doctors office scheduled appointment for my dad after checking insurance VSP. But next day they cancel appointment because doctor at Toledo OH location want not working with Medicaid people. Not any apologies. Just call and said you need go to different location. When you look to website of this office you can see information that we are accept any insurance. Never go to Myeyedr. 

Frequently asked questions about MyEyeDr.

How is MyEyeDr. rated?

MyEyeDr. has a 1.7 star rating with 192 reviews. 

When is MyEyeDr. open?

MyEyeDr. is open now. It will close at 6:00 p.m.  

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com