This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Huntington Bank offers a variety of banking options to keep you on track to achieve your financial goals, including personal checking and savings accounts, business banking accounts, and wealth management services. We serve our customers through a banking network of over 800 full-service branches, including 11 Private Client Group offices and over 1,300 ATM locations.
1106 S Defiance St, Archbold, OH, 43502, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 12:00 p.m. | |
Sun | Closed |
My phone was stolen and my Cash app was open. I ran to my nearest Huntington bank to close my account but in doing so finding out in minutes $250,$250,$100,$100,$100 all of this occurred on December 6 2022. In 3 days Huntington helped me and put the $800 back into account. After a 3 week investigation they took that money back and told me I did authorized this payment. I reopened the case again and 2 weeks later saying I did authorized the payment and closed my case.
Business response:
We are in receipt of your comments, and we will be in contact shortly regarding your concern.
Transferred money from another bank, they placed a week hold on my money that cleared my other account days ago. Totally unwilling to help in any way, so I had no access to my own money for a week. Soon as this clears I will be closing my account.
Business response:
We are in receipt of your comments, and we will be in contact shortly regarding your concern.
I used a stand-alone ATM Huntington Bank ATM in Taylor, MI. The machine did not dispense my money so I called customer service and because I was not a Huntington Bank member they treated me as if my situation was not their problem. I went to the nearest Huntington Bank and the branch manager told me that they’re not responsible for that particular ATM and he get consumers calling and visiting this branch all the time about that ATM. He basically told me that there was nothing that he could do for me because I was not a membe... read more
Business response:
We are in receipt of your comments, and we will be in contact shortly regarding your concern.
I filed a claim for fraud forged/missing endorsement or altered check claim back in early November. I've filed the requested affidavit, and I've been requested to resend it 6-7 times because they for whatever reason have not received it. I've even filed this form through my local Huntington bank, so they should be able to appropriately send the form. I've attempted to reach out to someone in corporate, but no one ever tries to call me back.
Business response:
We are in receipt of your comments, and we will be in contact shortly regarding your concern.
On 12/5/22 I had three items post to my account I did not recognize. I called Huntington and was connected to the fraud department. I asked that more information on these purchases be sent to me. I specifically stated I did not want to file a dispute. A dispute was filed anyway - without my knowledge or permission. I did not find this out until I was left stranded in line trying to pay for something, finding out my debit card had been closed also without my knowledge or permission. A fraud claim was completed on my account a... read more
Business response:
We are in receipt of your comments and we will be in contact shortly regarding your concern.
First they promote 2 day early direct deposit, but once you have an account they tell you you have to wait 90 days and I have Social Security. Then I keep getting messages that my accounts are.below $0 and they are not below $0. I call customer and they know nothing.
Business response:
We are in receipt of your comments and we will be in contact shortly regarding your concern.
The service is very slow. They need more tellers and they need to be more efficient
Business response:
We are in receipt of your comments and we will be in contact shortly regarding your concern.
I deposited 2 checks. The bank showed the checks in my account and available, I proceeded to initiate several payments based on the information that the money was available. An hour later, and after one of the payments was posted on my account, I received an email stating the checks were now being held for a week. I called customer service, escalated to a supervisor and all I got was the same answer. There was nothing they could do. They needed a week to verify the checks and funds were available and valid. To the best of my... read more
Business response:
We are in receipt of your comments and we will be in contact shortly regarding your concern.
Huntington force closed my account and now I can't get any information about the funds that are in my account. I keep calling and don't get an answer from the branch.
Business response:
We are in receipt of your comments and we will be in contact shortly regarding your concern.
Huntington Bank has a 1.2 star rating with 371 reviews.
Huntington Bank is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com