Ulta Beauty's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Ulta Beauty

2.2

About this business

Ulta Beauty is the US' largest beauty retailer for cosmetics, fragrance, body, skin & hair care products. Shop over 25,000 products from 500 brands including Tarte, Fenty, Redken, TULA, & CHANEL. Plus, exclusives like Kylie Cosmetics, Olaplex, Colourpop, PATTERN, florence by mills, Juvia's Place & Ulta Beauty Collection. Conscious Beauty at Ulta Beauty offers choices in products that range across vegan, clean ingredient, cruelty-free, sustainable packaging, and making a positive community impact. The Salon at Ulta Beauty off... read more

Location details

1370 N Miller St, Wenatchee, WA, 98801, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon10:00 a.m. to 8:00 p.m.
Tue10:00 a.m. to 8:00 p.m.
Wed10:00 a.m. to 8:00 p.m.
Thu10:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri10:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat10:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sun11:00 a.m. to 6:00 p.m.
2.2619 reviews
Select a rating
Alex R's profile image
Alex R 
a year ago

Terrible, I just recieved my order today, after waiting a week for it to get here, and I'm missing 7 out of 10 items. I also received 2 items that I did not order. I'm very upset. I feel like I've been stolen from and that whoever packed these items purposely did not put certain items into the package, and just put the cheaper items. It's about almost $200 that have been stolen from me. I took a video of me unboxing it (the box was not tampered with) and pictures of the items I did receive. I had called the number multiple t... read more

Business response:

Hi ****, we are sorry to hear that your original order was missing so many items. We have reviewed your contact history and see that a new order has already been shipped for you. Our standard shipping window is 3-8 business days, so after this time frame, someone from our team will follow up with you via email to ensure that you received your order. If you have any further concerns, you can reach out to our ***** Services team for assistance! 

Brian M's profile image
Brian M 
a year ago

What a fantastic location in ******** ****. Im a middle aged male with nasty salt and pepper hair that grows like a weed and nasty looking eyebrows that need trimmed. **** at ******** **** has always taken fantastic care of myself and finds the right color of some grey and blonde for a middle aged guy. She follows up by neatly trimming my eyebrows.The staff are very friendly. The do a well enough job that despite moving away I still drive over an hour to have them cut, bleach, and dye my hair. 

Business response:

Hi *****, thank you so much for sharing this positive feedback! We're thrilled to hear about your amazing experience with **** and our ******** team. We truly appreciate you taking the time to share this with us. Thank you for your great review and for being a loyal Ulta Beauty Guest! 

Alfredia W's profile image
Alfredia W 
a year ago

I don't recommend getting the ulta Card that they offer. I was talked into getting one, got approved for $750..made a purchase have a balance a lil over $200 a been making my payments on time..now my credit limit is $250..well I was told that Ulta checks your credit twice a year and they will decrease (and or close your account) your credit limit if the credit bureau has reported anything derogatory..well nothing has changed from the beginning except my bank account got hacked and I feel behind in payments on another credit ... read more

Business response:

Hi ********. Thanks for reaching out, and we're very sorry to hear the disappointment regarding your Ultamate Rewards Credit Card. We understand your concern and we appreciate you sharing this feedback with us. For our guest's safety and security, all of your credit card information is stored with ************** and we are unable to access it. If you have any additional questions or concerns regarding your Ultamate Rewards Credit Card, please reach out to Comenity directly at ************. Thank you. 

Veola N's profile image
Veola N 
2 years ago

I made a purchase at Ulta on March 1, 2023. I was not satisfied with the product, so I returned it to the store for a refund on March 20, 2023 for $35.98. The original purchase was made with a **** giftcard and the remaining amount was paid with with my debit card. Without being asked or informed about the refund, I was told that the it was returned to the **** Giftcard. I immediately told the store associate that I had had the store associate to place the card in the trash because the funds were exhausted. The manager who c... read more

Business response:

Hi *****, we want all of our guests to have great experiences in our stores, so we appreciate you bringing your concerns to our attention. We have followed up with your request via email, and we hope your next experience at Ulta Beauty will be a positive one! 

Kathern F's profile image
Kathern F 
2 years ago

I asked for a specific service and the stylist added expensive services I was unaware of until I got the bill. The extra services were not necessary nor mentioned to me prior to checking out. I will never go there again. 

Business response:

Hi *******, we are so sorry to hear about your salon experience! Our prices for each service will vary depending on the stylist you're seeing based on their level of experience. We would like to connect to discuss your experience further, and we will be following up with you via email. We hope to hear from you soon! 

Tiffany P's profile image
Tiffany P 
2 years ago

one of the stylists messaged me on ******** saying she could help me out with my hair. I was looking to get styled and to even out my color anyway. So I agreed to go in on Tuesday at 10:00am. We discussed color and she got to work. We talked at length about how I wanted my hair. Multiple times I stated that I don't like layers and I wanted my hair long. I asked for wispy bangs and angles around my face. Only the pictures can explain how horrid this experience became. I included a before picture for comparison as well. What I... read more

Business response:

Hi *******, we're very sorry to hear this about your recent appointment. We always want our guests to leave our Salon loving the results of their service, and we apologize that this was not your experience. We are following up with our **************** team and asking that they reach out to you directly in order to further address your concerns?? and discuss options for a resolution. Thank you. 

Ashley W's profile image
Ashley W 
2 years ago

Placed an order with a gift card and destroyed the card since there was a zero ************** out a few days later some items were out of stock and I wasnt charged the full amount. The company wouldnt do anything for the inconvenience and now Im out the difference since I dont have the gift card. Awful customer service and will never do business with them again 

Business response:

Hi ******, we apologize for any frustration with our guest services team. We understand it can be disappointing to not receive all of the items you initially ordered, when an item is short-shipped, it means it ran out of stock while the rest of your items were being fulfilled, and a refund will be processed. Since you originally paid with a gift card, our guest services team was able to refund you with a new gift card, sent via email. We appreciate your feedback, and we're sorry for any miscommunication with our chat team. Y... read more

Eva H's profile image
Eva H 
2 years ago

I went to the Ulta at ***********************, and I was not receiving any assistance during my time there. When I went to a representative, I was told that they would be able to send someone to solve my issue. They never got back to me and instead went off to help somebody at the register. I was left waiting there without any idea of what happened, because she never got back to me or even said that she couldn't help. 

Business response:

Hi ***! We're very sorry to hear that our store team wasn't able to assist you. Please know it's always our goal to make sure all of our guests feel welcomed and appreciated in our store. We will reach out via email to follow up with this. Have a great rest of the day. 

Jordan M's profile image
Jordan M 
2 years ago

I went into store for a simple face serum they did not have in stock for about $33. They helped me to order it in store to have it shipped to me. I paid in store there Feb 17, then on Feb 19 another charge was taken from my account. I called to have them reverse it, where they proceeded to tell me it was just a pending charge and should fall off. Its now March 18, the charge did not fall off and I still havent received my refund. Between now and then I have called multiple times, my emails have not been answered and Im sick ... read more

Business response:

*******************. We're very sorry to hear this about your ordering experience with us, and we'd be concerned as well. We will be reaching out to you via email to discuss this matter further, and look forward to speaking with you. Thank you for sharing this with us, and we hope to delight you on your next visit to Ulta Beauty. 

Frequently asked questions about Ulta Beauty

How is Ulta Beauty rated?

Ulta Beauty has a 2.2 star rating with 619 reviews. 

When is Ulta Beauty open?

Ulta Beauty is open now. It will close at 9:00 p.m.  

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com