Huntington Bank's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Huntington Bank

1.2

About this business

Huntington Bank offers a variety of banking options to keep you on track to achieve your financial goals, including personal checking and savings accounts, business banking accounts, and wealth management services. We serve our customers through a banking network of over 800 full-service branches, including 11 Private Client Group offices and over 1,300 ATM locations. 

Location details

1106 S Defiance St, Archbold, OH, 43502, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 4:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 4:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 4:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 4:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 12:00 p.m.
SunClosed
1.2371 reviews
Select a rating
Gina F's profile image
Gina F 
2 years ago

IRS refund direct deposited into my checking account and somewhere along the way the routing number gets changed, and the zero gets left off at the beginning of the routing number as well. This has happened for several years and the IRS, blames Huntington and Huntington blames the IRS. I speak to the IRS first and they confirmed that my routing number and account number are positively correct on my tax forms, and that is where they sent my refund. After many calls to Huntington Banks outsourced customer call centers I finall... read more

Business response:

We are in receipt of your comments, and we will be in contact shortly regarding your concern. 

Tom B's profile image
Tom B 
2 years ago

Their credit card reward program did not give me points as it promised. I spoke with customer service several times for 3 weeks about it, but they failed to solve the problem. While the rep recognized the error, no correction was made, and she told me there would be a follow up call, which I have never received. I have been patient, but by now realized they probably have no intention to give me missing points. The bank does not meet the industry standard, especially customer service. It seems the bank spend so much on advert... read more

Business response:

We are in receipt of your comments, and we will be in contact shortly regarding your concern. 

Shane F's profile image
Shane F 
2 years ago

Huntington Bank offered me a standby cash line of credit, which I took by applying. At first I was happy with the standby cash line of credit, after a while I became unhappy with the standby cash line of credit. Huntington Bank started to change the terms of the standby cash line credit that they give me every month, and are still change the terms all the time. When I used the standby cash line credit, two times after using it, and have paid it back in full on time not miss a payment at all. I got a e-mail message that I hav... read more

Business response:

We are in receipt of your comments, and we will be in contact shortly regarding your concern. 

Shantana J.'s profile image
Shantana J. 
2 years ago

I don’t understand banks in this day and age & if I can rate this bank a negative 10 stars, I would. Huntington is one is would NEVER recommend. Long story short, I opened up a new account and deposited a check all for them to tell me that the check i received from my employer is placed on a hold for a WEEK? I can see a couple of business days like any other bank but a WEEK? Customer service was NO help and I was treated as if I was committing fraud. Please do not bank with them. 

Business response:

We are in receipt of your comments, and we will be in contact shortly regarding your concern. 

Dyan D.'s profile image
Dyan D. 
2 years ago

We do not have any accounts,Thank God, with this institution, but we had a vehicle loan. The only thing this Bank did was send a payment book. We had no access to the loan account online or through mail. We were never sent any statements in the 6 years we had the account. When we places calls to them we had numerous responses to our questions. The left hand has no idea what the right hand is doing in this institution. We were wondering if these people actually work there. Does anyone actually work there? ?? I would not recom... read more

Business response:

We are in receipt of your comments, and we will be in contact shortly regarding your concern. 

Kevin M's profile image
Kevin M 
2 years ago

Had a loan that was about to be paid off. Work has been slow and wasn't able to make it on time (due date jan 13). Within a week had collections calling daily. This was going to be one of the last payments on the vehicle loan. Made a payment on Feb 9th 240.00 of the last 406.00 and they continued to take out the full 328 monthly payment out of my account on February 13 putting it negative. Called on the 13th to get things sorted out. They entered a reversal on the payment but since it is one of the last payments it got put o... read more

Business response:

We are in receipt of your comments, and we will be in contact shortly regarding your concern. 

Andrea W.'s profile image
Andrea W. 
2 years ago

I have been with Huntington Bank for 22yrs. I used to be so proud of their service, what they offered to customers, I would honestly recommend them to anyone. Unfortunately, they plummeted these last few years, BADLY. They play my account deposits and withdraws to try to hit me with fees. So my funds will show listed in pending on my account, then disappear, then reappear randomly days later causing issues. We are supposed to have 24hr overdraft protection, apparently I no longer get this privilege, for no reason. They will ... read more

Business response:

We are in receipt of your comments, and we will be in contact shortly regarding your concern. 

Joshaunna B.'s profile image
Joshaunna B. 
2 years ago

Only reason it’s one star is because zero is not an option. Long story short. I just switched to Huntington bank 2 weeks ago. And received my tax refund there. I went to a Huntington free stand bank at the corner by my home. I took out $500 from my checking. It took the money from my account but I didn’t receive ANY money. Not even $20 out of my request. But again they took it out of my account. Now it’ll take up two 3 weeks to get my money back. What about my rent and stuff sue that I desperately need that $500 for. You can... read more

Business response:

We are in receipt of your comments, and we will be in contact shortly regarding your concern. 

Kay M's profile image
Kay M 
2 years ago

This bank should be shut down or replace each and every employee there. They are EXTREMELY RACIST TOWARDS BLACK AFRICAN AMERICAN. Why is it still open?! DO NOT GO HERE 

Business response:

We are in receipt of your comments, and we will be in contact shortly regarding your concern. 

Frequently asked questions about Huntington Bank

How is Huntington Bank rated?

Huntington Bank has a 1.2 star rating with 371 reviews. 

When is Huntington Bank open?

Huntington Bank is closed now. It will open at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com