This profile has not been claimed by the business owner or representative.
to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
400 Spaulding Turnpike, Route 16, Portsmouth, NH, 03801, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | Closed | |
| Fri | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 11:00 a.m. to 5:00 p.m. |
they were very informative
Business response:
We really appreciate you taking the time to leave us feedback on your visit, Phillip! Please let us know if there is ever anything else we can do for you! Safe travels!
He was great and informative
Great dealership and because of there wonderful customer service. I now own this truck!
Great experience. Very knowledgeable staff.
Business response:
We set high expectations for ourselves so it’s gratifying to hear you had a great experience with us. Please let us know if there is ever anything else we can do for you! Safe travels!
Answered all my emails in a timely manner, wish we could have made a deal. Michael was very honest in his response to my inquiry.
Business response:
We really appreciate you taking the time to leave us feedback! If you have any additional needs or questions, we will be more than happy to assist you! Safe travels!
Very good call and email followup experience.
Business response:
We really appreciate you taking the time to leave us feedback! If you have any additional needs or questions, we will be more than happy to assist you! Safe travels!
heard back from them but when asked direct questions about inventory and about a specific car listed without photographs they never followed up with me.
Business response:
Hello my name is Chris and I am one of the sales managers. I just saw your review and I wanted to reach out and apologize for my sales department not responding back. Good or bad reviews I like to see them all and respond to as many as possible. Without reviews like yours I will never know how to improve my staff. If you are still in the market for a vehicle and would consider giving my store a second chance I would love to show you why Portsmouth Ford is the easiest place to shop. With our one price process (over 25 years) ... read more
I had a great experience and purchased this Subaru hassle free!
Average, won't price match with other vehicles in surrounding area. The other dealership's car I was looking at had the same car different color and lower miles and didn't even wanna discuss price match or even dropping.
Business response:
My name is Chris and I am one of the Sales Managers here, I first wanted to reach out and introduce myself to hopefully clear up any concerns. I am not sure if you have shopped with us prior to coming in but we have been operating as a one price store for over 25+ years. As well as being one price we have never charged documentation or preparation fee's. This one price process along with no doc/prep fee's makes it a hassle free buying experience. If this was not communicated to you while you were in, I apologize and will be ... read more
Portsmouth Ford has a 4.6 star rating with 2,291 reviews.
Portsmouth Ford is closed now. It will open at 8:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com