This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Huntington Bank offers a variety of banking options to keep you on track to achieve your financial goals, including personal checking and savings accounts, business banking accounts, and wealth management services. We serve our customers through a banking network of over 800 full-service branches, including 11 Private Client Group offices and over 1,300 ATM locations.
1106 S Defiance St, Archbold, OH, 43502, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 12:00 p.m. | |
Sun | Closed |
They punish you for not being wealthy. My income has only gone up since I've opened this account about 10 years ago and every 6 months or so they lower the amount I'm able to borrow. I never Maxx my limit, my account is never overdrawn, always pay on time and pay it off before borrowing more. Because I used more of MY money one month than I did another, they immediately lowered my amount to a lousy $100. Wth? There was never an agreement that i had to keep a certain amount in my account on a regular basis to borrow money. I ... read more
Business response:
We are in receipt of your comments and we will be in contact shortly regarding your concern.
I WENT INTO THE ROCKVILLE RD LOCATION TO MAKE A COMPANY DEPOSIT.I DO NOT HAVE AN ACCOUNT WITH THIS BANK AND THEY PROCEEDED TO TELL ME I HAVE TO GIVE THEM MY ID AND PROVIDE MY SOCIAL SECURITY NUMBER TO DO THIS!!! U HAVE NEVER HAD OR HEARD OF THIS BEFORE.I REACHED OUT TO ANOTHER BRANCH MANAGER TO DISCUSS THIS AND SHE TOLD ME THAT THIS WAS EXTEREME.IT IS A SHAME THAT U HAVE TO FEEL LIKE A CRIMINAL TO MAKE A DEPOSIT INTO A BANK AND I WOULD NEVER USE THIS BANK BECAUSE OF IT
Business response:
We are in receipt of your comments and we will be in contact shortly regarding your concern.
Hello, I want to present this complaint. They closed my account for not wanting to pay $290. I travel in September to Las Vegas with spirit, roundtrip tickets purchased with my Huntington card. We returned on Sunday, my two children, one 16 and the other 6, had to go back to school because they were only allowed one week. The bank tells me that I made a purchase of other tickets from Las Vegas to Chicago with a stopover in Denver with the frontier company. Which I never bought. It is illogical that having my non-stop and che... read more
I paid $3200 to my Huntington home equity from my Huntington bank account and the home equity department is stating I never paid the account. However the bank said they sent an email documenting that it came out of our account. This home equity loan has been a nightmare. I truly do not understand the disconnect. I feel like this bank stole our money.
Business response:
We are in receipt of your comments and we will be in contact shortly regarding your concern.
This bank does so many illegal things and the government lets them get away with it. They will change your balance 5 times in one day with no explanation. So you think you have a certain balance and then spend some money and before you know it your account is negative and they charge you fees. This bank is a scam....they don't even know what your real balance is. They just change it several times a day to trick you into thinking you have money when you don't so they can rack up fees. Stay away from this scam of a bank.
Business response:
We are in receipt of your comments and we will be in contact shortly regarding your concern.
I Do Not recommend this company. If one has an issue it is extremely difficult to get in touch using any method. Phone calls are met with hold times and misdirection of calls which lead to dropped calls which leads to calling again and starting from scratch. They confirm and verify your account and what department you are needing via recording to get you to the right department, then the person answering knows nothing of what department you wish to speak to. They offer a secure messaging in the online website, of which no on... read more
Business response:
We are in receipt of your comments and we will be in contact shortly regarding your concern.
Im extremely disappointed with Huntington. I used them to get my SBA loan and there customer service started off great but once approved, its been a nightmare.They make it so hard to get the money Im Already approved for. Ill never use them Again.Head my warning, use another bank, my fellow business owners are way happier with the banks they chose over my experience.The three other business owners that I know who used Huntington are having the exact terrible experience I am. Trust me, go with another bank and save yourselves... read more
Business response:
We are in receipt of your comments and we will be in contact shortly regarding your concern.
Absolute WORST company to have an auto loan with. First month of my payments I set up autopay was I was double charged. I called in and asked if I needed to be refunded or if the payment could just be applied to the following month. They said it would be applied. Next month rolls around, charged again. I call yet again and am told it can't be refunded to the account on file, a check will be sent. Okay. Now here we are in November, I'm getting calls saying my payment is late when auto pay is on. First customer service agent, ... read more
Business response:
We are in receipt of your comments and we will be in contact shortly regarding your concern.
Huntington Bank is THE WORST bank in the world. Their customer service is poor to non-existent. I called about a charge for $12.29 and in order for me to dispute that charge they had to put a stop on my card and issue me a new one. I told the *** NOT to do that and that I would just "eat" the charge as my whole life was run on that card. INSTEAD the *** did exactly what SHE wanted to do and put a stop on my card anywhay and issued me a new one. I purchased an item on the old card that I needed to return, but the company woul... read more
Business response:
We are in receipt of your comments and we will be in contact shortly regarding your concern.
Huntington Bank has a 1.2 star rating with 371 reviews.
Huntington Bank is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com