Portsmouth Ford's cover image

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Portsmouth Ford

4.6

About this business

Location details

400 Spaulding Turnpike, Route 16, Portsmouth, NH, 03801, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 8:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 8:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 8:00 p.m.
ThuClosed
Fri8:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sat8:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sun11:00 a.m. to 5:00 p.m.
4.62,291 reviews
Select a rating
Phil's profile image
Phil 
10 months ago

Dealership answered me promptly, very straight forward, I ended up ordering the vehicle to my specs. 

Guru9WGGR's profile image
Guru9WGGR 
10 months ago

Dealership answered me promptly, very straight forward, I ended up ordering the vehicle to my specs. 

Jacob's profile image
Jacob 
a year ago

They responded quickly to my inquiry and made the process as smooth as possible. I could not be more happy with Tim and my experience. 

bear1971's profile image
bear1971 
a year ago

Mike (sales) was very transparent and easy to work with. I had a couple of bad experiences recently and my experience at Portsmouth Ford went exceptionally well and smoothly. Thank-you! 

dujed's profile image
dujed 
a year ago

Very prompt reply and nice salespeople. I'm just not sure if I'm buying new yet. 

Business response:

Thank you so much for your kind review! Our team is ready to serve you whenever you're ready! 

Tim's profile image
Tim 
5 years ago

They were great. It was pretty busy and took a long time to get the transaction done. Happy with my truck and trade. 

Business response:

We appreciate that you chose us for a place to purchase your new vehicle, Tim. We look forward to providing you with a 5 star experience during your next visit. We can’t wait to impress! 

Marisa's profile image
Marisa 
6 years ago

We ended up buying our car through them and they absolutely made the process painless and we left knowing we got a great car 

Business response:

We greatly appreciate you taking the time and effort to leave such a positive review, Marisa! We can’t wait to continue being your home for any and all of your automotive needs! 

cfothergill's profile image
cfothergill 
6 years ago

Great experience. Just bought my third car here. No pressure no haggling. Fair trade on the last car I bought here. In and out 2 hours 

Business response:

Customer service is always at the heart of each and every interaction our team has. This is why we are so elated to hear that you had such a good experience at our dealership. Our staff is ready to serve you whenever needed! 

ellen's profile image
ellen 
6 years ago

Portsmouth Ford was the best used vehicle experience I have ever had. Will is friendly and professional. He answered all of my questions prior to traveling over an hour to see the tundra. The truck was exactly what I was expecting. The staff at Portsmouth Ford didn't mind my almost 5 year old bopping around as I completed paperwork and white the truck had its final clean. Ben in financing was awesome! He made sure I received the lowest interest rate and my payment was within my budget. I highly recommend Portsmouth Ford and ... read more

Business response:

Good morning Ellen, thank you for sharing your experience. Customer service is very important to us, so we are very happy to hear that you received the level of service we are dedicated to providing! We value your time and business and look forward to continuing to support you in the future! 

Frequently asked questions about Portsmouth Ford

How is Portsmouth Ford rated?

Portsmouth Ford has a 4.6 star rating with 2,291 reviews. 

When is Portsmouth Ford open?

Portsmouth Ford is closed now. It will open at 8:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com