This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Each year the US Government earmarks $150 billion for economic incentives (cash back) yet only 4% is claimed. If you own/manage/operate a business with 4 more more employees you likely have over $250,000 waiting to be claimed. We charge nothing upfront and do all the work for you.
4350 Westown Pkwy Regency West 8, Ste 300, West Des Moines, IA, 50266, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 8:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Tue | 8:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Wed | 8:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Thu | 8:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Fri | 8:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
I chose to work with Innovation Refunds based on extensive conversations with their staff and lawyers who promised they had the best track record in their field for working closely with businesses and the *** to not only qualify but quickly get the *** my businesses were eligible for. Im no stranger to the difficulties of dealing with the *** during my 20 plus years in business. I was initially impressed with the service, with their perceived efficiency and diligence getting the necessary information processed and filled. I ... read more
Business response:
Thank you for sharing this feedback. We appreciate your patience as the *** has slowed down their ERC processing. We hope your concerns were resolved during our last conversation and interaction with our team on March 2024. Please respond back to our latest email communication if you have any questions.
I contracted with Innovation Refunds to handle my business ERC refund with the *** based solely on what they told, sold, and promised me on their ability to track and communicate with the *** on my claim and that they would be with me every step of the way. This could not be further from the truth, it has been a lie and false advertisement. It has been well over a year (Nov, 2022) and they have not been ABLE to, nor do they have the ABILITY to provide any information on my claim status. I have been assigned 3 different Innov... read more
Business response:
We appreciate you sharing this information with us. As you know, someone from our ************* team has been in contact with you to resolve the issue you raised. Please call us at ************ or email ***************************** if you require further assistance.
Working with Juwlor ***** of Innovation refunds was a smooth process for our refund. I would highly recommend working with them for your ERC refund needs.
*******************, *************************** and **********************We are a very small hardware store in rural ********. By any standard, that's a small Company. Every step of the way, they were helpful, accurate and professional. Never over-promised.We are grateful for all *******************, *************************** and ********************* did to help us get through the process; and receive our Credit. Thank you.
We worked with Innovation Refunds in order to get refunds for the Employee Retention Credits that were due to us by the **** The entire process was very professional and handled very timely. *********************************** was my point of contact throughout the process and she kept me informed of the progress from start to finish. Thank you ******* and team for your assistance. We are 100% completely satisfied.
Filed my application thru IR last December, 2022. All communication and follow *** ended in April, 2023. They no longer answer calls or emails. Really starting to suspect I was scammed and my refund checks are going elsewhere? So many companies now doing these filings; if I could do it over I would NOT use IR again.
Business response:
We are unable to identify you as a customer with this limited information, so please call us at ************ or email ***************************** so we can assist you.
Refunds were received as promised! ********************* worked with us and answered all of our questions in a courtesy and prompt fashion. We are very happy with the final results.
Took my information and never heard from them again. Initially was contacted by ******************* of innovation refunds. Very pleasant answered all my questions but that's where it stopped, never heard from them again. Promised an evaluation based on the information I sent and never received anything back. Their phone number is loop of false hope....you are next in line then back to the beginning please leave a message. Could not speak to anybody. Left messages, sent emails, made phone calls with not response. Then I tried... read more
Innovation Refunds did a great job getting CARES refunds for our business. Working with them was a very pleasant experience - they provided good instructions and timely updates on the refunds status. Big thank you to ***, ***, ***, and ***!
Innovation Refunds has a 4.6 star rating with 642 reviews.
Innovation Refunds is open now. It will close at 7:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com