This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
W.B. Mason specializes in selling office supplies and office furniture.
10 Distributor Rd, Worcester, MA, 01605, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
A family member of mine received an email with a code. They sent the email to me so that I could use the code to purchase an item as a birthday gift. I went online and ordered the gift and used the code on 3/2. I signed in to my acct this morning to check the status of my order to find out my order was cancelled. No email notification or explanation regarding the cancellation. I am very disappointed and will be taking my business somewhere else
On 2/10/2021, I contacted **** ***** over a billing issue. The customer service representative admitted to me they received a check written out to a major grocery store chain for over $300. Instead of forwarding it to that grocery store or returning it to us, they decided to fraudulently deposit the check for themselves and keep the money as if it were paid to them! If I could give them a 0 star review I would!
Business response:
Hello We get a lot of checks sent to our lockbox. As soon as we identify a check that is not ours, we promptly return it. If you have specific check data, we would be happy to research it for you. Also you have cash on your account due to double payment on an invoice. Check #1781. I am very sorry for any inconvenience. Sincerely Eileen M
I placed an order on 10/29/20. Received an email on 10/30/20 that the items were on backorder. Received an email on 11/2/20 that the items where now in stock and would be delivered shortly. My account on the website doesnt show any tracking info. Called 11/5/20 to get tracking #, Rep stated that he had to contact the warehouse and email me the details. No follow up received. Called 11/6/20, Rep stated that my order should arrive by 11/9/20 or 11/10/20. Asked for tracking info, it was unavailable (but you can see when It'll b... read more
The item I ordered was delivered to someplace else. I called customer service and was told they would resend the item to me. Then I received an email that said it is out of stock (which it wasn't) so I cancelled the order. I checked my credit card account for the refund which was not there. I called customer service again and was told I was given credit on my account but when I looked there was no credit there. I told her I wanted the money returned to my credit card so she said she would check on it and did not get back to ... read more
I ordered a ******** webcam from them in late August. Two weeks later a completely different subpar webcam arrived, and the shipping invoice does not match my order invoice -- clearly a different product. When I called they said that "the ******** was out of stock so we sent a comparable one". That's not how this works, if you want to substitute something you need to ask me, and I would have just said no. And the internet says that what they sent me is not even close to comparable. I told them I wanted to return it and was t... read more
If I could give them a 0 star raiting I would. If I were to write out the absoultely terrile experience I had with them I would be writing a short novel, but I will say this...They showed up at my place of business several times being very pushy for our business. Claimed that their customer service and pricing would beat that of any competitior. After a while we decided to switch our office supply company. This turned out to be the worst customer service experience I have ever had. The first two times we ordered 1 or 2 thing... read more
Purchased a calendar well over a month ago. They charged my card and never shipped the item. I’ve reached out more than once and no one has responded. Really disappointed and unhappy with this poor response.
Business response:
Item was shipped out via *** on 8/27. Lost it transit. I will replace. I am sorry for the inconvenience. Thank you
Ordered a name brand product. They had a good price on a ******** webcam. Shipping was a lot but still it was a good price. Two weeks later a cheap no-name webcam arrived. Not a counterfeit - the cam was a totally different brand. They just shipped me a cheaper cam. That’s one way to have great prices. Ha!
Worst service EVER! I made an order on 5/26 and still have not received my item. Still listed on their website as available in 5-7 business days but am told it's back-ordered when I called. Showed delivered on 6/29 when nothing was delivered and they had to re-issue the order... two months later I'm still waiting. DO NOT ORDER FROM THEM IF YOU HAVE ANY OTHER OPTION!!!!!!!!
W.B. Mason has a 1.8 star rating with 39 reviews.
W.B. Mason is closed now. It will open tomorrow at 8:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com