Valley Imports's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Valley Imports

4.3

About this business

Your Trusted Car Dealer for Auto Parts, Service & Financing. New & Used Cars for Sale in Fargo, ND at Valley Imports. Serving Moorhead, MN, West Fargo, Jamestown, ND & Cass County 

Location details

402 40th St S, Fargo, ND, 58103, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 7:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 7:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 7:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 7:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat8:00 a.m. to 5:00 p.m.
SunClosed
4.31,233 reviews
Select a rating
Gail Annette Halvorson's profile image
Gail Annette Halvorson 
recommend  Recommended
4 years ago

Great people and service! 

Business response:

Thank you so much for the kind words! We appreciate you!! 

John Clark's profile image
John Clark 
recommend  Recommended
4 years ago

Great experience with Valley Imports. They know how to treat a customer. 

Business response:

Thank you SO MUCH for the kind words! 

Karla Ostlund's profile image
Karla Ostlund 
recommend  Recommended
4 years ago

Friendly service people, attention to detail, and knowledgeable. 

Business response:

Thank you! Your kind words mean so much! We appreciate you!! 

Aaron Johnson's profile image
Aaron Johnson 
recommend  Recommended
4 years ago

Car buying experience was easy with no pressure. 

Business response:

Thank you very much for the kind words! We truly appreciate you! 

Linda Onishchuk's profile image
Linda Onishchuk 
4 years ago

0 stars. This dealership is such a waste of time. I saw they had a car I was interested in online and emailed to get more information. After sending 3 emails to them I finally get an answer that the car is sold, but they can order me the car (yay) but that’s where the good stuff ends. It was like pulling teeth to get any information from this dealership. None of my questions were getting answered and minimum information was provided. I would send emails with tons of questions and they weren’t being answered. It’s now been 5 ... read more

Business response:

Valley Imports responded on 10/28/20 3:24 PM Linda, we are very sorry your experience with Valley Imports wasn't what you were hoping for. Looking at our records, we show approximately 40 contacts with you between October 9th and October 23rd, with the majority of these being via email. We apologize for not providing you the information you were requesting and are embarrassed that we couldn't answer your questions within that many opportunities. Kristen, Robbie and Bob have many happy customers driving several different bran... read more

Anna Benson's profile image
Anna Benson 
recommend  Recommended
4 years ago

Fantastic service and great staff with amazing knowledge about the automotive industry! 

John Aarfor's profile image
John Aarfor 
recommend  Recommended
4 years ago

Great people. Great Service! 

Business response:

We appreciate the kind words! 

Georgie Mechtel's profile image
Georgie Mechtel 
recommend  Recommended
4 years ago

Very good service when I take my car in 

Business response:

Thank You! We are truly happy to serve you!! 

Milton Arneson's profile image
Milton Arneson 
recommend  Recommended
4 years ago

Great service reps, fairly fast service, clean bays and waiting areas! 

Business response:

Thank you so much for the kind words! We appreciate you! 

Frequently asked questions about Valley Imports

How is Valley Imports rated?

Valley Imports has a 4.3 star rating with 1,233 reviews. 

When is Valley Imports open?

Valley Imports is closed now. It will open tomorrow at 8:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com