This profile has not been claimed by the business owner or representative.
to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
10259 Atlantic Blvd, Jacksonville, FL, 32225, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 7:30 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 7:30 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 7:30 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 7:30 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 7:30 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Prompt response to my questions via an internet viewing of a vehicle.
Business response:
I’m delighted you received a positive experience. Thank you for your grade. If there is any way we may improve your future experience and earn a 5-star rating on your next visit, please feel free to let me know how we can help. You may reach me by phone at (888) 721-3509, or via email at bzehren@fieldsauto.com. Thanks for being a valued customer. Kind regards, Brian Zehren, General Manager.
The dealer responded in a timely manner
Business response:
Thank you, Carlos! We consistently work to uphold only the best in customer service for our clients. So, if there is anything we may enhance regarding your experience, please feel free to let me know. You may reach me at bzehren@fieldsauto.com. Thanks for being a valued customer. Best, Brian Zehren, General Manager.
Joke? it's a fake vehicle, at least they don't have it or they will not show you or they will not sell it. DO NOT GET FOOLED LIKE ME! I was told that this vehicle was available, so I drove almost 2 hours to get there yesterday(Monday). When I arrived I was told it was sold yesterday(which would be Sunday, the day they are closing), dealer said I missed a day! I was so disappointed but wanted to try different car, as I spent 2 HOURS to get there and I didn't want to waste my time. I test drove 3 cars. One looked like it was i... read more
Business response:
Hyunseung, we apologize you did not have a positive sales experience and felt you were misled as to the status of the vehicle you were interested in.I was able to review your file and did confirm the vehicle you came to the dealership to see that day was in fact sold prior to your visit and was being cleaned for delivery for the next day.Unfortunately, the vehicle can still shows up on our website for a day or two even after the vehicle has been sold.I would be happy to discuss your situation in more detail and see if we can... read more
They contacted me but I have decided to wait to purchase due to some medical issues.
Business response:
Thank you so much for your magnificent rating. Our Team strives for perfection, and if there is any way we may enhance your future experience and earn a 5-star rating, please feel free to let me know how we can help. You may reach me at (888) 721-3509 or bzehren@fieldsauto.com. Thanks for being a valued patron. Kind Regards, Brian Zehren, General Manager.
Cordial, professional but 2k high on price. I asked for some relief they said no. l bought one from another dealer that evening. they did call and offered a better price on my trade but it was too late by then. I have two lexus LS 460's and a regular in their maint. dept. apparently that does not matter.
Randy, Nicklas, and Alexis were professional AND thorough. I HATE sitting in a dealership. They worked fast to get me in and out with another great car. I’m a repeat customer and will probably be back again!
Business response:
Thank you so much, Julia. We make it our business to truly know our customers, so that we may provide you with the best experience possible. I’m happy to learn that we accomplished this for you. Thank you for your business and loyalty! Congratulations on your new vehicle! If there is any way we may further augment your ownership, please let me know how we may be of assistance. With sincere thanks, Brian Zehren, General Manager.
WATCH OUT I was offer this same car for $7350 CASH in hand. The next day flight arranged too fo pick up the car. I was told a $695 documentation fee will be slapped on your price the next day. NORM a sale rep an sales manager agreed to sell too me for $7350. I was paying cash still had too pay Cash still doc fee.5% taxes wasn't a problem, the doc fee being a cash deal was the deal breaker..Article 501.976 of Florida dealers code bracket 16 an bracket 18 clearly states if a price was agreed the next business day being I wasn'... read more
After sending an email to this dealership about a car I really wanted they responded back to me within the hour. Davin and Alexis made my experience very memorable. This is my first Lexus and definitely not my last and every time I’ll be using Lexus Of Jacksonville!
Business response:
We truly appreciate you recognizing our Team’s hard work and dedication. Thank you for choosing Lexus of Jacksonville, Ryan. Please let us know if there is anything further we may do to enrich your forthcoming experiences with our Team. Fields Matters Because You Matter. Warm regards, Brian Zehren, General Manager.
Very friendly and helpful.
Business response:
It’s a pleasure doing business with you, Jeff, thank you! We are also appreciative for your delightful rating. Fields Matters Because You Matter. All the best, Brian Zehren, GM.
Lexus of Jacksonville has a 4.8 star rating with 9,481 reviews.
Lexus of Jacksonville is open now. It will close at 7:30 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com